Guriane Skrevet 10. desember 2009 #6681 Skrevet 10. desember 2009 Nei, men det kan jo hende man har en god grunn. F.eks hvis denne venninna har en dårlig innflytelse på henne. Kan ikke bare sitte å se på det da. Hva synes du er dårlig innflytelse da? Gi et eksempel.
Steinar40 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #6682 Skrevet 10. desember 2009 Hva synes du er dårlig innflytelse da? Gi et eksempel. Tja, det gjelder jo hvis venninna ikke klarer å oppføre seg. Kan f.eks være dårlig moral etc.
Guriane Skrevet 10. desember 2009 #6683 Skrevet 10. desember 2009 Tja, det gjelder jo hvis venninna ikke klarer å oppføre seg. Kan f.eks være dårlig moral etc. Gi et mer konkret eksempel da.
Steinar40 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #6684 Skrevet 10. desember 2009 Gi et mer konkret eksempel da. Som sagt, umoralsk oppførsel er vel kanskje det verste. Det er uønsket. Men det kan jo også være ei venninne som utnytter ho på en eller annen måte.
Guriane Skrevet 10. desember 2009 #6685 Skrevet 10. desember 2009 Som sagt, umoralsk oppførsel er vel kanskje det verste. Det er uønsket. Men det kan jo også være ei venninne som utnytter ho på en eller annen måte. Var det mer konkret?
Gjest wondering Skrevet 11. desember 2009 #6686 Skrevet 11. desember 2009 Tja, det gjelder jo hvis venninna ikke klarer å oppføre seg. Kan f.eks være dårlig moral etc. Selv om venninna har dårlig moral så er det ikke noe som tilsier at dama di blir smittet av den dårlige moralen. Jeg har en venninne som liker å feste og har stadige ONS, men jeg fester ikke like mye og holder meg til kjæresten. Jenta har en annen livsstil enn meg men vi er gode venner likevel. Så, hvis dama di oppfører seg ordentlig uansett så spiller det ingen rolle hvordan hennes venninne er.
Steinar40 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #6687 Skrevet 11. desember 2009 Selv om venninna har dårlig moral så er det ikke noe som tilsier at dama di blir smittet av den dårlige moralen. Jeg har en venninne som liker å feste og har stadige ONS, men jeg fester ikke like mye og holder meg til kjæresten. Jenta har en annen livsstil enn meg men vi er gode venner likevel. Så, hvis dama di oppfører seg ordentlig uansett så spiller det ingen rolle hvordan hennes venninne er. Nei, ikke før venninnas oppførsel påvirker dama mi sin oppførsel. Og det er selvfølgelig det jeg tenker på.
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #6688 Skrevet 12. desember 2009 Nei, ikke før venninnas oppførsel påvirker dama mi sin oppførsel. Og det er selvfølgelig det jeg tenker på. en voksen moden person lar seg jo ikke påvirke av venninna vel? iallefall om hun er på din alder steinar. Man sluttet vel å ta etter venninnene sine da man var 14 år?
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6689 Skrevet 12. desember 2009 en voksen moden person lar seg jo ikke påvirke av venninna vel? iallefall om hun er på din alder steinar. Man sluttet vel å ta etter venninnene sine da man var 14 år? Alle mennesker blir mer eller mindre påvirket av de menneskene man har kontakt med. Det stopper ikke sånn plutselig etter tenårene. Derimot blir nok påvirkningen mindre under normale omstendigheter. Kontakten blir som regel mindre med årene også. Men hvis dama mi har ei venninne som liker å feste hver helg, så vil det ikke være unormalt at hun prøver å få med seg dama mi også, noe jeg ikke ville sette særlig mye pris på.
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #6690 Skrevet 12. desember 2009 Alle mennesker blir mer eller mindre påvirket av de menneskene man har kontakt med. Det stopper ikke sånn plutselig etter tenårene. Derimot blir nok påvirkningen mindre under normale omstendigheter. Kontakten blir som regel mindre med årene også. Men hvis dama mi har ei venninne som liker å feste hver helg, så vil det ikke være unormalt at hun prøver å få med seg dama mi også, noe jeg ikke ville sette særlig mye pris på. hva er galt i å feste hver helg?
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #6691 Skrevet 12. desember 2009 Selv om hun mener at det er helt ufarlig så er det jo ikke sikkert at jeg mener det. Behøver ikke være noe i veien med meg for det. Og jeg kan jo be henne om å kutte ut det vennskapsforholdet. hvorfor i all verdens rike skal du be henne om det?
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6692 Skrevet 12. desember 2009 hva er galt i å feste hver helg? Hva er positivt med å feste hver helg? Det er et umodent trekk.
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #6693 Skrevet 12. desember 2009 Jeg ville selvfølgelig prøve å motivere og forklare min oppfatning av situasjonen. Da hadde vi forhåpentligvis pratet om det og fått en felles forståelse. Enten hadde hun da sett min side av saken eller så hadde jeg sett hennes. Hvis ikke, så hadde vi jo et problem. MEN HVORFOR ER DET ET PROBLEM NÅR DE BAAARE ER VENNER OG HUN HAR BEDYRET AT DET IKE ER FARE FOR NOE ANNET? Hvorfor kan du ikke bare akseptere at hun har mannlige venner når det er helt uskyldig? herremin altså
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6694 Skrevet 12. desember 2009 hvorfor i all verdens rike skal du be henne om det? Hvis jeg mener at det er det beste for henne, for meg og for parforholdet.
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6695 Skrevet 12. desember 2009 MEN HVORFOR ER DET ET PROBLEM NÅR DE BAAARE ER VENNER OG HUN HAR BEDYRET AT DET IKE ER FARE FOR NOE ANNET? Hvorfor kan du ikke bare akseptere at hun har mannlige venner når det er helt uskyldig? herremin altså Jeg er ikke henne.
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #6696 Skrevet 12. desember 2009 Nei, men det kan jo hende man har en god grunn. F.eks hvis denne venninna har en dårlig innflytelse på henne. Kan ikke bare sitte å se på det da. jo det kan du. Hva vet vel du om hun lar seg influere?
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #6697 Skrevet 12. desember 2009 Var det mer konkret? Ja svar skikkelig steinar. Hva mener du er umoralsk?
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6698 Skrevet 12. desember 2009 jo det kan du. Hva vet vel du om hun lar seg influere? Nei, nettopp. Det er akkurat det jeg ikke vet.
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #6699 Skrevet 12. desember 2009 Nei, nettopp. Det er akkurat det jeg ikke vet. Nei så da kan du bare drite i å blande deg og satse på at hun ikke lar seg influere
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6700 Skrevet 12. desember 2009 Ja svar skikkelig steinar. Hva mener du er umoralsk? Det er mange ulike oppførsler som kan være umoralske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå