Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6201 Skrevet 4. november 2009 du er faen meg så jævla kynisk. jeg har jobbet på sykehjem og har selv sett hvor mange av barna deres som er såå glade i og bekymra over dem. en var faktisk villig til at vi skulle gjøre alt for å holde forelderen i live. I mine øyne er dette egoistisk av barnet. Hvilken nytte hadde forelderen av det? Bare plager det.
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6202 Skrevet 4. november 2009 alt som skjer i livet er ikke til å settes pris på. Nei, det er åpenbart.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6203 Skrevet 4. november 2009 I mine øyne er dette egoistisk av barnet. Hvilken nytte hadde forelderen av det? Bare plager det. klart det var ego men heng deg ikke opp i detaljer. poenget mitt var at ikke alle bryr seg om arv
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6204 Skrevet 4. november 2009 klart det var ego men heng deg ikke opp i detaljer. poenget mitt var at ikke alle bryr seg om arv Det er sikkert mange som er glade i foreldrene sine.
Ella_Grey Skrevet 4. november 2009 #6205 Skrevet 4. november 2009 Ja, og barna ønsker ofte bare å få arven så fort som mulig er jeg redd. Du er kynisk du, ja.
Ella_Grey Skrevet 4. november 2009 #6206 Skrevet 4. november 2009 der er det iallefall ikke lett. folk på små plasser er jo livredde nye folk bortgjemte i en krok som de er Ja, det stemmer kanskje. At det er vanskelig som 'ny' på en liten plass Men jeg tror at for de som har vokst opp på en liten plass så velger de oftere noen de har vokst opp sammen med, og er fornøyd med det... Men det kan godt være at jeg tar feil.
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6207 Skrevet 4. november 2009 Du er kynisk du, ja. Det har vel ingenting med meg å gjøre? Jeg bare sier det som det ofte kan være.
Ella_Grey Skrevet 4. november 2009 #6208 Skrevet 4. november 2009 At du tror de fleste barn bare ønsker at foreldrene skal dø, sånn at det blir penger er kynisk. Du velger oftest å se de negative alternativene....
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6209 Skrevet 4. november 2009 At du tror de fleste barn bare ønsker at foreldrene skal dø, sånn at det blir penger er kynisk. Du velger oftest å se de negative alternativene.... Eller for å si det på en annen måte - jeg har levd en stund og vet derfor hvordan menneskets verden fungerer. Det blir ofte et problem for arvingene når foreldrene kommer på sykehjem og aldri skal tilbake derfra. Problemet er da f.eks et hus som ikke kan selges. Livet består altså ofte av praktiske problemer, og det er ikke min skyld. Don't shoot the messenger. Det blir ikke noe bedre av det.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6210 Skrevet 4. november 2009 Ja, det stemmer kanskje. At det er vanskelig som 'ny' på en liten plass Men jeg tror at for de som har vokst opp på en liten plass så velger de oftere noen de har vokst opp sammen med, og er fornøyd med det... Men det kan godt være at jeg tar feil. ja det tror jeg og
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6211 Skrevet 4. november 2009 altså ikke at du tar feil men det første du sa hehe
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6212 Skrevet 4. november 2009 altså ikke at du tar feil men det første du sa hehe Her er vi alle 3 enige om noe hehe
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6213 Skrevet 4. november 2009 Eller for å si det på en annen måte - jeg har levd en stund og vet derfor hvordan menneskets verden fungerer. Det blir ofte et problem for arvingene når foreldrene kommer på sykehjem og aldri skal tilbake derfra. Problemet er da f.eks et hus som ikke kan selges. Livet består altså ofte av praktiske problemer, og det er ikke min skyld. Don't shoot the messenger. Det blir ikke noe bedre av det. men nå svarer du for hvordan andre er og ikke fra hvordan du selv tenker
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6214 Skrevet 4. november 2009 Det er sikkert mange som er glade i foreldrene sine. Sikkert mange? tror flertallet er glade i foreldrene sine bortsett fra noe unntak. og det er jo stotr sett de som har vokst opp med foreldre som ikke har vært helt.. bra
Ella_Grey Skrevet 4. november 2009 #6215 Skrevet 4. november 2009 ja det tror jeg og altså ikke at du tar feil men det første du sa hehe bra at det var det første Her er vi alle 3 enige om noe hehe Sjokk? ....... og vantro?
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6216 Skrevet 4. november 2009 bra at det var det første Sjokk? ....... og vantro? jeg er ihvertfall sjokka hehe. tror dette nesten er historisk hehe neida
Ella_Grey Skrevet 4. november 2009 #6217 Skrevet 4. november 2009 (endret) Eller for å si det på en annen måte - jeg har levd en stund og vet derfor hvordan menneskets verden fungerer.Jada, jada Steinar = Metusalem. Du er ikke den eneste som vet hvordan verden fungerer Det blir ofte et problem for arvingene når foreldrene kommer på sykehjem og aldri skal tilbake derfra. Problemet er da f.eks et hus som ikke kan selges.Det trenger ikke å være et så stort problem, i enkelte tilfeller kan sikkert huset selges, kanskje det går greit å bare stenge et hus av, noen av familien kan ha mulighet til å bo der (billig mot å ta seg av vedlikehold) Livet består altså ofte av praktiske problemer, og det er ikke min skyld. Nei, en god del problem er faktisk ikke noen sin skyld. Don't shoot the messenger. Det blir ikke noe bedre av det. Endret 4. november 2009 av Ella_Grey
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6218 Skrevet 4. november 2009 Jada, jada Steinar = Metusalem. Du er ikke den eneste som vet hvordan verden fungerer Det trenger ikke å være et så stort problem, i enkelte tilfeller kan sikkert huset selges, kanskje det går greit å bare stenge et hus av, noen av familien kan ha mulighet til å bo der (billig mot å ta seg av vedlikehold) Nei, en god del problem er faktisk ikke noen sin skyld. den smileyen var kul. hehe
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6219 Skrevet 4. november 2009 men nå svarer du for hvordan andre er og ikke fra hvordan du selv tenker Ja, men så har jo jeg heller ikke dette problemet heldigvis.
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6220 Skrevet 4. november 2009 jeg er ihvertfall sjokka hehe. tror dette nesten er historisk hehe neida Det blir sikkert ingen vane i hvert fall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå