Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2009 #5741 Skrevet 30. oktober 2009 For my eyes only - hva er så galt med det? Allikevel klarer du ikke å definere hva som er FOR kort. Dersom jeg går med kort skjørt på jobb, har jeg tykke strømpebukser under. Jeg regner korte skjørt ett som går over knærne. Jeg regner et for kort skjørt som ett hvor du ser rumpa. Sistnevnte er det ikke mange som bruker. Ergo ser jeg ikke problemet ditt.
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2009 #5742 Skrevet 30. oktober 2009 ok men om det bare har effekt på kvinner som du påstår hvorfor gidder du å bry deg da da???? Huh? Jeg bryr meg for pokker ikke! Det er STEINAR som bryr seg om folkesnakk. Jeg vet hvem jeg er og hva jeg er. Sladder har jeg hevet meg over siden jeg var seksten år.
Gjest kvinne62 Skrevet 30. oktober 2009 #5743 Skrevet 30. oktober 2009 Alvorlig sjalusi er sikkert ødeleggende, ja. Derfor gjelder det for begge parter å sørge for at det ikke blir noe problem. Men noen ganger er den ene parten sjalu uten at det foreligger grunn for det, og da er det kun den personen som kan jobbe med sjalusien sin. Den som ikke er utro og oppfører seg ordentlig skal ikke bli påført rigide regler og bli "sperret inne" for at den andre skal føle seg trygg. Å bli sjalu fordi den andre oppfører seg på en måte som ikke hører inn i et forhold blir noe annet.
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5744 Skrevet 30. oktober 2009 ja men det er bare så synd at dine grenser går langt over rimeligheten De gjør egentlig ikke det altså
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5745 Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Jeg og. Og ved uenighet har man selvråderett over egen påkledning. Så lenge det ikke ser idiotisk ut - jeg vil forbeholde meg retten til å nekte enhver mann å ha for mange åpne knapper i skjorten. Men det betyr ikke at jeg blir hvis knappene forblir åpne. Det her henger ikke helt på greip vettu. Først sier du at du forbeholder deg retten til å nekte enhver mann .... men så sier du at du ikke blir sint om knappene forblir åpne :klø: Hvordan ville du egentlig håndtert en slik situasjon i praksis? Det er interessant. Endret 30. oktober 2009 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5746 Skrevet 30. oktober 2009 Det har jeg ikke svart på, fordi det er et dustete spørsmål, og det var ingenting i det jeg skrev som tilsa at jeg mener det. Det er ikke et dustete spørsmål så lenge enkelte kvinner er så overfladiske at de har det som et krav. Jeg kjenner ikke deg. Og husk at den som tier, samtykker.
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5747 Skrevet 30. oktober 2009 Igjen, å få hjelp til å se forskjell på sort og marineblått, betyr ikke at utseendet betyr alt. Du har lyst på dame? JA! Kanskje det hadde hjulpet om du faktisk brydde deg NOE om utseendet. Nyanser, Steinar, Nyanser! Jeg har ingen problemer med å se forskjell på sort og marineblått. Mulig at jeg ikke vet at fargen heter marineblå da men hehe Og jeg har ikke sagt et ord om at jeg ikke bryr meg NOE om mitt utseende. Det jeg har sagt er at jeg ikke er interessert i klær og at jeg syns det kan være litt vanskelig å se hva jeg kler eller ikke selv. Og at jeg ikke liker å shoppe klær alene.
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5749 Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Allikevel klarer du ikke å definere hva som er FOR kort. Dersom jeg går med kort skjørt på jobb, har jeg tykke strømpebukser under. Jeg regner korte skjørt ett som går over knærne. Jeg regner et for kort skjørt som ett hvor du ser rumpa. Sistnevnte er det ikke mange som bruker. Ergo ser jeg ikke problemet ditt. Jeg "ser" heller ikke problemet akkurat nå - naturlig nok. Men hvis jeg så dama mi med et for kort skjørt i mine øyne, så hadde hun fått høre det i klartekst umiddelbart. Det er mitt syn på saken. Endret 30. oktober 2009 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2009 #5750 Skrevet 30. oktober 2009 Det er ikke et dustete spørsmål så lenge enkelte kvinner er så overfladiske at de har det som et krav. Jeg kjenner ikke deg. Og husk at den som tier, samtykker. Tidvis bekrefter du at du er så dum som jeg frykter. Jeg skrev vel at jeg trives med menn som vet hvordan de skal kle seg. Det innebærer at de vet at de ikke går i dress på fjelltur, på sjøen, en søndagstur i parken, når invitasjonen innehar ordet "casual" osv.
*Numi* Skrevet 30. oktober 2009 #5751 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg "ser" heller ikke problemet akkurat nå - naturlig nok. Men hvis jeg så dama mi med et for kort skjørt i mine øyne, så hadde hun fått høre det i klartekst umiddelbart. Det er mitt syn på saken. Ja, og hvis hun syntes dine krav var urimelige og du fikk høre i klartekst akkurat hvor urimelig hun syntes du var, hva da? Likevel ville du presse frem ditt krav som det som betyr mest?
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2009 #5752 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har ingen problemer med å se forskjell på sort og marineblått. Mulig at jeg ikke vet at fargen heter marineblå da men hehe Og jeg har ikke sagt et ord om at jeg ikke bryr meg NOE om mitt utseende. Det jeg har sagt er at jeg ikke er interessert i klær og at jeg syns det kan være litt vanskelig å se hva jeg kler eller ikke selv. Og at jeg ikke liker å shoppe klær alene. Ergo kunne du hatt stor nytte av en personlig-shopper som kunne hjulpet deg med dette. Slik at du ble mer attraktiv på sjekkemarkedet. Vet du ikke hva marineblått er, så burde du google det. Du sier du trenger en dame til dette, du har ikke dame. bruk en proff nå, så kanskje du får dame. Sannsynlighetsberegning, Steinar.
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5753 Skrevet 30. oktober 2009 Huh? Jeg bryr meg for pokker ikke! Det er STEINAR som bryr seg om folkesnakk. Jeg vet hvem jeg er og hva jeg er. Sladder har jeg hevet meg over siden jeg var seksten år. Si vi var i sammen. Og så hører du fra bestevenninna di at hun har blitt fortalt av en-eller-annen som visstnok har sett at jeg har klina og rota på en fest med ei dame. Hvordan hadde du reagert da?
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2009 #5754 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg "ser" heller ikke problemet akkurat nå - naturlig nok. Men hvis jeg så dama mi med et for kort skjørt i mine øyne, så hadde hun fått høre det i klartekst umiddelbart. Det er mitt syn på saken. Da er vi tilbake til det jeg sa i går at om du faller for ei dame, så faller du vel for ei med god smak. Og ei med god smak vet at hun ikke kler seg i et skjørt som ser ut som et belte. Hun vet at korte skjørt kombineres med klassiske ting så det ikke ser horete ut. Osv. OG du kan ikke kreve. Men det har du enda ikke skjønt, så det er det vel unødvendig å presisere flere ganger.
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5755 Skrevet 30. oktober 2009 Tidvis bekrefter du at du er så dum som jeg frykter. Jeg skrev vel at jeg trives med menn som vet hvordan de skal kle seg. Det innebærer at de vet at de ikke går i dress på fjelltur, på sjøen, en søndagstur i parken, når invitasjonen innehar ordet "casual" osv. Men i alle andre sammenhenger skal han altså gå i dress da? Det må f.eks være en fyr som alltid går i dress på jobben - dette er et krav i din verden?
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2009 #5756 Skrevet 30. oktober 2009 Si vi var i sammen. Og så hører du fra bestevenninna di at hun har blitt fortalt av en-eller-annen som visstnok har sett at jeg har klina og rota på en fest med ei dame. Hvordan hadde du reagert da? Jeg har ikke en eneste venninne som ville fortalt meg noe slikt med mindre hun hadde sett det selv. Men la oss leke leken din. Reagert? Jeg hadde spurt henne hvem som hadde sagt det. Så hadde jeg vurdert kilden, og enten sett på det som sgrunnløstsladder eller gitt deg beskjed om hva jeg hadde hørt. Hadde ikke laget noe nummer ut av det i det hele tatt, dersom forholdet vårt var bra.
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5757 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, og hvis hun syntes dine krav var urimelige og du fikk høre i klartekst akkurat hvor urimelig hun syntes du var, hva da? Likevel ville du presse frem ditt krav som det som betyr mest? Hvis dette ble en aktuell problemstilling, så måtte eneste konklusjonen bli at vi er altfor ulike og ikke passer i sammen.
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2009 #5758 Skrevet 30. oktober 2009 Men i alle andre sammenhenger skal han altså gå i dress da? Det må f.eks være en fyr som alltid går i dress på jobben - dette er et krav i din verden? Jeg skrev at han skulle vite at nederste knapp i dressjakka skal være åpen. hva er det i det som tilsier at han alltid skal gå i dress? Har han en dressjobb, så går han i dress på jobben. Har han det ikke, så går han selvsagt ikke i dress, fordi han vet NÅR han skal gå i dress. Det er det som er poenget.
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2009 #5759 Skrevet 30. oktober 2009 Hvis dette ble en aktuell problemstilling, så måtte eneste konklusjonen bli at vi er altfor ulike og ikke passer i sammen. Tror du har brukt det som løsning hver gang du blir stilt til veggs jeg. hva med å flytte deg fra pc, gå ut i den virkelige verden, få hjelp til ny garderobe, få det noen hobbier og sjekk damer! Verre er det ikke!
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5760 Skrevet 30. oktober 2009 Ergo kunne du hatt stor nytte av en personlig-shopper som kunne hjulpet deg med dette. Slik at du ble mer attraktiv på sjekkemarkedet. Vet du ikke hva marineblått er, så burde du google det. Du sier du trenger en dame til dette, du har ikke dame. bruk en proff nå, så kanskje du får dame. Sannsynlighetsberegning, Steinar. Bruke en "proff" som du kaller det, blir aldri aktuelt. Ei dame som er så overfladisk at utseendet og klesstil betyr alt - passer ikke i sammen med meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå