Ella_Grey Skrevet 2. november 2009 #6101 Skrevet 2. november 2009 name='Bianca26' date='02.11.2009 (18:31) ' post='7461777' jo men da trenger ikke teorien din å være worst case scenario name='Steinar40' date='02.11.2009 (18:53) ' post='7461848' Nei, den trenger ikke være det - men shit happens vettu. Ja, shit happens... Men man kan virkelig gå å vente på det fra dag en. I så fall gir man ikke forholdet noen reell sjanse, for hvem går helhjertet inn for noe som man tror kommer til å gå til helvete uansett?
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6102 Skrevet 2. november 2009 Seal, er ikke så begeistret for han egentlig... Crazy er ganske fin. Liker Nick Cave... tidlig David Bowie og Madrugada veldig godt jeg ... liker litt seal. har ikke sansen for nick cave:s
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6103 Skrevet 2. november 2009 Ja, shit happens... Men man kan virkelig gå å vente på det fra dag en. I så fall gir man ikke forholdet noen reell sjanse, for hvem går helhjertet inn for noe som man tror kommer til å gå til helvete uansett? enig:)
Steinar40 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6104 Skrevet 2. november 2009 Seal, er ikke så begeistret for han egentlig... Crazy er ganske fin. Liker Nick Cave... tidlig David Bowie og Madrugada veldig godt jeg ... Ja, det er ikke lett å diskutere musikk. Smak og behag
Steinar40 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6105 Skrevet 2. november 2009 Ja, shit happens... Men man kan virkelig gå å vente på det fra dag en. I så fall gir man ikke forholdet noen reell sjanse, for hvem går helhjertet inn for noe som man tror kommer til å gå til helvete uansett? Neida, tror man det så får man heller la være. Derfor kan det jo være lurt å vurdere mulighetene før man setter i gang.
Ella_Grey Skrevet 2. november 2009 #6106 Skrevet 2. november 2009 liker litt seal. har ikke sansen for nick cave:s Liker du ikke Nick Cave Fy!
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6107 Skrevet 2. november 2009 Liker du ikke Nick Cave Fy! hehe nei jeg synes han er ekkel. vet det er teit grunn men jeg får grøsninger av stemmen hans og hele hans framtoning hehe
Ella_Grey Skrevet 2. november 2009 #6108 Skrevet 2. november 2009 Neida, tror man det så får man heller la være. Derfor kan det jo være lurt å vurdere mulighetene før man setter i gang. Ja, det kan det forsåvidt. Men det blir jo bare når man prøver noe i praksis man vil kunne vite om ting fungerer. De fleste viser jo frem smørsiden til potensielle partnere. Så vurderinger kan bli gjort på feil grunnlag.
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6109 Skrevet 2. november 2009 Neida, tror man det så får man heller la være. Derfor kan det jo være lurt å vurdere mulighetene før man setter i gang. kjære lille steinar gutten. Om du alltid må vurdere mulighetene før du starter noenting så er sannsynligheten ganske stor for at det ikke blir noe. Man må ta sjanser her i livet av og til. Som sagt man skal ikke være så redd for å bli såret. Det har skjedd oss alle og da bare reiser vi oss og børster av oss og prøver igjen
Ella_Grey Skrevet 2. november 2009 #6110 Skrevet 2. november 2009 Ja, det er ikke lett å diskutere musikk. Smak og behag Men kanskje greit at ikke alle liker det samme heller
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6111 Skrevet 2. november 2009 Men kanskje greit at ikke alle liker det samme heller hadde vært dritkjedelig:)
Steinar40 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6112 Skrevet 3. november 2009 Ja, det kan det forsåvidt. Men det blir jo bare når man prøver noe i praksis man vil kunne vite om ting fungerer. De fleste viser jo frem smørsiden til potensielle partnere. Så vurderinger kan bli gjort på feil grunnlag. Ja, sant nok. Så det betyr jo da at det bare kan bli verre enn det ser ut i starten. Det er jo veldig oppmuntrende hehe
Steinar40 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6113 Skrevet 3. november 2009 (endret) Liker du ikke Nick Cave Fy! Noen som liker Craig David da? Musikken hans altså. Det er ikke nødvendig å like personens utseende for å like musikken i min verden Endret 3. november 2009 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6114 Skrevet 3. november 2009 kjære lille steinar gutten. Om du alltid må vurdere mulighetene før du starter noenting så er sannsynligheten ganske stor for at det ikke blir noe. Man må ta sjanser her i livet av og til. Som sagt man skal ikke være så redd for å bli såret. Det har skjedd oss alle og da bare reiser vi oss og børster av oss og prøver igjen Ja, man må ta noen sjanser her i livet av og til - men man må ikke ta unødvendig store sjanser.
*Numi* Skrevet 3. november 2009 #6115 Skrevet 3. november 2009 Ja, man må ta noen sjanser her i livet av og til - men man må ikke ta unødvendig store sjanser. Jo da, for det kan hende det er verdt det!
Steinar40 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6116 Skrevet 3. november 2009 Jo da, for det kan hende det er verdt det! Forsåvidt, men jeg mener egentlig mer hva konsekvensene blir av å ta en stor sjanse som går feil.
*Numi* Skrevet 3. november 2009 #6117 Skrevet 3. november 2009 Forsåvidt, men jeg mener egentlig mer hva konsekvensene blir av å ta en stor sjanse som går feil. Da er det bare å børste det av seg og prøve igjen, slik som Bianca26 sa! Tenk så fine konsekvenser det kan bli av å ta en stor sjanse som viser seg å være riktig.
Steinar40 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6118 Skrevet 3. november 2009 Da er det bare å børste det av seg og prøve igjen, slik som Bianca26 sa! Tenk så fine konsekvenser det kan bli av å ta en stor sjanse som viser seg å være riktig. Ja, men vi lever i en praktisk verden. Praktiske konsekvenser kan innebære å flytte, selge hus, bytte jobb etc. Dette er ikke like greit å gjøre.
*Numi* Skrevet 3. november 2009 #6119 Skrevet 3. november 2009 Ja, men vi lever i en praktisk verden. Praktiske konsekvenser kan innebære å flytte, selge hus, bytte jobb etc. Dette er ikke like greit å gjøre. Nei, nei. Men man her forhåpentligvis vært sammen en stund før man tar slike drastiske beslutninger, slik at man vet at det er verdt det. At et forhold er ment å vare livet ut det har man aldri noe garanti for, men selv om det skulle ta slutt etter 5, 10 eller 15 år, så kan jo forholdet ha vært en livsberikelse uansett. Ser du ikke det?
Steinar40 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6120 Skrevet 3. november 2009 Nei, nei. Men man her forhåpentligvis vært sammen en stund før man tar slike drastiske beslutninger, slik at man vet at det er verdt det. At et forhold er ment å vare livet ut det har man aldri noe garanti for, men selv om det skulle ta slutt etter 5, 10 eller 15 år, så kan jo forholdet ha vært en livsberikelse uansett. Ser du ikke det? Akkurat det har jeg litt problemer med å se faktisk. For meg er det livslangt som er av interesse, ellers føler jeg at det bare har vært bortkastet tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå