Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Anbefalte innlegg

Skrevet
I ulik grad. Og jo, jeg mener at slikt kommer automatisk. Har du ennå ikke erfart det, i en alder av 50- altså? :fnise:

Jeg har erfart at absolutt alle er mer eller mindre ego. Noe som er helt normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har erfart at absolutt alle er mer eller mindre ego. Noe som er helt normalt.

Greit nok. Men det var ikke svar på spørsmålet mitt.

Skrevet
Greit nok. Men det var ikke svar på spørsmålet mitt.

Det betyr vel da at jeg har vært borti egoistiske kvinnfolk ;)

På den annen side vil jeg ikke ha ei dame som syns alt jeg gjør er fantastisk heller. Det blir altfor kjedelig for meg.

Skrevet
Det betyr vel da at jeg har vært borti egoistiske kvinnfolk ;)

På den annen side vil jeg ikke ha ei dame som syns alt jeg gjør er fantastisk heller. Det blir altfor kjedelig for meg.

Men hva er det du snakker om nå.. :klø:

Skrevet
Men hva er det du snakker om nå.. :klø:

Som så ofte snakker Steinar om noe helt annet enn oss andre. Vet ikke hvor han tar det fra. Litt vanskelig å føre samtaler med slike som han, må jeg innrømme.

Skrevet
Som så ofte snakker Steinar om noe helt annet enn oss andre. Vet ikke hvor han tar det fra. Litt vanskelig å føre samtaler med slike som han, må jeg innrømme.

Har lagt merke til det.. :fnise:

Skrevet

Det gjør jeg ikke. Vi snakker stort sett om det samme vi :)

Skrevet
Det gjør jeg ikke. Vi snakker stort sett om det samme vi :)

Sånn jamt øver :fnise:

Skrevet
Sånn jamt øver :fnise:

Det bare kan hende at jeg belyser sakene fra noen ulike vinkler.

Mine vinkler da selvfølgelig :smoke:

Skrevet

Det beste hadde vel vært og holdt seg til samme sak...

Skrevet

Du belyser ikke saken fra ulike sider. Du bytter ofte tema. Helt ut av det blå, isteden for å holde deg til temaet og svare konkret på det som spørres om.

Skrevet
Du belyser ikke saken fra ulike sider. Du bytter ofte tema. Helt ut av det blå, isteden for å holde deg til temaet og svare konkret på det som spørres om.

Guriane mener at gjensidighet kommer automatisk når man er glad i hverandre.

Og jeg er ikke enig i det. Alle er mer eller mindre ego.

Dertil hadde jeg syns at det hadde vært kjedelig med ei dame uten egne meninger som alltid bare var enig med det jeg mente.

Skrevet
Guriane mener at gjensidighet kommer automatisk når man er glad i hverandre.

Og jeg er ikke enig i det. Alle er mer eller mindre ego.

Dertil hadde jeg syns at det hadde vært kjedelig med ei dame uten egne meninger som alltid bare var enig med det jeg mente.

Det du sier til slutt der har jo ingenting med det du sier over å gjøre.

Du skryter så fælt av at du vet mer enn oss andre fordi du er eldre. Men likevel har du ikke erfart det jeg har erfart. Kanskje ikke det er et så veldig godt argument likevel? :fnise:

Gjest kvinne62
Skrevet

Her går det i sirkel, etter noen runder her og der så ender man opp på start. 330 sider uten at Steinar har tatt til seg noe, fortsatt er det null mannlige venner, sunn fornuft som dessverre er så vanskelig og jeg skal være førsteprioritet. Og helst nakne savanner uten antydning til bølger og daler.

:lete:

Gjest Bianca26
Skrevet
Ulike individer har ulike behov for venner - sant nok.

Men når det gjelder vennskap så vil det være strategisk fornuftig for kvinner å lete etter venninner, og for menn å lete etter (mannlige) venner.

Ellers vil det fort skape unødvendige problemer når man danner et seriøst parforhold. Mange liker det rett og slett ikke. Og det er ingenting unormalt i det - samme hvor uskyldig det egentlig måtte være.

man leter ikke etter venner ut ifra hva som er strategisk fornuftig må du vel skjønne.

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg forventer ikke at det skal skje, men jeg er klar over at det er en viss risiko for at det kan skje - og det gjelder begge. Derfor lønner det seg å ikke gjøre noe dumt så sannsynligheten øker.

F.eks vil det være mer sannsynlig med utroskap hvis forholdet fungerer dårlig. Altså vil det lønne seg å sørge for at forholdet ikke fungerer dårlig.

Men herregud som sagt man er utro om man VIL være utro det er ikke sånn at en dame får en mannlig venn og så oopssann jeg var visst utro gitt.

Gjest Bianca26
Skrevet
Forholdet fungerer fort svært dårlig om du skal nekte henne å ha venner av motsatt kjønn.

ja nemlig!

Og dessuten steinar så er det fullt mulig å være utro selv uten mannlige venner. Jeg tror faktisk at det er lettere å være utro med en fremmed enn en venn siden sex ofte ødelegger vennskap

Skrevet
Det du sier til slutt der har jo ingenting med det du sier over å gjøre.

Du skryter så fælt av at du vet mer enn oss andre fordi du er eldre. Men likevel har du ikke erfart det jeg har erfart. Kanskje ikke det er et så veldig godt argument likevel? :fnise:

Selvfølgelig har ikke jeg erfart det du har erfart! Akkurat som at du ikke har erfart det jeg har erfart.

Det er nok heller at hjernen modnes med årene - man har mottatt mye informasjon, tenkt mye og dermed fått et bedre overblikk over livet enn tidligere. Når man når dette punktet vil selvfølgelig være individuelt. Og mange kommer sikkert aldri dit.

Skrevet
Selvfølgelig har ikke jeg erfart det du har erfart! Akkurat som at du ikke har erfart det jeg har erfart.

Det er nok heller at hjernen modnes med årene - man har mottatt mye informasjon, tenkt mye og dermed fått et bedre overblikk over livet enn tidligere. Når man når dette punktet vil selvfølgelig være individuelt. Og mange kommer sikkert aldri dit.

Nei, det har du nok rett i... :fnise:

Skrevet
Her går det i sirkel, etter noen runder her og der så ender man opp på start. 330 sider uten at Steinar har tatt til seg noe, fortsatt er det null mannlige venner, sunn fornuft som dessverre er så vanskelig og jeg skal være førsteprioritet. Og helst nakne savanner uten antydning til bølger og daler.

:lete:

Hva er så vanskelig med min sunne fornuft da?

Og ikke ser jeg poenget med å kjøre størst mulig bergogdalbane i livet heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...