Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #561 Skrevet 5. september 2009 "Gi labb. Ta ballen. Sitt. Ikke hopp på fremmede. Nei! Fliink jente." Mange setter på hun-hunden sin bleie når hun har løpetid sånn at hun ikke skal bli tatt av andre hann-hunder. Noe du burde satt på dama di også kanskje? Hva med kyskhetsbelte? Det var veldig populært før
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #562 Skrevet 5. september 2009 Er nok best med kyskhetsbelte. Anno 2009. Med lås som kun responderer på Steinars stemme. Hvor får jeg kjøpt et sånt?
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #563 Skrevet 5. september 2009 (endret) "Gi labb. Ta ballen. Sitt. Ikke hopp på fremmede. Nei! Fliink jente." Mange setter på hun-hunden sin bleie når hun har løpetid sånn at hun ikke skal bli tatt av andre hann-hunder. Noe du burde satt på dama di også kanskje? Herlighet, dere kvinnemennesker er hårsåre altså! Jeg har sagt hele tiden at det dreier seg om å bruke vett. Sunt folkevett - hørt om det noen gang jenter? hehe Har du bare godt vett så får du ingen problemer med meg - og ikke jeg med deg heller Endret 5. september 2009 av Steinar40
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 5. september 2009 #564 Skrevet 5. september 2009 Herlighet, dere kvinnemennesker er hårsåre altså! Jeg har sagt hele tiden at det dreier seg om å bruke vett. Sunt folkevett - hørt om det noen gang jenter? hehe Har du bare godt vett så får du ingen problemer med meg - og ikke jeg med deg heller Må man ha Steinar-vett for å kunne si at man har godt vett?
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #565 Skrevet 5. september 2009 Må man ha Steinar-vett for å kunne si at man har godt vett? Det hjelper sikkert
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 5. september 2009 #566 Skrevet 5. september 2009 Det hjelper sikkert Det hjelper vel deg i allefall. Heldigvis at ikke alle menn har kvinnesynet ditt. Puh. Hvis bestevennen din fra barndommen, som fremdeles er din nærmeste venn etter 30 år, viste seg å være homofil ville du brutt kontakten med han tvert fordi du visste dama di ikke ville likt at du hadde venner som kunne lagt an på deg? Nå ville vel Steinar brutt kontakten med denne mannen uavhengig av en eventuell dame i livet sitt. Han er sikkert homofob også. Så egentlig var det vel ingen vits i å spørre..
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #567 Skrevet 5. september 2009 Det hjelper vel deg i allefall. Heldigvis at ikke alle menn har kvinnesynet ditt. Puh. Hvis bestevennen din fra barndommen, som fremdeles er din nærmeste venn etter 30 år, viste seg å være homofil ville du brutt kontakten med han tvert fordi du visste dama di ikke ville likt at du hadde venner som kunne lagt an på deg? Nå ville vel Steinar brutt kontakten med denne mannen uavhengig av en eventuell dame i livet sitt. Han er sikkert homofob også. Så egentlig var det vel ingen vits i å spørre.. Men neglene dine blir jo sikkert fine da i hvert fall Må vel innrømme at jeg ikke helt liker å tenke på homoer da men.... Men kvinnesynet mitt er ikke dårlig. Jeg respekter mennesker som gjør seg fortjent til det. Så enkelt er det
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 5. september 2009 #568 Skrevet 5. september 2009 Men neglene dine blir jo sikkert fine da i hvert fall Må vel innrømme at jeg ikke helt liker å tenke på homoer da men.... Men kvinnesynet mitt er ikke dårlig. Jeg respekter mennesker som gjør seg fortjent til det. Så enkelt er det Får man en liten belønning også da? Kanskje et bein, eller et griseøre hvis man er ekstra snill og veloppdragen?
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #569 Skrevet 5. september 2009 Får man en liten belønning også da? Kanskje et bein, eller et griseøre hvis man er ekstra snill og veloppdragen? Tja, hva med et smykke da f.eks? Eller shoppe litt på kredittkortet mitt kanskje? hehe
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #570 Skrevet 5. september 2009 At du kaller det sunn fornuft inne i hodet ditt endrer ikke at du er sjalu. Vær i allefall mann nok til å kalle en spade en spade. Personlig synes jeg holdningene dine er usmakelige. Jo. Dette er veldig unormalt. Ja Sjalusi kan aldri bety at man bryr seg. Aldri. Nei, det kan det ikke. Nei. Nei. Nei. Du har ingen råderett over hva dama di kan og ikke kan gjøre. Dermed er problemstillingen "er det bedre at jeg lar henne..." utdatert og uinteressant. I det siste århundre har det nemlig kommet noe på moten som heter fri vilje. Det betyr at dama di ikke stiller på lik linje med sauen du har i vedskjulet lenger. Hun er ikke din eiendel. Er vel ikke så fryktelig rart at du er singel, med disse holdningene her Steinar... Litt skuffet jeg egentlig, har hatt litt sansen for deg i andre tråder. Her er du i mine øyne bare en forvokst sytlugg.. Unnskyld, hva gjør kvinnegruppa Ottar her på KG? Sinte og sure er de...La menn få vær menn da.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 5. september 2009 #571 Skrevet 5. september 2009 Tja, hva med et smykke da f.eks? Eller shoppe litt på kredittkortet mitt kanskje? hehe Høres ut som om du egentlig vil ha noe du lett kan plukke opp på Karl Johan en vanlig tirsdag natt....
