Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det handler om interesser, det er jo du så opptatt av. Jeg trenger en mann med nok estetisk sans til å se at jeg er fin, når jeg er fin, og som vet at man har nederste dressknapp åpen, brune sko til brunt belte osv. Noen enkle grunnleggende ting.

Er han helt bondsk, så er vi for forskjellige.

Du mener at han alltid skal si at du er fin da eller?

Og skryte vilt og hemningsløst?

Forresten, hvorfor kan ikke du forklare disse enkle grunnleggende tingene da? Det er jo ikke akkurat rocket science å lære bort.

Men det er klart, hvis du ønsker en mann som alltid går i dress, så er jo det et viktig poeng å få frem, ettersom det ikke er vanlig blant folk flest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du mener at han alltid skal si at du er fin da eller?

Og skryte vilt og hemningsløst?

Forresten, hvorfor kan ikke du forklare disse enkle grunnleggende tingene da? Det er jo ikke akkurat rocket science å lære bort.

Men det er klart, hvis du ønsker en mann som alltid går i dress, så er jo det et viktig poeng å få frem, ettersom det ikke er vanlig blant folk flest.

Har du ikke lært det når du er 40 er det tydeligvis rocket science..i alle fall for noen. :gjeiper:

Skrevet

Som evner å se AT jeg er fin NÅR jeg er fin. Det var det jeg skrev. Forøvrig så forventer jeg at mannen i mitt liv er sammen med meg fordi jeg er fin, ergo vil han alltid syns at jeg er fin. Men det forventer jeg ikke.

På samme måte som du ønsker en kvinne i burka som holder seg hjemme. Så ønsker jeg meg en mann med noen av de samme grunnleggende interesser og kunnskaper, dannelse og oppdragelse som jeg har selv.

Å vite hvordan man bærer en dress og hva slags sokker og sko man bruker til den samme dressen bør man kunne når man er over 25. Rett og slett.

Skrevet
Har du ikke lært det når du er 40 er det tydeligvis rocket science..i alle fall for noen. :gjeiper:

:fnise: PÅ LIKT!

Skrevet
Aha, jeg legger fram en teori om at du er redd vakre kvinner, og du får det til å handle om den kvinnelige psyken? Jesus Steinar, du er ikke tam!

TROFÉ? Ja ja. Jeg er alt det du beskriver, kan alt det du beskriver og mere til. Jeg fastholder at slike kvinner skremmer deg, Steinar.

Og fungerer ikke det seksuelle, så fungerer ikke forholdet.

Jeg er ikke redd "vakre" (noe som er smak og behag) kvinner, men jeg er faktisk veldig REDD for kravstore kvinner. For de er nemlig direkte slitsomme.

Og som regel er det en kraftig korrelasjon mellom et såkalt "pent" utseende og store krav i livet.

Skrevet
Kanskje jeg spør fordi jeg ønsker hennes svar - eller hva tror du?

Ja, men når du skriver "Hvorfor MÅ du det?" så høres det for meg som om hennes krav var helt på jordet, mens dine krav er helt gunstige.

Det handler om interesser, det er jo du så opptatt av. Jeg trenger en mann med nok estetisk sans til å se at jeg er fin, når jeg er fin, og som vet at man har nederste dressknapp åpen, brune sko til brunt belte osv. Noen enkle grunnleggende ting.

Er han helt bondsk, så er vi for forskjellige.

Ja, skjønner hva du mener, KateW. Jålebukker er jeg ikke interessert i selv, men fint å ha en som er interessert i klær og vil ta seg godt ut. Estetisk sans, ja, det er et dekkende ord. :)

Skrevet
Jeg er ikke redd "vakre" (noe som er smak og behag) kvinner, men jeg er faktisk veldig REDD for kravstore kvinner. For de er nemlig direkte slitsomme.

Og som regel er det en kraftig korrelasjon mellom et såkalt "pent" utseende og store krav i livet.

...nettopp, du er redd vakre kvinner fordi du tror de er kravstore.

Forhåndsdømmer basert på utseendet!

Way to go!

Skrevet
Så ønsker jeg meg en mann med noen av de samme grunnleggende interesser og kunnskaper, dannelse og oppdragelse som jeg har selv.

Ettersom jeg ikke kjenner deg, så kunne det jo da være interessant å få vite litt mer om hva dette egentlig vil si?

Skrevet
Ja, men når du skriver "Hvorfor MÅ du det?" så høres det for meg som om hennes krav var helt på jordet, mens dine krav er helt gunstige.

Ja, skjønner hva du mener, KateW. Jålebukker er jeg ikke interessert i selv, men fint å ha en som er interessert i klær og vil ta seg godt ut. Estetisk sans, ja, det er et dekkende ord. :)

Nettopp. Vi kan ikke MÅ'e, men Steinar MÅ'er seg blå.

Det handler om å kunne se forskjell på sexy og klassisk og horete. At når jeg kler meg i min lille sorte med hæler så setter han pris på det, og ikke tror det er horete. En mann som vet at man ikke bare gir blomster når man har kranglet, og en mann som ikke bruker strikkslips, men kan knytte knuten selv.

Skrevet

Jeg har faktisk god estetisk sans, men er ikke en dritt interessert i klær for det. Så der behøver det altså ikke være noen som helst sammenheng.

Skrevet
...nettopp, du er redd vakre kvinner fordi du tror de er kravstore.

Forhåndsdømmer basert på utseendet!

Way to go!

Det er bare en ren sannsynlighetsberegning.

Skrevet

Det handler om å kunne se forskjell på sexy og klassisk og horete. At når jeg kler meg i min lille sorte med hæler så setter han pris på det, og ikke tror det er horete. En mann som vet at man ikke bare gir blomster når man har kranglet, og en mann som ikke bruker strikkslips, men kan knytte knuten selv.

Fortell meg noe jeg ikke vet ;) hehe

Knyte slipsknute lærte jeg i militæret - omtrent det eneste jeg har hatt brukt for etterpå :ler:

Skrevet

Jeg trenger en mann som vet disse tingene, sånn er det bare. Det handler om hva man trives med.

Og sannsynlighetsberegning, tull og tøys.

Skrevet
Jeg trenger en mann som vet disse tingene, sånn er det bare. Det handler om hva man trives med.

Og sannsynlighetsberegning, tull og tøys.

Man lærer så lenge man lever - ellers er det ingen vits!

Og sannsynlighetsberegning og risikovurdering er ikke tull og tøys.

Alle gjør dette kontinuerlig basert på den informasjonen som er tilgjengelig i øyeblikket.

Skrevet
Og sannsynlighetsberegning og risikovurdering er ikke tull og tøys.

Alle gjør dette kontinuerlig basert på den informasjonen som er tilgjengelig i øyeblikket.

Bla bla bla. Steinar er redd for pene damer. Og pene damer er kravstore.

Gjentar det om burugla, sikkert best for deg det.

Skrevet
Bla bla bla. Steinar er redd for pene damer. Og pene damer er kravstore.

Gjentar det om burugla, sikkert best for deg det.

Ja, det er en viss sannsynlighet for det også.

Et kravstort kvinnfolk skal jeg i hvert fall ikke surre meg borti igjen!

Skrevet

Fortell meg noe jeg ikke vet ;) hehe

Fortell meg hvordan dette er en respons til det KateW skriver....

:blink: :blink:

Skrevet

Ja, Steinar, jeg venter også på svar på det... Takk Numish!

Skrevet
Fortell meg hvordan dette er en respons til det KateW skriver....

:blink: :blink:

Poenget - muligens litt godt skjult - var at jeg vet disse tingene hun ramset opp ... som å se forskjell på sexy og klassisk og horete ... vet at man ikke bare gir blomster når man har kranglet ... osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...