Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sier det igjen, Steinar. Du er helt åpenbart redd kvinner. Redd friheten de vil ha (om de er født etter 1935..), redd hva de kan finne på om de er utenfor din "kontroll", og redd det meste som har med kvinner å gjøre. Ikke bare tingliggjør du kvinner ved å omtale dem som "min private deiendom", men du påberoper deg også "ubegrenset tilgang på kroppen hennes". Om du ikke begriper hvor psykotisk, innesnødd, antikvert og patetisk det er å uttrykke seg på den måten, er du jaggu dummere enn jeg trode. Og gudene skal vite at det skal litt til.

Ellers har Kate helt rett. Du trenger en stor pose bokstavkjeks. Bare ikke tygg dem!

Bruksrett på mennesker? Du er faen ikke frisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du hørt om voldtekt? Begynner å nærme seg nå, Steinar.

Nå må du ikke bli helt hysterisk her da.

Ingenting av det jeg har skrevet her har noe med voldtekt å gjøre!

Voldtekt er totalt uakseptabelt og utilgivelig.

Skrevet
Hjelper ikke med teite smileyer når du gir uttrykk for holdninger som er verre enn middelaldersk, kjekken!

Mennesket er fortsatt et primitivt dyr.

Skrevet
Jeg sier det igjen, Steinar. Du er helt åpenbart redd kvinner. Redd friheten de vil ha (om de er født etter 1935..), redd hva de kan finne på om de er utenfor din "kontroll", og redd det meste som har med kvinner å gjøre. Ikke bare tingliggjør du kvinner ved å omtale dem som "min private deiendom", men du påberoper deg også "ubegrenset tilgang på kroppen hennes". Om du ikke begriper hvor psykotisk, innesnødd, antikvert og patetisk det er å uttrykke seg på den måten, er du jaggu dummere enn jeg trode. Og gudene skal vite at det skal litt til.

Ellers har Kate helt rett. Du trenger en stor pose bokstavkjeks. Bare ikke tygg dem!

Bruksrett på mennesker? Du er faen ikke frisk!

Og hvorfor tror du folk gifter seg da?

Skrevet
Selvfølgelig har dette med privat eiendom å gjøre. Bruksrett :gjeiper:

Og du mener fortsatt at du ikke har et forkvaklet kvinnesyn :klø:

Privat eiendom og bruksrett.

Skrevet
Og hvorfor tror du folk gifter seg da?

Om du tror giftemål har noe som helst med "bruksrett" å gjøre, er det i alle fall tindrende klart for meg hvorfor du er singel/ugift, og at du nok kommer til å forbli det.

Og hva den lille kommentaren om at mennesket er et primitivt dyr gjelder, snakker du åpenbart for deg selv. Og som sådan har du helt rett.

Skrevet
Og du mener fortsatt at du ikke har et forkvaklet kvinnesyn :klø:

Privat eiendom og bruksrett.

Dette er bare ord og uttrykk - som lett oppfattes helt ulikt.

Skrevet
Mennesket er fortsatt et primitivt dyr.

Jaha, og hva har dette å gjøre med hva te koster i Kina?

Folk gifter seg fordi de elsker hverandre, og har lyst til å tilbringe livet sammen.

Jeg er ikke hysterisk, og i et forhold er jeg nok mye mer raus med kroppen min enn mange kvinner er.

MEN, ingen har BRUKSrett og EIENDOMSrett på kroppen min.

Den er min, han som får bruke den og elske med den er heldig, selvsagt. Men det er bare meg selv som bestemmer over kroppen min.

Skrevet
Dette er bare ord og uttrykk - som lett oppfattes helt ulikt.

ULIKT? Jeg tror at det er kun deg og enkelte svært konservative religiøse, som mener dette er hyggelige ord i et forhold.

Nekter du dama di mat om hun nekter deg sex? Det er vanlig blant folk med dine holdninger, ser du.

Skrevet
Om du tror giftemål har noe som helst med "bruksrett" å gjøre, er det i alle fall tindrende klart for meg hvorfor du er singel/ugift, og at du nok kommer til å forbli det.

Og hva den lille kommentaren om at mennesket er et primitivt dyr gjelder, snakker du åpenbart for deg selv. Og som sådan har du helt rett.

Er ikke en av hovedgrunnene til at man gifter seg for å få tilgang på sex og resulterende barn?

Skrevet
ULIKT? Jeg tror at det er kun deg og enkelte svært konservative religiøse, som mener dette er hyggelige ord i et forhold.

Nekter du dama di mat om hun nekter deg sex? Det er vanlig blant folk med dine holdninger, ser du.

Som sagt, har ikke hun lyst på meg, så har ikke jeg lyst på henne.

Kan jo altså prøve å få henne lystig da men ;)

Skrevet
MEN, ingen har BRUKSrett og EIENDOMSrett på kroppen min.

Den er min, han som får bruke den og elske med den er heldig, selvsagt. Men det er bare meg selv som bestemmer over kroppen min.

Jada, slapp av. Jeg tvinger ingen, søta. Jeg bare lokker hehe :kyss:

Skrevet
Som sagt, har ikke hun lyst på meg, så har ikke jeg lyst på henne.

Kan jo altså prøve å få henne lystig da men ;)

Da tror jeg du må slite! Og hold henne for all del unna denne tråden, eller er du "Well and truly fucked", og da snakker jeg IKKE om den måten du ønsker å oppnå......

Gjest Gjest_bare lurer_*
Skrevet

Hva har du å si til dette spørsmålet, Steinar?

Skrevet (endret)
Hva har du å si til dette spørsmålet, Steinar?

Selvfølgelig er ikke det vanlig!

Derimot er det sikkert ikke helt uvanlig at ei dame nekter gubben sex.

Hva har damene her å si til det? ;)

Den som ikke forstår at det er en "maktkamp" i mellom kjønnene er rimelig naiv. Tilogmed i et forhold.

Endret av Steinar40
Skrevet
Da tror jeg du må slite! Og hold henne for all del unna denne tråden, eller er du "Well and truly fucked", og da snakker jeg IKKE om den måten du ønsker å oppnå......

Hva vet du om mine elskovskunster?

Skrevet
Hva vet du om mine elskovskunster?

*grøsser av svært ugunstige bilder i hodet av Steinar og Woof*

Som nevnt tidligere i tråden så har jeg aldri nektet noen sex. Jeg mener personlig at det er en lite lur ting å gjøre, og har selv ofte hatt større sexlyst enn partnere.

Skrevet
Slik ser jeg det.

Dama mi er min private eiendom. Men det betyr altså IKKE at jeg skal bestemme alt over henne, selv om hun selvfølgelig må oppføre seg innenfor bestemte grenser.

Hvis en annen mann prøver seg på henne så kommer jeg til å banke han opp!

Samtidig er jeg hennes private eiendom, og jeg må da oppføre meg deretter.

Respekt, vennskap, samarbeide og gjensidige "romantiske" følelser er selvsagt. Dette tilsammen betyr ekte kjærlighet i min verden.

2 individer som er/bor i sammen og gjør akkurat som de vil, har ingenting med ekte kjærlighet å gjøre. Da er det bare gammel vane og/eller praktiske årsaker som betyr noe.

Noe å tenke på?

Jeg velger å tro at du bare tabber deg ut litt (mye), når du bruker ord som "privat eiendom" og "bruksrett". Selv om ordbruken uansett sier en god del om deg...

"2 individer som er/bor i sammen og gjør akkurat som de vil, har ingenting med ekte kjærlighet å gjøre."

Så ekte kjærlighet er når to individer bor sammen og ikke gjør det de egentlig vil? Og det de egentlig vil, det er?? :klø:

Skrevet
*grøsser av svært ugunstige bilder i hodet av Steinar og Woof*

Som nevnt tidligere i tråden så har jeg aldri nektet noen sex. Jeg mener personlig at det er en lite lur ting å gjøre, og har selv ofte hatt større sexlyst enn partnere.

Har du ikke nekta noen? Oj! Kan jeg få? ;) hehe

Skrevet
Så ekte kjærlighet er når to individer bor sammen og ikke gjør det de egentlig vil? Og det de egentlig vil, det er?? :klø:

Det de vil er å gjøre ting i sammen. Vise hverandre hensyn. Prioritere hverandre først og fremst. Alle andre betyr mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...