Gjest Bianca26 Skrevet 4. desember 2009 #6541 Skrevet 4. desember 2009 Ja, det er sikkert fornuftig det Bare man ikke prøver på noe dumt. noe dumt som hva da?
Steinar40 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6542 Skrevet 4. desember 2009 Det er ikke noe problem å være venn med en gutt. jeg er en jente og jeg har mange guttevenner og vi forblir venner. Noen ganger er det enklere å snakke med en gutt, enn jente. Så det er veldig normalt=D Ja, det kan nok fungere greit inntil du skal etablere deg i et seriøst parforhold. Da blir alt dette mye mer komplisert.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. desember 2009 #6543 Skrevet 4. desember 2009 Det er nesten fælt å si det, men når jeg tenker på det, så har faktisk nesten alle mine problemer og bekymringer i øyeblikket noe med kvinner å gjøre! :klø: Livet hadde vært så mye enklere uten kvinner!! Problemet er bare at det da hadde blitt altfor enkelt. men alle har kjærlighetsproblemer. det er ikke bare du. tenk om alle som ble såra skulle være like negative som deg. Da hadde absolutt alle vært single da
Steinar40 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6544 Skrevet 4. desember 2009 noe dumt som hva da? Noe som ikke kan fungere i praksis.
Steinar40 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6545 Skrevet 4. desember 2009 men alle har kjærlighetsproblemer. det er ikke bare du. tenk om alle som ble såra skulle være like negative som deg. Da hadde absolutt alle vært single da Ja, det er sant det.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. desember 2009 #6546 Skrevet 4. desember 2009 Noe som ikke kan fungere i praksis. det der er ikke et skikkelig svar. kom med eksempler mann
Steinar40 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6547 Skrevet 4. desember 2009 det der er ikke et skikkelig svar. kom med eksempler mann Egentlig alt som man selv bør forstå ikke vil fungere. Som f.eks altfor stor aldersforskjell eller altfor stor geografisk avstand.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. desember 2009 #6548 Skrevet 4. desember 2009 Egentlig alt som man selv bør forstå ikke vil fungere. Som f.eks altfor stor aldersforskjell eller altfor stor geografisk avstand. Ja fins det ikke damer på din egen alder som bor i nærheten? Skjønte ikke helt hva det der hadde noe med saken å gjøre
Steinar40 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6549 Skrevet 4. desember 2009 Ja fins det ikke damer på din egen alder som bor i nærheten? Skjønte ikke helt hva det der hadde noe med saken å gjøre Det gjør det sikkert. Men poenget mitt var bare at det er dumt å prøve på noe som ikke kan fungere - samme hva det måtte være.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. desember 2009 #6550 Skrevet 4. desember 2009 Det gjør det sikkert. Men poenget mitt var bare at det er dumt å prøve på noe som ikke kan fungere - samme hva det måtte være. Men det er da en hel masse ting som fungerer som du kan prøve
Steinar40 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6551 Skrevet 4. desember 2009 Men det er da en hel masse ting som fungerer som du kan prøve Ja, det er i hvert fall smartere å prøve på noe som kan fungere.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. desember 2009 #6552 Skrevet 4. desember 2009 Ja, det er i hvert fall smartere å prøve på noe som kan fungere. JAMEN SÅ PRØV DA MANN!!!
Steinar40 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6553 Skrevet 4. desember 2009 JAMEN SÅ PRØV DA MANN!!! Ja ja ja! Blir helt stressa her jeg Jeg prøver så godt jeg kan. Dessverre er det totalt umulig å presse ei kvinne - har jeg smertelig funnet ut.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. desember 2009 #6554 Skrevet 4. desember 2009 Ja ja ja! Blir helt stressa her jeg Jeg prøver så godt jeg kan. Dessverre er det totalt umulig å presse ei kvinne - har jeg smertelig funnet ut. Men det er da ikke snakk om å presse noen. vil ikke hu ha deg så får du prøve å spille hard to get eller gå for noen andre
Gjest dragonfly123 Skrevet 4. desember 2009 #6555 Skrevet 4. desember 2009 Nei, det tror jeg ikke noe på. Det ligger alltid noe latent der i luften, fra minst en av partene. psssssssssssssssssssss mange som er venner m motsatt kjønn, de som ikke klarer det må jo være nymfo.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. desember 2009 #6556 Skrevet 4. desember 2009 psssssssssssssssssssss mange som er venner m motsatt kjønn, de som ikke klarer det må jo være nymfo. ja. jeg skjønner ikke problemet. Er bare ren sjalusi som står bak angsten for at kjæresten skal ha venner av motsatt kjønn
Steinar40 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6557 Skrevet 4. desember 2009 Men det er da ikke snakk om å presse noen. vil ikke hu ha deg så får du prøve å spille hard to get eller gå for noen andre Ja, det er gode råd det der
Steinar40 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6558 Skrevet 4. desember 2009 (endret) ja. jeg skjønner ikke problemet. Er bare ren sjalusi som står bak angsten for at kjæresten skal ha venner av motsatt kjønn Sjalusi er en helt normal følelse. Det betyr bare at man bryr seg. Får vel ta med at jeg ikke prater om syklig sjalusi her. Stilig julepus bilde forresten Endret 5. desember 2009 av Steinar40
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #6559 Skrevet 5. desember 2009 Sjalusi er en helt normal følelse. Det betyr bare at man bryr seg. Får vel ta med at jeg ikke prater om syklig sjalusi her. Stilig julepus bilde forresten Ja men det er grader av sjalusi da. Litt sjalu er greit. Sjalusi til den grad at du nekter dama di mannlige venner er ikke greit. Da handler ikke sjalusien lengre om å bry seg.
Steinar40 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #6560 Skrevet 5. desember 2009 Ja men det er grader av sjalusi da. Litt sjalu er greit. Sjalusi til den grad at du nekter dama di mannlige venner er ikke greit. Da handler ikke sjalusien lengre om å bry seg. Jeg kan fortsatt ikke forstå hvorfor kvinner trenger mannlige venner. Ikke når hun er i et seriøst parforhold i hvert fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå