Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
det er fordi at du har misforstått hva disse tingene innebærer. virker som at du skal ha respekt men du trenger ikke gi dama di det samme. er jo litt urettferdig at du får lov å bestemme ting uten at hun trenger å være enig. men når det er omvendt og hun vil bestemme noe da må du være enig.

Det beste er å bli enige :)

Men er det helt umulig å bli enige så må en bestemme. Det er ikke nødvendigvis sikkert at det blir meg. Spørs helt på hva det dreier seg om.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
Fordi jeg er meg. Det er bare jeg som vet hva jeg syns er fornuftig og ikke.

ja du vet hva som er fornuftig for DEG men det trenger ikke nødvendigvis å være fornuftig for HENNE. du må forstå at folk er ulike og har ulike meninger og at ikke alle deler ditt syn på alt og det er da man må lage kompromisser og tøye grensene. når du er i et forhold må du jo ta hensyn til den andre du sier jo det selv hele tiden

Skrevet
men det høres jo ut som du bare liker "gammel kjerring klær" på dama di da

Da har du "hørt" feil. Jeg liker mange forskjellige typer klær på damer, og en del jeg ikke liker. Dama i dress liker jeg f.eks ikke.

Skrevet
hva har moral og etikk med å bestemme hvordan andre skal kle seg?

Et altfor kort skjørt, eller en altfor dyp utringning, vil ta seg umoralsk ut.

Gjest Bianca26
Skrevet
Da har du "hørt" feil. Jeg liker mange forskjellige typer klær på damer, og en del jeg ikke liker. Dama i dress liker jeg f.eks ikke.

hvorfor ikke? fins ikke mer anstendig plagg enn det. du liker ikke klær som er kule bare konservative og kjedelige

Skrevet
nei kanskje ikke for deg men det er ikke bra for noens selvfølelse hvis de fleste andre synes man er stygg. det at andre synes man er pen hjelper på selvtilliten

Ja, det forstår jeg også det. Og når jeg syns hun er pen og søt så vil jo det være bra for hennes selvtillit :)

Skrevet
ja du vet hva som er fornuftig for DEG men det trenger ikke nødvendigvis å være fornuftig for HENNE. du må forstå at folk er ulike og har ulike meninger og at ikke alle deler ditt syn på alt og det er da man må lage kompromisser og tøye grensene. når du er i et forhold må du jo ta hensyn til den andre du sier jo det selv hele tiden

Ja, man kan tøye grenser litt. Men ikke lenger. Derfor må man vite om hverandres absolutte grenser. Kommunikasjon :)

Gjest Bianca26
Skrevet
Ja, det forstår jeg også det. Og når jeg syns hun er pen og søt så vil jo det være bra for hennes selvtillit :)

men det føles godt å bli sett av andre også. ikke at man vil flørte tilbake om en gutt ser på en dame og syns hun er fin. det bare føles godt.. jeg er fortsatt hot selv om jeg er i et seriøst forhold liksom

Skrevet (endret)
hvorfor ikke? fins ikke mer anstendig plagg enn det. du liker ikke klær som er kule bare konservative og kjedelige

Nei, det vil jeg vel ikke si. Men du må huske på at jeg ikke er 20+ men 40+ og da er vel smaken noe annerledes.

Finn noen bilder på kule dame antrekk så skal jeg si min mening om dem.

Men dress er altfor maskulint på ei dame. Ser helt teit ut. Jeg liker femi damer :sexy:

Endret av Steinar40
Skrevet
men det føles godt å bli sett av andre også. ikke at man vil flørte tilbake om en gutt ser på en dame og syns hun er fin. det bare føles godt.. jeg er fortsatt hot selv om jeg er i et seriøst forhold liksom

Ja, jeg har fått med meg at mange (de fleste) kvinner tydeligvis har dette behovet. Og det er vel ikke så veldig farlig bare det ikke går over streken - eller grensene.

Som mann klarer jeg ikke å sette meg inn i dette behovet, men det er en annen sak.

Gjest Bianca26
Skrevet
Ja, jeg har fått med meg at mange (de fleste) kvinner tydeligvis har dette behovet. Og det er vel ikke så veldig farlig bare det ikke går over streken - eller grensene.

Som mann klarer jeg ikke å sette meg inn i dette behovet, men det er en annen sak.

jeg tror ikke det er sant at ingen menn har dette behovet

Skrevet
jeg tror ikke det er sant at ingen menn har dette behovet

Nei, det har du helt sikkert rett i.

Men jeg personlig har ikke dette behovet - som en mann.

Gjest Bianca26
Skrevet
Nei, det har du helt sikkert rett i.

Men jeg personlig har ikke dette behovet - som en mann.

du personlig har ikke dette problemet som DEG ikke som mann. Ikke generaliser

Skrevet

:sove: hehe

Skrevet

Interessant ordvalg. Betyr dette at du ser på det som et problem?

Gjest Bianca26
Skrevet
Interessant ordvalg. Betyr dette at du ser på det som et problem?

hæ? det var du som kalte det et problem

Gjest Bianca26
Skrevet

jeg personlig har ikke dette problemet som mann sa du. det jeg svarte la ikke vekt på at det var et problem. det la vekt på at du sa at du som MANN ikke hadde dette problemet. det var DU som sa at det var et problem. jeg bare gjentok det du sa

Skrevet

Nei, jeg kalte det et behov. Et behov er ikke nødvendigvis et problem selv om det kan bli det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...