Gjest Bianca26 Skrevet 18. desember 2009 #6841 Skrevet 18. desember 2009 I utgangspunktet godtar jeg det ikke. Ikke fornuftig. Nei og hvis ikke du godtar det så er det jo du som er urimelig. Du kan ikke avgjøre hva som skal være fornuftig for andre
Steinar40 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #6842 Skrevet 18. desember 2009 Nei og hvis ikke du godtar det så er det jo du som er urimelig. Du kan ikke avgjøre hva som skal være fornuftig for andre Nei, men jeg kan avgjøre hva som vil være fornuftig for meg.
Gjest Bianca26 Skrevet 18. desember 2009 #6843 Skrevet 18. desember 2009 Nei, men jeg kan avgjøre hva som vil være fornuftig for meg. Ja, men når du nekter dama di mannlige venner, forsøker jo du å avgjøre hva som er fornuftig for henne
Steinar40 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #6844 Skrevet 18. desember 2009 Ja, men når du nekter dama di mannlige venner, forsøker jo du å avgjøre hva som er fornuftig for henne Tja, til en viss grad. Og det kan jo godt hende at jeg har rett.
Gjest Bianca26 Skrevet 18. desember 2009 #6845 Skrevet 18. desember 2009 Tja, til en viss grad. Og det kan jo godt hende at jeg har rett. Hva om du ikke har rett da? Hva da?
Steinar40 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #6846 Skrevet 18. desember 2009 Hva om du ikke har rett da? Hva da? Da er det opp til henne å overbevise meg om at jeg har feil.
kristian82 Skrevet 18. desember 2009 #6847 Skrevet 18. desember 2009 Ja, men når du nekter dama di mannlige venner, forsøker jo du å avgjøre hva som er fornuftig for henne Denne tråden er virkelig udødelig. Steinar!
Guriane Skrevet 18. desember 2009 #6848 Skrevet 18. desember 2009 Denne tråden er virkelig udødelig. Steinar!
kristian82 Skrevet 9. januar 2010 #6849 Skrevet 9. januar 2010 Men dæven, nå har den jo nesten dødd. :dåne:
Gjest Eurodice Skrevet 9. januar 2010 #6850 Skrevet 9. januar 2010 Men dæven, nå har den jo nesten dødd. :dåne: Gid det var så vel!
Steinar40 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #6853 Skrevet 10. januar 2010 When Harry Met Sally... Harry Burns: You realize of course that we could never be friends. Sally Albright: Why not? Harry Burns: What I'm saying is - and this is not a come-on in any way, shape or form - is that men and women can't be friends because the sex part always gets in the way. Sally Albright: That's not true. I have a number of men friends and there is no sex involved. Harry Burns: No you don't. Sally Albright: Yes I do. Harry Burns: No you don't. Sally Albright: Yes I do. Harry Burns: You only think you do. Sally Albright: You say I'm having sex with these men without my knowledge? Harry Burns: No, what I'm saying is they all WANT to have sex with you. Sally Albright: They do not. Harry Burns: Do too. Sally Albright: They do not. Harry Burns: Do too. Sally Albright: How do you know? Harry Burns: Because no man can be friends with a woman that he finds attractive. He always wants to have sex with her. Sally Albright: So, you're saying that a man can be friends with a woman he finds unattractive? Harry Burns: No. You pretty much want to nail 'em too. Sally Albright: What if THEY don't want to have sex with YOU? Harry Burns: Doesn't matter because the sex thing is already out there so the friendship is ultimately doomed and that is the end of the story. Sally Albright: Well, I guess we're not going to be friends then. Harry Burns: I guess not. Sally Albright: That's too bad. You were the only person I knew in New York.
Gjest Bianca26 Skrevet 10. januar 2010 #6854 Skrevet 10. januar 2010 When Harry Met Sally... Harry Burns: You realize of course that we could never be friends. Sally Albright: Why not? Harry Burns: What I'm saying is - and this is not a come-on in any way, shape or form - is that men and women can't be friends because the sex part always gets in the way. Sally Albright: That's not true. I have a number of men friends and there is no sex involved. Harry Burns: No you don't. Sally Albright: Yes I do. Harry Burns: No you don't. Sally Albright: Yes I do. Harry Burns: You only think you do. Sally Albright: You say I'm having sex with these men without my knowledge? Harry Burns: No, what I'm saying is they all WANT to have sex with you. Sally Albright: They do not. Harry Burns: Do too. Sally Albright: They do not. Harry Burns: Do too. Sally Albright: How do you know? Harry Burns: Because no man can be friends with a woman that he finds attractive. He always wants to have sex with her. Sally Albright: So, you're saying that a man can be friends with a woman he finds unattractive? Harry Burns: No. You pretty much want to nail 'em too. Sally Albright: What if THEY don't want to have sex with YOU? Harry Burns: Doesn't matter because the sex thing is already out there so the friendship is ultimately doomed and that is the end of the story. Sally Albright: Well, I guess we're not going to be friends then. Harry Burns: I guess not. Sally Albright: That's too bad. You were the only person I knew in New York. Dette er fra en film steinar..
Steinar40 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #6855 Skrevet 10. januar 2010 Dette er fra en film steinar.. Jess, og det kommer riktignok ikke mye med intelligens fra Hollywood, men dette er en av de hederlige unntakene.
Gjest Bianca26 Skrevet 10. januar 2010 #6856 Skrevet 10. januar 2010 Jess, og det kommer riktignok ikke mye med intelligens fra Hollywood, men dette er en av de hederlige unntakene. Svada
Steinar40 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #6857 Skrevet 10. januar 2010 Svada Nope, dette er det veldig mye i faktisk.
Gjest Bianca26 Skrevet 10. januar 2010 #6858 Skrevet 10. januar 2010 Nope, dette er det veldig mye i faktisk. har uansett ingenting med saken å gjøre. Du vil ikek at din dame skal ha mannlige venner pga sjalusi. Det du ikke skjønner er at selv om en mann vil ha seg med dama di betyr ikke det at hun lar han få lov. Sannsynligheten er størst for at han ikke får lov. Men nå gidder jeg ikke denne tråden mer.
Steinar40 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #6859 Skrevet 10. januar 2010 har uansett ingenting med saken å gjøre. Du vil ikek at din dame skal ha mannlige venner pga sjalusi. Det du ikke skjønner er at selv om en mann vil ha seg med dama di betyr ikke det at hun lar han få lov. Sannsynligheten er størst for at han ikke får lov. Men nå gidder jeg ikke denne tråden mer. Størst sannsynlighet er det for at dama mi hadde hatt en veldig begrenset omgang med såkalte mannlige kompiser.
Gjest Bianca26 Skrevet 10. januar 2010 #6860 Skrevet 10. januar 2010 Størst sannsynlighet er det for at dama mi hadde hatt en veldig begrenset omgang med såkalte mannlige kompiser. Sannsynligheten hadde vært at hun dumpa deg tvert så snart du kom med dine krav om å dumpe vennene sine. For det er det en god VENN hadde gjort. Bros before hoes eller noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå