Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet
:velkommen: til snikk-snakk! :tommelopp:

hva skal vi lisslom snakke om her nå da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva skal vi lisslom snakke om her nå da?

:vetikke: det samme som dere har snakket om i tråden? :klø:

Skrevet
Nei, hvorfor det. Hadde tråden blitt plassert her uansett, tro?

Tråden ble nok plassert her pga alt utenomsnakket. Var det fordi den havnet på snikk-snakk du mener at det var 300 sider rett i dass?

Gjest Bianca26
Skrevet
Tråden ble nok plassert her pga alt utenomsnakket. Var det fordi den havnet på snikk-snakk du mener at det var 300 sider rett i dass?

dablir det ikke mer "krangling" med steinar da det som var så gøy

Skrevet

Det var vel utenomsnakket som sørget for at kranglingen tok slutt. Vi kan vel fortsatt "krangle" om det vi alltid har gjort selv om tråden ligger i et annet underforum? Tittelen er jo den samme. :klø:

Skrevet
Nei, hvorfor det. Hadde tråden blitt plassert her uansett, tro?

Har diskutert mye bra her vi :)

Skrevet

Ja, skjønte nesten det du. Det var vel kanskje ikke et skritt i riktig retning at den havnet her for å si det sånn.

Skrevet

Det er kranglinga du syns er gøy altså?

Stakkars han typen din :ler:

Skrevet

Det er kranglinga du syns er gøy altså?

Stakkars han typen din :ler:

Litt dumt at det skal ødelegge for resten..

Gjest Bianca26
Skrevet
Litt dumt at det skal ødelegge for resten..

krangler ikke med typen steinar. var bare gøy å krangle med deg

Skrevet
krangler ikke med typen steinar. var bare gøy å krangle med deg

Jeg kan godt tenke meg at mange mannfolk ikke er spesielt flinke til å krangle. Det må være frustrerende for dere kvinner sikkert.

Skrevet
Jeg kan godt tenke meg at mange mannfolk ikke er spesielt flinke til å krangle. Det må være frustrerende for dere kvinner sikkert.

Jeg klarer ikke å krangle i forhold. Er ganske konfliktsky når det kommer til stykket. Så ser ikke helt hva du mener med "dere kvinner".

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg klarer ikke å krangle i forhold. Er ganske konfliktsky når det kommer til stykket. Så ser ikke helt hva du mener med "dere kvinner".

yes nå begynner vi igjen:) er enig med deg her

Gjest Bianca26
Skrevet

igjen. det var BARE gøy å krangle med DEG

Skrevet

Ja, men kvinner er ofte mer verbale enn menn. Og har større behov for å diskutere problemer og forholdet. Typisk så kan jo en mann finne på å gå, eller nekte å prate, når dama tar opp et problem etc. Da blir det fort problematisk. Kanskje det er derfor du er konfliktsky fordi partner ikke er flink til å krangle og kommunisere?

Skrevet
igjen. det var BARE gøy å krangle med DEG

Hvorfor det da? :klø:

Gjest Bianca26
Skrevet
Ja, men kvinner er ofte mer verbale enn menn. Og har større behov for å diskutere problemer og forholdet. Typisk så kan jo en mann finne på å gå, eller nekte å prate, når dama tar opp et problem etc. Da blir det fort problematisk. Kanskje det er derfor du er konfliktsky fordi partner ikke er flink til å krangle og kommunisere?

ja kanskje i gjennomsnittet men dette gjelder ikke alle. du for eksempel er veldig verbal ser det ut for

Skrevet
ja kanskje i gjennomsnittet men dette gjelder ikke alle. du for eksempel er veldig verbal ser det ut for

Ja, jeg er ingen typisk mann på dette området. Jeg har store behov for å diskutere problemer og forholdet. At kommunikasjonen fungerer er ekstremt viktig i min verden.

Skrevet

Mulig det. Her er det motsatt. Er vi uenige er det jeg som vil gå, mens typen blir sur og sier jeg må lære meg å diskutere uten å blir sur og gå. Mulig jeg har hatt mange "med-jattere" i oppveksten. :gjeiper:

Gjest Bianca26
Skrevet
Ja, jeg er ingen typisk mann på dette området. Jeg har store behov for å diskutere problemer og forholdet. At kommunikasjonen fungerer er ekstremt viktig i min verden.

det er så komisk at du sier din verden hele tiden. vi lever da i en verden alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...