Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet
Nei, jeg kalte det et behov. Et behov er ikke nødvendigvis et problem selv om det kan bli det.

ååå så leste jeg litt feil daa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
quote name='Ella_Grey' date='31.10.2009 (10:37) ' post='7453277'

Nei, jeg er vanligvis ikke redd noen før de gir meg grunn til det. Og jeg vet ikke hvordan du kom til fysisk overmakt basert på det jeg skrev.

Men den dagen en mann velger å bruke den fysiske styrken på en måte som faktisk gjør meg redd, tror jeg at et hvert forhold er over.

quote name='Steinar40' date='31.10.2009 (10:47) ' post='7453302'

Hvordan skal jeg kunne trumfe igjennom min vilje ellers? Noe du tydeligvis er redd for.

Det er fullt mulig å trumfe igjenom egen vilje ved å kjefte og smelle og gjøre ting til en krangel. Og hvis 'alt' skal bli en evig diskusjon om hvem som skal bestemme, så er ikke det noe forhold jeg syns er noe særlig.

Og det er ikke nødvendigvis at jeg er redd for at du skal trumfe viljen igjenom. Det er mer at jeg ikke liker tanken på at du mener at det er naturlig at du bestandig skal ha siste ordet - hvis du mener det.

Joda, men du har faktisk også fokusert på hvor viktig det er at du blir respektert, og hvis ikke det skjer blir du sur. Men gjensidighet er veldig viktig - det er sant.

Hvis du ikke blir respektert, blir ikke du sur da?

Joda, men det kommer an på hvor lett man føler at man ikke blir respektert, da. Jeg kan godt si hva jeg mener om noe, men jeg føler ikke at det er respektløst hvis jeg ikke blir hørt (Kommer litt an på hva temaet er da... )

Ja, det er kanskje sant. MEn det er ikke nødvendig å ta sorgene på forskudd heller :)

Nei, men det er veldig viktig å være klar over potensielle problemområder så tidlig som mulig.

DEt er greit, bare du ikke sliter folk ut med krise-maksimering.

Burde jeg være det?

Nei.

ok.

Skrevet
ååå så leste jeg litt feil daa

Menneskelig det. Men du kan ikke finne deg en ny avatar vel?

Syns jo nesten synd på deg når jeg ser på den.

Gjest Bianca26
Skrevet
Menneskelig det. Men du kan ikke finne deg en ny avatar vel?

Syns jo nesten synd på deg når jeg ser på den.

jeg syns den er søt. hva mener du jeg skal bytte til da?

Skrevet (endret)
Det er fullt mulig å trumfe igjenom egen vilje ved å kjefte og smelle og gjøre ting til en krangel. Og hvis 'alt' skal bli en evig diskusjon om hvem som skal bestemme, så er ikke det noe forhold jeg syns er noe særlig.

Er ikke dette en typisk kvinnelig taktikk? ;)

Og det er ikke nødvendigvis at jeg er redd for at du skal trumfe viljen igjenom. Det er mer at jeg ikke liker tanken på at du mener at det er naturlig at du bestandig skal ha siste ordet - hvis du mener det.

Det vil ikke være alle temaer som er like viktige for meg heller.

Joda, men det kommer an på hvor lett man føler at man ikke blir respektert, da. Jeg kan godt si hva jeg mener om noe, men jeg føler ikke at det er respektløst hvis jeg ikke blir hørt (Kommer litt an på hva temaet er da... )

Jeg syns det er respektløst hvis du ikke blir hørt - derimot er det jo ikke sikkert at du får din vilje. Men det var vel forsåvidt det du mente også tenker jeg :)

Endret av Steinar40
Gjest Bianca26
Skrevet (endret)

Jeg syns det er respektløst hvis ikke blir hørt - derimot er det jo ikke sikkert at du får din vilje. Men det var vel forsåvidt det du mente også tenker jeg :)

jeg synes det høres ut som en typiak steinar taktikk

Endret av Yvonne
Skrevet
jeg syns den er søt. hva mener du jeg skal bytte til da?

Jeg føler nesten medlidenhet med den, men men hehe

Nei, det må være helt opp til deg selv.

Og bare behold den du :)

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg føler nesten medlidenhet med den, men men hehe

Nei, det må være helt opp til deg selv.

Og bare behold den du :)

faen jeg bytta jo men går jo ikke an å oppdatere avataren joo

Skrevet
faen jeg bytta jo men går jo ikke an å oppdatere avataren joo

Jo, tok bare litt tid - og den pusen er tøff, ja :tommelopp:

Gjest Bianca26
Skrevet
Jo, tok bare litt tid - og den pusen er tøff, ja :tommelopp:

det nye bildet vises ikke hos meg

Skrevet

Du må tømme bufferen din og evt cookies. Prøv også F5 om du har windows.

Gjest Bianca26
Skrevet
Du må tømme bufferen din og evt cookies. Prøv også F5 om du har windows.

bufferen? cookies?

Gjest Bianca26
Skrevet
bufferen? cookies?

yes jeg trykte f5 da gikk det. thanx:)

Skrevet

Herlighet! Hva slags djeveldame er det der da? :ler:

Skrevet

Neeei... det er iallefall ikke min taktikk. Men det høres faktisk litt ut som din taktikk....

Gardiner og tapet, da....?

Men forskjellige ting er viktig for forskjellige personer. Og da er det på mange måter greit å ikke lage noen stor greie ut av en sak, som en vet er viktig for den andre.

Jeg syns det er respektløst hvis du ikke blir hørt - derimot er det jo ikke sikkert at du får din vilje. Men det var vel forsåvidt det du mente også tenker jeg :)

Ja, det var det :)

JEg blir ikke sur hvis jeg ikke får viljen min i en enkeltsituasjon. Men jeg blir sur hvis jeg aldri får viljen min.

Gjest Bianca26
Skrevet
Herlighet! Hva slags djeveldame er det der da? :ler:

hahaha. det er sånn dama di burde sett ut i offentlighet. da hadde du flydd i flint hehe neida kødda. Syns bad taste bears er kule og så er det halloween

Skrevet
hahaha. det er sånn dama di burde sett ut i offentlighet. da hadde du flydd i flint hehe neida kødda. Syns bad taste bears er kule og så er det halloween

Ja, bad taste passer i hvert fall bra nok hehe

Skrevet

Jeg tror denne tråden bør flyttes over til Snikksnakk nå. :P

Gjest Bianca26
Skrevet
Tabris har kanskje et poeng der :fnise:

ja enig den gikk litt utenom poenget her. men er litt godt å snakke om andre ting og ikke bare prøve å overbevise stabukken steinar om at han har for strenge grenser hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...