Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6181 Skrevet 4. november 2009 Nei, men hvis man blir 80-90 år så finnes det absolutt ingen garantier lenger. De fleste er nok på sykehjem da uansett. ja men de fleste har da kanskje en kone som lever eller kanskje til og med barnebarn. ikke for det mange enslige gamle som trives på sykehjem. men nå er diskusjonen i ferd med å gå over til noe annet
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6182 Skrevet 4. november 2009 Ja, men problemet med denne sagnomsuste "gylne middelveien" er at den eksisterer ikke i praksis. den gjør det bare du åpner øya litt
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6183 Skrevet 4. november 2009 Ja, de som er smarte lærer seg det så da vil det si at du sier du selv er dum?
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6184 Skrevet 4. november 2009 tror det toget har gått for steinar. er ikke mulig å bli særere Alle blir "særere" med årene. Dvs man bli mer individualist og ikke like avhengig av alle andre. Er en interessant utfordring for den rette dama jeg hehe
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6185 Skrevet 4. november 2009 I min verden er den smal som en sytråd det er vel der problemet ligger. hmm rart begynner du å innrømme at du tar feil her. før prøvde du hardnakket å hevde at du ikke var snever, nå innrømmer du pinade at du er det
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6186 Skrevet 4. november 2009 Alle blir "særere" med årene. Dvs man bli mer individualist og ikke like avhengig av alle andre. Er en interessant utfordring for den rette dama jeg hehe jeg vil ikke kalle det å være individualist, jeg vil bruke ordet særing. når du blir gammel må du skaffe deg masse slanger, slik at barn kan ringe på døra di, stikke av og være redd deg og kalle deg gale ensomme slangemannen. nei den var usaklig
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6187 Skrevet 4. november 2009 Du baserer dine uttalelser på disse rare eksene dine, og det er jo normalt at man snakker utfra erfaringer. Men for påstå at alle damer er slik og slik på bakgrun av usunne forhold er å gå for langt. Forhåpentligvis har jeg vært "uheldig" hittil og at lykken snart står den kjekke bi
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6188 Skrevet 4. november 2009 ja men de fleste har da kanskje en kone som lever eller kanskje til og med barnebarn. ikke for det mange enslige gamle som trives på sykehjem. men nå er diskusjonen i ferd med å gå over til noe annet Ja, og barna ønsker ofte bare å få arven så fort som mulig er jeg redd.
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6189 Skrevet 4. november 2009 så da vil det si at du sier du selv er dum? Jeg har selvfølgelig som alle andre mennesker vært dum, og gjort dumme valg, i livet, ja.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6190 Skrevet 4. november 2009 Ja, og barna ønsker ofte bare å få arven så fort som mulig er jeg redd. du er faen meg så jævla kynisk. jeg har jobbet på sykehjem og har selv sett hvor mange av barna deres som er såå glade i og bekymra over dem. en var faktisk villig til at vi skulle gjøre alt for å holde forelderen i live. er du sånn mot dine foreldre kanskje? er du bare interresert i arven?
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6191 Skrevet 4. november 2009 Hm, ja av og til lurer jeg på om det er lettere å treffe folk for de som bor på små plasser. Det er ikke sååå mange valgmuligheter, og man blir kjent med de fleste som bor der, altså alle potensielle. Og man får mindre av valgets kvaler... Men for så vidt i en stor mengde burde det være en større sjanse for å finne (d)en som passer. der er det iallefall ikke lett. folk på små plasser er jo livredde nye folk bortgjemte i en krok som de er
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6192 Skrevet 4. november 2009 det er vel der problemet ligger. hmm rart begynner du å innrømme at du tar feil her. før prøvde du hardnakket å hevde at du ikke var snever, nå innrømmer du pinade at du er det Jeg har aldri påstått at jeg er gjennomsnittlig. Og det gjør meg vel da sikkert mer "snever" enn de fleste andre mannfolk. Men om det egentlig er feil er en helt annen sak. At jeg er som jeg er har alltid skapt problemer for meg selv, men det er også en litt annen sak.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6193 Skrevet 4. november 2009 Jeg er ikke vant med å mislykkes. Det er uakseptabelt. jeg foreslår at du begynner å akseptere det. ikke vant med å mislykkes sa ikke du at du hadde dårlig erfraring med tidligere forhold?
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6194 Skrevet 4. november 2009 jeg vil ikke kalle det å være individualist, jeg vil bruke ordet særing. når du blir gammel må du skaffe deg masse slanger, slik at barn kan ringe på døra di, stikke av og være redd deg og kalle deg gale ensomme slangemannen. nei den var usaklig Ja, usaklig! hehe
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6195 Skrevet 4. november 2009 Jeg har aldri påstått at jeg er gjennomsnittlig. Og det gjør meg vel da sikkert mer "snever" enn de fleste andre mannfolk. Men om det egentlig er feil er en helt annen sak. At jeg er som jeg er har alltid skapt problemer for meg selv, men det er også en litt annen sak. er det virkelig en annen sak?
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6196 Skrevet 4. november 2009 du er faen meg så jævla kynisk. jeg har jobbet på sykehjem og har selv sett hvor mange av barna deres som er såå glade i og bekymra over dem. en var faktisk villig til at vi skulle gjøre alt for å holde forelderen i live. er du sånn mot dine foreldre kanskje? er du bare interresert i arven? Nei, jeg er ikke ute etter noen arv.
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6197 Skrevet 4. november 2009 jeg foreslår at du begynner å akseptere det. ikke vant med å mislykkes sa ikke du at du hadde dårlig erfraring med tidligere forhold? Tror du jeg setter noe pris på det?
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6198 Skrevet 4. november 2009 Tror du jeg setter noe pris på det? alt som skjer i livet er ikke til å settes pris på.
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6199 Skrevet 4. november 2009 er det virkelig en annen sak? Vel, hva som er feil og hva som er rett er aldri helt godt å vite.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. november 2009 #6200 Skrevet 4. november 2009 Nei, jeg er ikke ute etter noen arv. hvorfor svarte du sånn da da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå