Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6081 Skrevet 2. november 2009 Nei, den trenger ikke være det - men shit happens vettu. gode ting skjer også
Steinar40 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6082 Skrevet 2. november 2009 du har ikke vurdert at de som ikke klarer å bestemme seg rett og slett er usikre på seg selv? går an å gjøre noe med det Joda, det er ingen som helst tvil om at det dreier seg om en indre usikkerhet i slike individer. Problemet er bare at det er ikke lett for andre å gjøre noe med det når personen selv ikke klarer det.
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6083 Skrevet 2. november 2009 Jeg banker ikke kvinnfolk. Tja, den teorien kan man vel heller ikke se bort ifra når det finnes så mange merkelige mennesker. Metoden er jo isåfall helt syk, men det er jo da en annen sak. det er teit og umoden oppførsel. syk er vel å dra det langt. men poenget mitt var at om noen er utro så er det sjelden uten grunn. jeg tror ikke du banker kvinnfolk var bare trusselen som hørtes skummel ut
Steinar40 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6084 Skrevet 2. november 2009 men hvorfor sier du at du må ha bevis da om du er enig med meg? Beviset ligger i hennes oppførsel overfor meg.
Steinar40 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6085 Skrevet 2. november 2009 gode ting skjer også Ja, forhåpentligvis
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6086 Skrevet 2. november 2009 Beviset ligger i hennes oppførsel overfor meg. en oppførsel kan forklare så mangt. trenger ikke nødvendigvis å bety at hun er utro om hun er hemmelighetsfull for eksempel. det kan jo forklare mye annet også. det er ikke noe bevis det
Steinar40 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6087 Skrevet 2. november 2009 det er teit og umoden oppførsel. syk er vel å dra det langt. men poenget mitt var at om noen er utro så er det sjelden uten grunn. jeg tror ikke du banker kvinnfolk var bare trusselen som hørtes skummel ut Vel, hvis man er over 25 år og tror at utroskap er rette måten å ende et forhold på - ja, da er det nok langt verre enn bare teit og umoden oppførsel. Da er det noe alvorlig feil med denne personen.
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6088 Skrevet 2. november 2009 Vel, hvis man er over 25 år og tror at utroskap er rette måten å ende et forhold på - ja, da er det nok langt verre enn bare teit og umoden oppførsel. Da er det noe alvorlig feil med denne personen. ja jeg er enig i at det er galt men det var ikke det som var poenget mitt. poenget mitt var at de fleste som er utro sjelden er det hvis de er i et bra forhold. så om du og dama di har et bra forhold har jo ikke du noe å bekymre deg over. har jeg forklart hva jeg mente tydelig nok nå?
Steinar40 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6089 Skrevet 2. november 2009 en oppførsel kan forklare så mangt. trenger ikke nødvendigvis å bety at hun er utro om hun er hemmelighetsfull for eksempel. det kan jo forklare mye annet også. det er ikke noe bevis det Nei, men jeg mente at beviset vil ligge i hennes oppførsel overfor meg - altså at hun oppfører seg bra
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6090 Skrevet 2. november 2009 Nei, men jeg mente at beviset vil ligge i hennes oppførsel overfor meg - altså at hun oppfører seg bra hvordan bra?
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6091 Skrevet 2. november 2009 hvordan bra? og ikke svar ved ikke å være utro for ting som foregår bak din rygg som du ikke vet om er ikke noe som kan bevises med mindre du finner det ut
Steinar40 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6092 Skrevet 2. november 2009 ja jeg er enig i at det er galt men det var ikke det som var poenget mitt. poenget mitt var at de fleste som er utro sjelden er det hvis de er i et bra forhold. så om du og dama di har et bra forhold har jo ikke du noe å bekymre deg over. har jeg forklart hva jeg mente tydelig nok nå? Vel, noen folk er faktisk utro selv om de er i bra forhold også. Spesielt mannfolk. Derfor lønner det seg å følge med litt på uvanlig eller endret oppførsel. Utroskap kan aldri unnskyldes samme hvor dårlig forholdet er. Da må man heller avslutte det.
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6093 Skrevet 2. november 2009 Vel, noen folk er faktisk utro selv om de er i bra forhold også. Spesielt mannfolk. Derfor lønner det seg å følge med litt på uvanlig eller endret oppførsel. Utroskap kan aldri unnskyldes samme hvor dårlig forholdet er. Da må man heller avslutte det. nei det kan ikke unnskyldes men det er en forklaring. og mange er ikke så modne at de løser det med å avslutte det på en fin måte. dermed utroskap
Steinar40 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6094 Skrevet 2. november 2009 og ikke svar ved ikke å være utro for ting som foregår bak din rygg som du ikke vet om er ikke noe som kan bevises med mindre du finner det ut Nei, bare at hun oppfører seg normalt og åpent osv. Snill og grei osv.
Steinar40 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6095 Skrevet 2. november 2009 nei det kan ikke unnskyldes men det er en forklaring. og mange er ikke så modne at de løser det med å avslutte det på en fin måte. dermed utroskap Ja, men når man har passert 25 år i alder så er en slik oppførsel fullstendig utilgivelig. Så enkelt er det - i min verden Ikke akkurat positivt før fylte 25 år heller da men.
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6096 Skrevet 2. november 2009 Nei, bare at hun oppfører seg normalt og åpent osv. Snill og grei osv. åja
Gjest Bianca26 Skrevet 2. november 2009 #6097 Skrevet 2. november 2009 Ja, men når man har passert 25 år i alder så er en slik oppførsel fullstendig utilgivelig. Så enkelt er det - i min verden Ikke akkurat positivt før fylte 25 år heller da men. jaq utilgivelig er det absolutt men man må jo jobbe med forholdet for å unngå at det går så dårlig at man risikerer at den ene er utro:p Som sagt man tar ikke alltid fornuftige avgjørelser
Steinar40 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6098 Skrevet 2. november 2009 jaq utilgivelig er det absolutt men man må jo jobbe med forholdet for å unngå at det går så dårlig at man risikerer at den ene er utro:p Som sagt man tar ikke alltid fornuftige avgjørelser Ja, jeg er enig med deg i at man har en del i skylden selv hvis man ikke bryr seg om å pleie forholdet.
Ella_Grey Skrevet 2. november 2009 #6099 Skrevet 2. november 2009 Ja, dessverre er det enkelte som har et mer eller mindre syklig problem med å bestemme seg. Slike individer må man unngå for enhver pris. Apropos musikk - Seal har mye bra altså hehe Seal, er ikke så begeistret for han egentlig... Crazy er ganske fin. Liker Nick Cave... tidlig David Bowie og Madrugada veldig godt jeg ...
Ella_Grey Skrevet 2. november 2009 #6100 Skrevet 2. november 2009 du har ikke vurdert at de som ikke klarer å bestemme seg rett og slett er usikre på seg selv? går an å gjøre noe med det Ja, tror det kan være mye sant i det du sier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå