Steinar40 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5941 Skrevet 31. oktober 2009 Neeei... det er iallefall ikke min taktikk. Men det høres faktisk litt ut som din taktikk.... Nei, det er det ikke. Jeg har ingen interesse av å krangle hvis jeg ikke må. Gardiner og tapet, da....? Men forskjellige ting er viktig for forskjellige personer. Og da er det på mange måter greit å ikke lage noen stor greie ut av en sak, som en vet er viktig for den andre. Gardiner har ingen interesse, nei ... og tapet må bare ha en lys (helst ikke rosa) farge hehe Sikkert masse andre dameting jeg ikke bryr meg om også. Ja, det var det JEg blir ikke sur hvis jeg ikke får viljen min i en enkeltsituasjon. Men jeg blir sur hvis jeg aldri får viljen min. Ja, for da er det null gjensidighet. Og da blir alle sure - naturlig nok.
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5942 Skrevet 31. oktober 2009 ja enig den gikk litt utenom poenget her. men er litt godt å snakke om andre ting og ikke bare prøve å overbevise stabukken steinar om at han har for strenge grenser hehe Men jeg har ikke for strenge grenser - det er det dere ikke forstår.
Gjest Bianca26 Skrevet 31. oktober 2009 #5943 Skrevet 31. oktober 2009 Men jeg har ikke for strenge grenser - det er det dere ikke forstår. ok men da vil jeg at du spesifikt sier hvor grensa går. og ikke noe snakking rundt grøten. nå vil jeg at du skal kalle en spade for en spade og ikke sjule deg bak fine formuleringer
Ella_Grey Skrevet 31. oktober 2009 #5944 Skrevet 31. oktober 2009 ja enig den gikk litt utenom poenget her. men er litt godt å snakke om andre ting og ikke bare prøve å overbevise stabukken steinar om at han har for strenge grenser hehe Ja, men det er generelt en del utenfor tema-prat her Kvinner og mann - kompiser er tilbakelagt for lenge siden
Gjest Bianca26 Skrevet 31. oktober 2009 #5945 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, men det er generelt en del utenfor tema-prat her Kvinner og mann - kompiser er tilbakelagt for lenge siden hehe ja det er sant.
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5946 Skrevet 31. oktober 2009 ok men da vil jeg at du spesifikt sier hvor grensa går. og ikke noe snakking rundt grøten. nå vil jeg at du skal kalle en spade for en spade og ikke sjule deg bak fine formuleringer Men det er jo umulig å si. Det vil avhenge av dama og hvilke grenser vi snakker om. Det finnes masse ulike grenser.
Gjest Bianca26 Skrevet 31. oktober 2009 #5947 Skrevet 31. oktober 2009 Men det er jo umulig å si. Det vil avhenge av dama og hvilke grenser vi snakker om. Det finnes masse ulike grenser. er ikke umulig å si det vel. det er jo bare å tenke seg en hypotetisk situasjon det så kommer du nok på noe
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5948 Skrevet 31. oktober 2009 er ikke umulig å si det vel. det er jo bare å tenke seg en hypotetisk situasjon det så kommer du nok på noe Tja, utroskap er jo en sak. Det er fullstendig utilgivelig i mine øyne og vil ødelegge hele forholdet for alltid.
Ella_Grey Skrevet 31. oktober 2009 #5949 Skrevet 31. oktober 2009 Nei, det er det ikke. Jeg har ingen interesse av å krangle hvis jeg ikke må.Så bra. Ikke jeg heller. Gardiner har ingen interesse, nei ... og tapet må bare ha en lys (helst ikke rosa) farge hehe Sikkert masse andre dameting jeg ikke bryr meg om også. Men nå er det jo ikke bare dame- og manneting her i verden... Ja, for da er det null gjensidighet. Og da blir alle sure - naturlig nok. Ja. Sant
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5950 Skrevet 31. oktober 2009 Men nå er det jo ikke bare dame- og manneting her i verden... Er det ikke?
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5952 Skrevet 31. oktober 2009 nnnæi... Musikk f.eks Ja, men å kreve samme musikksmak er totalt urealistisk. Der er folk så forskjellige som natt-og-dag. Og jeg ser ikke noe større poeng i å måtte ha samme musikksmak heller.
Gjest Bianca26 Skrevet 31. oktober 2009 #5953 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, men å kreve samme musikksmak er totalt urealistisk. Der er folk så forskjellige som natt-og-dag. Og jeg ser ikke noe større poeng i å måtte ha samme musikksmak heller. ja enig, halloo. musikk er da virkelig en individuell ting altså. om dama ikke liker musikken din steinar så kan du ikke tvinge henne til å like den. det er jo helt idiotisk. ser du steinar. der er et eksempel på en for streng grense
Gjest Bianca26 Skrevet 31. oktober 2009 #5954 Skrevet 31. oktober 2009 ja enig, halloo. musikk er da virkelig en individuell ting altså. om dama ikke liker musikken din steinar så kan du ikke tvinge henne til å like den. det er jo helt idiotisk. ser du steinar. der er et eksempel på en for streng grense oj jeg leste feil. var det du som skrev det der steinar??? er vi enige om en ting. ÅNEEEEI hehe
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5955 Skrevet 31. oktober 2009 oj jeg leste feil. var det du som skrev det der steinar??? er vi enige om en ting. ÅNEEEEI hehe Ja, hvordan kan dette ha skjedd?
Ella_Grey Skrevet 31. oktober 2009 #5956 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, men å kreve samme musikksmak er totalt urealistisk. Der er folk så forskjellige som natt-og-dag. Og jeg ser ikke noe større poeng i å måtte ha samme musikksmak heller. Neida, man kan ikke forvente å ha lik musikksmak. Men jeg kom ikke på noe annet kjønnsnøytralt i farten. Men det er feil å si at f.eks kjøkkenet er en kvinneting, og du ikke bryr deg der. Da er du i så fall ikke medgjørlig, men heller lat... på det området.
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5957 Skrevet 31. oktober 2009 Neida, man kan ikke forvente å ha lik musikksmak. Men jeg kom ikke på noe annet kjønnsnøytralt i farten. Men det er feil å si at f.eks kjøkkenet er en kvinneting, og du ikke bryr deg der. Da er du i så fall ikke medgjørlig, men heller lat... på det området. Har ikke noe spesielt i mot å lage mat jeg Er ganske flink også. Men jeg ønsker ikke å lage all maten hele tiden altså.
Gjest Bianca26 Skrevet 31. oktober 2009 #5958 Skrevet 31. oktober 2009 Tja, utroskap er jo en sak. Det er fullstendig utilgivelig i mine øyne og vil ødelegge hele forholdet for alltid. jaaa men det er jo en ting som er en selvfølge. men jeg er jo enig da. folk har ulik grense for hva som er utroskap. jeg var sammen med en en gang (det varte i 3 måneder) som mente at oralsex med andre ikke var utroskap. det satte jo jeg selvfølgelig ned foten på. men normale folk har jo vanligvis ikke så slepphendte holdninger som han hadde til utroskap. men det med at du skal bestemme hvordan hun skal kle seg. jeg syns den er streng altså.
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5959 Skrevet 31. oktober 2009 jaaa men det er jo en ting som er en selvfølge. men jeg er jo enig da. folk har ulik grense for hva som er utroskap. jeg var sammen med en en gang (det varte i 3 måneder) som mente at oralsex med andre ikke var utroskap. det satte jo jeg selvfølgelig ned foten på. men normale folk har jo vanligvis ikke så slepphendte holdninger som han hadde til utroskap. men det med at du skal bestemme hvordan hun skal kle seg. jeg syns den er streng altså. Oj, har du vært i sammen med Bill Clinton? Neida, bare tuller jeg hehe Jeg skal ikke bestemme hvordan hun skal kle seg så lenge hun ser anstendig ut. Liker som sagt ikke dress da men.
Ella_Grey Skrevet 31. oktober 2009 #5960 Skrevet 31. oktober 2009 Har ikke noe spesielt i mot å lage mat jeg Er ganske flink også.Er du? Men jeg ønsker ikke å lage all maten hele tiden altså. Nei, det går sikkert bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå