Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6701 Skrevet 12. desember 2009 Nei så da kan du bare drite i å blande deg og satse på at hun ikke lar seg influere Nope, det ville vært naivt.
Sequax Skrevet 12. desember 2009 #6702 Skrevet 12. desember 2009 Nei, det tror jeg ikke noe på. Det ligger alltid noe latent der i luften, fra minst en av partene. Ja, enig. Har ingen mannlige kompiser igjen etter at jeg klina med den siste jeg hadde....
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #6703 Skrevet 12. desember 2009 Ja, enig. Har ingen mannlige kompiser igjen etter at jeg klina med den siste jeg hadde.... betyr ikke at alle andre kliner med kompisene sine
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6704 Skrevet 12. desember 2009 Ja, enig. Har ingen mannlige kompiser igjen etter at jeg klina med den siste jeg hadde.... Se etter gode venninner heretter.
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #6705 Skrevet 12. desember 2009 Nope, det ville vært naivt. javel. Om du føler du ikke kan stole på noen dame uansett hvor glad hun måtte være i deg, så tror jeg faktisk at har det bedre av å være alene. Du har seriøse trust issues. Fungerer ikke i et forhold det vettu
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #6706 Skrevet 12. desember 2009 Som sagt, umoralsk oppførsel er vel kanskje det verste. Det er uønsket. Men det kan jo også være ei venninne som utnytter ho på en eller annen måte. om venninna behandler henne dårlig, da skjønner jeg det jo
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6707 Skrevet 12. desember 2009 javel. Om du føler du ikke kan stole på noen dame uansett hvor glad hun måtte være i deg, så tror jeg faktisk at har det bedre av å være alene. Du har seriøse trust issues. Fungerer ikke i et forhold det vettu Som sagt, det er opp til dama å overbevise meg med sin oppførsel.
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #6708 Skrevet 12. desember 2009 Som sagt, det er opp til dama å overbevise meg med sin oppførsel. ja men du burde jo være litt imøtekommende og gi henne the benefit of the doubt. Faen kom ikke på hva det heter på norsk plutselig hehe
Sequax Skrevet 12. desember 2009 #6709 Skrevet 12. desember 2009 betyr ikke at alle andre kliner med kompisene sine Nei, har jeg sagt det ? Men at det ligger noe latent i luften fra en av partene i et slikt vennskap er jeg temmelig sikker på.
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #6711 Skrevet 12. desember 2009 Nei, har jeg sagt det ? Men at det ligger noe latent i luften fra en av partene i et slikt vennskap er jeg temmelig sikker på. ikke alltid. men om det er det, kanskje man burde blitt sammen med han istedet da...
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6712 Skrevet 12. desember 2009 ja men du burde jo være litt imøtekommende og gi henne the benefit of the doubt. Faen kom ikke på hva det heter på norsk plutselig hehe Selvfølgelig vil hun få muligheten til å overbevise meg hvis hun vil ha den. Resten er opp til henne. Få tvilen til gode
*Numi* Skrevet 12. desember 2009 #6713 Skrevet 12. desember 2009 (endret) ikke alltid. men om det er det, kanskje man burde blitt sammen med han istedet da... Man kan jo bli betatt og fascinert av flere enn kjæresten sin. Er helt normalt det. Det er hva man velger å gjøre med saken som er det vesentlige mener jeg. Jeg mener det må være lov å ha platoniske forhold med folk man finner fascinerende selv om man er i et forhold fra før. Det vil si at man selvfølgelig tilbringer mesteparten av tiden sin med sin partner, men at det bør være rom for å møtes til gode samtaler over en kaffe eller noe med nære venner, uavhengig av kjønn. Så lenge man klarer å holde en fornuftig avstand og klærne på. :gjeiper: Det er gjerne lettere tror jeg, om begge partene har hvert sitt seriøse forhold utenom da. Endret 12. desember 2009 av *Numi*
Sequax Skrevet 12. desember 2009 #6714 Skrevet 12. desember 2009 ikke alltid. men om det er det, kanskje man burde blitt sammen med han istedet da... Det er ikke alltid følelsene er så tydelige. Jeg har fått AHA-opplevelser helt plutselig da jeg har skjønt at kompisen næret litt annerledes følelser for meg en det en vanlig venn gjør.
Guriane Skrevet 12. desember 2009 #6715 Skrevet 12. desember 2009 MEN HVORFOR ER DET ET PROBLEM NÅR DE BAAARE ER VENNER OG HUN HAR BEDYRET AT DET IKE ER FARE FOR NOE ANNET? Hvorfor kan du ikke bare akseptere at hun har mannlige venner når det er helt uskyldig? herremin altså Fordi Steinar er sjalu og har bestemt seg for at dama hans ikke har vett på å vite om hun og kameraten har gode intensjoner med vennskapet. Du vet vel at alle kvinner og menn hopper på hverandre som kåte duracell-kaniner hver gang de får sjansen. Det er mange ulike oppførsler som kan være umoralske. Hvis det er så mange, så bør det vel heller ikke være noe problem å komme med et konkret eksempel.
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6716 Skrevet 12. desember 2009 Fordi Steinar er sjalu og har bestemt seg for at dama hans ikke har vett på å vite om hun og kameraten har gode intensjoner med vennskapet. Du vet vel at alle kvinner og menn hopper på hverandre som kåte duracell-kaniner hver gang de får sjansen. Jeg er ikke naiv og ønsker derfor å følge med på livet til dama. Hvis det er så mange, så bør det vel heller ikke være noe problem å komme med et konkret eksempel. Hva som individet mener er umoralsk eller ikke, vil være avhengig av hvordan man er oppdratt. Men jeg syns f.eks at det er umoralsk å være venner med noen som man har sterkere følelser for. Det samme gjelder hvis man vet om den andres følelser. I slike tilfeller avslutter man forholdet.
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6717 Skrevet 12. desember 2009 Man kan jo bli betatt og fascinert av flere enn kjæresten sin. Er helt normalt det. Det er hva man velger å gjøre med saken som er det vesentlige mener jeg. Jeg mener det må være lov å ha platoniske forhold med folk man finner fascinerende selv om man er i et forhold fra før. Det kommer an på hva fascinert betyr. Men jeg syns ikke det ovenstående høres sunt ut.
*Numi* Skrevet 12. desember 2009 #6718 Skrevet 12. desember 2009 Det kommer an på hva fascinert betyr. Men jeg syns ikke det ovenstående høres sunt ut. Nei vel. Jeg mener det er usunt å slutte å uvide horisontene sin når man går inn i et forhold. Får man ikke impulser utenifra mener jeg det er større sjanse for å gå på veggen og at forholdet går dukken.
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6719 Skrevet 12. desember 2009 Nei vel. Jeg mener det er usunt å slutte å uvide horisontene sin når man går inn i et forhold. Får man ikke impulser utenifra mener jeg det er større sjanse for å gå på veggen og at forholdet går dukken. Muligens, men da bør du altså finne deg noen fascinerende venninner - og ikke mannlige venner.
*Numi* Skrevet 12. desember 2009 #6720 Skrevet 12. desember 2009 Muligens, men da bør du altså finne deg noen fascinerende venninner - og ikke mannlige venner. Jeg tror kanskje det er mye den kontrasten mellom kjønnene som gjør at jeg ofte finner det mye mer givende å ha en god samtale med en mannlig venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå