Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet
Er du? :)

Nei, det går sikkert bra.

jeg syns det er kjekt ålage mat sammen. egentlig liker jeg ikke så godt å lage mat. har noe sammenheng med at jeg ikke er så flink til det. Foretrekker å vaske opp faktisk. liker å bake kaker og sånn jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er du? :)

Ja, jeg er ikke utdannet kokk da, men det har vært greit å lære seg å lage mat så en slipper å sulte i hjel. Mat er viktig og godt :)

Skrevet
jeg syns det er kjekt ålage mat sammen.
Det er sant
egentlig liker jeg ikke så godt å lage mat. har noe sammenheng med at jeg ikke er så flink til det. Foretrekker å vaske opp faktisk. liker å bake kaker og sånn jeg

Jeg også! :) Er bedre til det enn til å lage mat :fnise:

Skrevet
jeg syns det er kjekt ålage mat sammen. egentlig liker jeg ikke så godt å lage mat. har noe sammenheng med at jeg ikke er så flink til det. Foretrekker å vaske opp faktisk. liker å bake kaker og sånn jeg

Ja, lage mat i sammen er kjekt :)

Og jeg er ikke så glad i å bake kaker hehe

Skrevet
Ja, jeg er ikke utdannet kokk da, men det har vært greit å lære seg å lage mat så en slipper å sulte i hjel.

Man trenger ikke å være utdannet kokk for å være flink til å lage mat da. :)

Men det er klart noen velger vel take-away stilen for å slippe å lage noe som helst selv.

Mat er viktig og godt :)

Det er helt sant.

Skrevet
Man trenger ikke å være utdannet kokk for å være flink til å lage mat da. :)

Men det er klart noen velger vel take-away stilen for å slippe å lage noe som helst selv.

Ja, eller så lager de bare sånn pose-mat. Og det liker ikke jeg. Må være skikkelig mat :)

Skrevet
Ja, eller så lager de bare sånn pose-mat. Og det liker ikke jeg. Må være skikkelig mat :)

Ordentlig mat er best, ja.

Mwn av og til er posemat ganske praktisk da. :sjenert:

Eller faktisk spiser jeg sjelden posemat hvis jeg tenker meg om...

Gjest Bianca26
Skrevet

Mwn av og til er posemat ganske praktisk da. :sjenert:

Eller faktisk spiser jeg sjelden posemat hvis jeg tenker meg om...

mye fra toro som er godt da. men så klart det ideelle er ordentlig mat da. Men toro er greit for folk som ikke er så flinke til å lage mat eller som ikke er så veldig glad i ålage mat

Skrevet
mye fra toro som er godt da. men så klart det ideelle er ordentlig mat da. Men toro er greit for folk som ikke er så flinke til å lage mat eller som ikke er så veldig glad i ålage mat

Vel, kjøper heller noe i frysedisken som kan varmes opp.

Eller sånn ferdige sauser på glass etc. Smaker bedre det altså :)

Gjest Bianca26
Skrevet

hva er forskjellen på saus fra glass og saus fra pose? det er jo ikke hjemmelagd uansett. jøss denne diskusjonen tar nye former. nå er det matlaging vi diskuterer her. Denne tråden skulle endra navn til middagstips hehe

Skrevet (endret)

Ja, jegergryte er f.eks god... Toro er helt greit, altså - men bedre med ting lagd fra bunnen av. Og egentlig tror jeg jeg kunne lagd 'jegergryte' like kjapt uten toroposen.... Man tror bare det er så lettvint

Enig med Steinar igjen :dåne:

Snikk-snakk much, nå? :fnise:

Endret av Ella_Grey
Skrevet
hva er forskjellen på saus fra glass og saus fra pose? det er jo ikke hjemmelagd uansett. jøss denne diskusjonen tar nye former. nå er det matlaging vi diskuterer her. Denne tråden skulle endra navn til middagstips hehe

Det er jo i hvertfall ferskere på glass eller boks da hehe

Spesielt når det er tomater i :gjeiper: hehe

Skrevet
Ja, jegergryte er f.eks god... Toro er helt greit, altså - men bedre med ting lagd fra bunnen av. Og egentlig tror jeg jeg kunne lagd 'jegergryte' like kjapt uten toroposen.... Man tror bare det er så lettvint

Enig med Steinar igjen :dåne:

Snikk-snakk much, nå? :fnise:

Jegergryte er faktisk et av unntakene :)

Akkurat som ulike typer av saus.

Mye rart vi diskuterer her gitt - men det er vel på tide å begynne å krangle igjen :ler:

Skrevet
Jegergryte er faktisk et av unntakene :)

Akkurat som ulike typer av saus.

Ja, saus på glass er veldig greit å bruke. Men pulversaus bruker jeg forsåvidt aldri...

Mye rart vi diskuterer her gitt - men det er vel på tide å begynne å krangle igjen :ler:

Neida :fnise:

Skrevet
Ja, saus på glass er veldig greit å bruke. Men pulversaus bruker jeg forsåvidt aldri...

Peppersaus og rødvinsaus er ganske bra altså :)

Neida :fnise:

Bare vent :smoke: hehe

Skrevet (endret)
Ja, men å kreve samme musikksmak er totalt urealistisk. Der er folk så forskjellige som natt-og-dag. Og jeg ser ikke noe større poeng i å måtte ha samme musikksmak heller.

Totalt urealistisk? Jeg og samboeren min er begge såpass opptatt av musikk at hadde vi ikke hatt noe til felles på den fronten, ja da hadde vi sliti litt, tror jeg. Skjønner at folk som ikke er "videre opptatt" av musikk kanskje synes at felles musikksmak ikke er noe poeng, men. Vi er sånne som gjerne går på konserter og prater musikk sammen, gleder oss over musikalske "genier" og nye utgivelser sammen.

Ja, du har rett i at man ikke kan "kreve" det. Men man kan ha det som et av "kriteriene" for å finne en passende partner.

Endret av *Numi*
Skrevet
Totalt urealistisk? Jeg og samboeren min er begge såpass opptatt av musikk at hadde vi ikke hatt noe til felles på den fronten, ja da hadde vi sliti litt, tror jeg. Skjønner at folk som ikke er "videre opptatt" av musikk kanskje synes at felles musikksmak ikke er noe poeng, men. Vi er sånne som gjerne går på konserter og prater musikk sammen, gleder oss over musikalske "genier" og nye utgivelser sammen.

Ja, du har rett i at man ikke kan "kreve" det. Men man kan ha det som et av "kriteriene" for å finne en passende partner.

Ja, hvis dette er en stor og viktig del av livet så er det sikkert ikke dumt å ha en partner som deler interessen.

For meg er ikke musikk like viktig. Jeg hører på mye ulik musikk men kan ikke regne det som en av mine interesser på samme måte som du sikkert gjør :)

Skrevet
:klø:

Damene her har endelig kommet frem til at jeg er en kjernekar skjønner du :smoke:

Sant det da :)

Skrevet

Mwn av og til er posemat ganske praktisk da.

Sier mye om deg..."praktisk" er ikke en kompliment.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...