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #572 Skrevet 5. september 2009 Høres ut som om du egentlig vil ha noe du lett kan plukke opp på Karl Johan en vanlig tirsdag natt.... Nei, ellers takk! Og ikke vil jeg ha det jeg sikkert hadde fått med på kjøpet heller! Det eneste som interesserer meg er ekte kjærlighet med den rette dama
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 5. september 2009 #573 Skrevet 5. september 2009 Unnskyld, hva gjør kvinnegruppa Ottar her på KG? Sinte og sure er de...La menn få vær menn da. Menn kan altså være nedlatende mot kvinner fordi de er menn, og kvinner kan ikke si i fra for da er de med en gang medlemmer av kvinnegruppa Ottar? Sakelig.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 5. september 2009 #574 Skrevet 5. september 2009 Nei, ellers takk! Og ikke vil jeg ha det jeg sikkert hadde fått med på kjøpet heller! Det eneste som interesserer meg er ekte kjærlighet med den rette dama Ja, fysj, alt dissa kvinnfolka drar på seg
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #575 Skrevet 5. september 2009 Ja, fysj, alt dissa kvinnfolka drar på seg Ja, fra andre mannfolk.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #576 Skrevet 5. september 2009 "Er det bedre at jeg bare lar dama få gjøre akkurat som ho vil da eller?" sier Steinar40. Hvilket spørsmål er det? Selvfølgelig skal du la dama di gjøre som hun vil! "La" dama gjøre som hun vil? Dama di har egen vilje, Steinar! Du har overhodet ingen rett til å begrense henne, gi henne instrukser på hva som er "lov" og ikke. I et forhold tuftet på troskap og tillit, skal begge få gjøre som de vil. Dama også. Jeg tar da for gitt at ingen "vil" være utro, da er vi inne på et helt annet tema. Selvfølgelig, ingen partner vil "la" den andre være utro. Men du snakker som om det er din rett å "la" dama få lov til ditt eller datt. Og hun må påberegne å kutte ned på mannlige venner, fordi du ikke "lar" henne. Tips, Steinar: Jobb litt med deg selv mtp disse tingene, og du skal se det blir enklere å finne den rette dama. For du finner ikke mange som vil finne seg til rette i et slikt forhold i dag. Forresten, idé: Kanskje du og womenwomen kunne vært en perfekt match!
Steinar40 Skrevet 6. september 2009 Forfatter #577 Skrevet 6. september 2009 "Er det bedre at jeg bare lar dama få gjøre akkurat som ho vil da eller?" sier Steinar40. Hvilket spørsmål er det? Selvfølgelig skal du la dama di gjøre som hun vil! "La" dama gjøre som hun vil? Dama di har egen vilje, Steinar! Du har overhodet ingen rett til å begrense henne, gi henne instrukser på hva som er "lov" og ikke. I et forhold tuftet på troskap og tillit, skal begge få gjøre som de vil. Dama også. Jeg tar da for gitt at ingen "vil" være utro, da er vi inne på et helt annet tema. Selvfølgelig, ingen partner vil "la" den andre være utro. Men du snakker som om det er din rett å "la" dama få lov til ditt eller datt. Og hun må påberegne å kutte ned på mannlige venner, fordi du ikke "lar" henne. Tips, Steinar: Jobb litt med deg selv mtp disse tingene, og du skal se det blir enklere å finne den rette dama. For du finner ikke mange som vil finne seg til rette i et slikt forhold i dag. Forresten, idé: Kanskje du og womenwomen kunne vært en perfekt match! Womenwomen og jeg i et forhold hadde kanskje vart i 5 minutter - med flyt. Ei dame som er helt avhengig av bekreftelse fra alle mannfolk hun møter, er ikke for meg. Det hadde blitt livlige 5 minutter, ja! Derfor er det selvfølgelig veldig viktig å finne en personlighet som man passer godt i sammen med. Derfor mi "liste" i en annen tråd her. Dere har nå åpenbart inntrykket av at jeg skal bestemme ALT over dama. Men det er altså ikke tilfelle. Jeg vil ha et godt fungerende samarbeide til felles beste Men hvis dama ikke skulle vise sunt folkevett, og begynte å reke fritt rundt med mannlige kompiser etc. - DA ville jeg måtte sette ned foten for å beskytte meg og forholdet. Hva er så veldig galt med det?
Gjest Sandra Bullock Skrevet 6. september 2009 #578 Skrevet 6. september 2009 Men hvis dama ikke skulle vise sunt folkevett, og begynte å reke fritt rundt med mannlige kompiser etc. - DA ville jeg måtte sette ned foten for å beskytte meg og forholdet. Hva er så veldig galt med det? Ingenting!
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 6. september 2009 #579 Skrevet 6. september 2009 Womenwomen og jeg i et forhold hadde kanskje vart i 5 minutter - med flyt. Ei dame som er helt avhengig av bekreftelse fra alle mannfolk hun møter, er ikke for meg. Det hadde blitt livlige 5 minutter, ja! Derfor er det selvfølgelig veldig viktig å finne en personlighet som man passer godt i sammen med. Derfor mi "liste" i en annen tråd her. Dere har nå åpenbart inntrykket av at jeg skal bestemme ALT over dama. Men det er altså ikke tilfelle. Jeg vil ha et godt fungerende samarbeide til felles beste Men hvis dama ikke skulle vise sunt folkevett, og begynte å reke fritt rundt med mannlige kompiser etc. - DA ville jeg måtte sette ned foten for å beskytte meg og forholdet. Hva er så veldig galt med det? Det er måten du tenker på, den er nedlatende mot kvinner.
Steinar40 Skrevet 6. september 2009 Forfatter #580 Skrevet 6. september 2009 Det er måten du tenker på, den er nedlatende mot kvinner. Guri Malla hehe Prøv å være litt konkret her da - list opp de punktene du mener er nedlatende mot kvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå