Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet
Det er ikke det du sier over her. Du sier SAMARBEIDE OM Å KLE PÅ SEG.

Selvsagt kan mannen si, jeg liker den røde. Men jeg har meget god smak, og er fullstendig klar over hva jeg kler og hvordan jeg ser ut.

Jeg må ha en mann som er på samme måten.

hehehe nå er jeg i et forhold. jeg får ikke til å kle på meg selv mer. jeg tror du må knyte skoene for meg kjære :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hehehe nå er jeg i et forhold. jeg får ikke til å kle på meg selv mer. jeg tror du må knyte skoene for meg kjære :fnise:

:ler:

Skrevet
Andre menn vil ha henne men så valgte hun deg og bare deg?

Jeg tror de fleste menn, kanskje 98% vil tenke sånn.

Dessverre så finnes det menn som Steinar som blir usikre av dette, for de da blir redde for hva kvinnen, den vakre kan gjøre.

Da er det tryggere og bedre å velge seg ei burugle med dårlige utviklete motoriske ferdigheter, slik at hun trenger hjel til å kle seg, eller samarbeid rundt dette, ingen menn snur seg etter henne og Steinar er trygg og alt er Honkey Dorey...

Gjest Bianca26
Skrevet

Dessverre så finnes det menn som Steinar som blir usikre av dette, for de da blir redde for hva kvinnen, den vakre kan gjøre.

Da er det tryggere og bedre å velge seg ei burugle med dårlige utviklete motoriske ferdigheter, slik at hun trenger hjel til å kle seg, eller samarbeid rundt dette, ingen menn snur seg etter henne og Steinar er trygg og alt er Honkey Dorey...

jaja han om det. med de holdningene han har så er det jo ikke stort annet han kan få heller

Gjest Bianca26
Skrevet
Nei, det er ganske sikkert vanlig. Jeg mener det ikke er sunt derimot med en slik innstilling. Og jeg ser det derfor heller ikke sånn. Jeg er ikke avhengig av andres syn og meninger.

nehei men hvorfor bryr du deg da om folkesnakk som du snakket om tidligere om du ikke bryr deg hva andre mener?

Gjest Bianca26
Skrevet

steinar du kan ikke bestemme hvilken smak andre skal ha. Alle har forskjellig smak og det må du jo bare godta. Du kan ikke kontrollere verden steinar. Vet du jeg syns synd på deg. Det må være slitsomt å være deg

Gjest KW, ikke innlogg
Skrevet
nehei men hvorfor bryr du deg da om folkesnakk som du snakket om tidligere om du ikke bryr deg hva andre mener?

Tror folkesnakk bare har effekt på kvinner, rett og slett. De må jo ikke virke løse på folkemunne...

Skrevet
Den dagen du valgte henne så valgte du hele henne, hennes kropp, vesen, SMAK og måten hun kler seg på. Hadde hun kledt seg som ei hore hadde du neppe falt for henne?

Nei, selvfølgelig ikke - det er sant.

Skrevet
Det er ikke det du sier over her. Du sier SAMARBEIDE OM Å KLE PÅ SEG.

Selvsagt kan mannen si, jeg liker den røde. Men jeg har meget god smak, og er fullstendig klar over hva jeg kler og hvordan jeg ser ut.

Jeg må ha en mann som er på samme måten.

Hvorfor i all verden MÅ du ha det?

Mange menn er ikke en dritt interessert i klær - inklusive meg. Dermed er det praktisk å ha ei dame som er litt interessert og kan hjelpe til i hvert fall, samtidig som det alltid er lettere for andre å se hva man kler og ikke.

Skrevet
men steinar hadde du syntes det var bedre om andre menn absolutt ikke ville se på henne fordi de syntes hun var stygg da? Er det ikke bedre at de da ser sånn at du kan tenke at dama di er jævlig fin. Andre menn vil ha henne men så valgte hun deg og bare deg?

Jeg må bare si at jeg fatter ikke tankegangen din

Har det noen betydning for meg om andre mener at dama mi er stygg?

Skrevet (endret)

Jeg tror vi her ser en del av det kvinnelige psyket belyst litt. Dere ønsker faktisk å føle dere som et trofé - og gudene må vite hvorfor?

Utseendet har selvfølgelig en viss betydning - men det er ikke alpha og omega. Beklager å måtte knuse den illusjonen da men :(

Andre saker som å kunne lage mat, gjøre det koselig hjemme, være omtenksom, samarbeide, være økonomisk, holde huset i orden osv. har en minst like høy eller høyere praktisk verdi for en mann.

Utseende og sex er altså ikke alt i livet. Det virker som noen innbiller seg det.

Endret av Steinar40
Skrevet

Hvis f.eks noen stygge rykter fremkom om at dama mi hadde vært utro, så hadde jeg selvfølgelig brydd meg. Da hadde det plutselig hatt en betydning for meg. Forstår du?

Skrevet

Mange menn er ikke en dritt interessert i klær - inklusive meg. Dermed er det praktisk å ha ei dame som er litt interessert og kan hjelpe til i hvert fall, samtidig som det alltid er lettere for andre å se hva man kler og ikke.

Hun MÅ vel ha det, på lik linje med at du MÅ ha ei som kan kle deg og som ikke går i "dristige" klær. Duh!

Skrevet
Hun MÅ vel ha det, på lik linje med at du MÅ ha ei som kan kle deg og som ikke går i "dristige" klær. Duh!

Jeg har aldri snakket noe å kle meg! Men jeg ser ikke problemet i at hun er med og hjelper til å velge klær. Dette er faktisk helt normalt i veldig mange forhold. Menn er stort sett ikke interessert i klær faktisk.

Skrevet
Jeg har aldri snakket noe å kle meg! Men jeg ser ikke problemet i at hun er med og hjelper til å velge klær. Dette er faktisk helt normalt i veldig mange forhold. Menn er stort sett ikke interessert i klær faktisk.

Der gjør du det igjen! Bare fordi du ikke er interessert i klær betyr ikke det at menn flest ikke er opptatt av klær!

Dessuten mente jeg med det forrige innlegget mitt, at jeg synes det er rart at du spør KateW hvorfor hun MÅ ha en mann som også er opptatt av hvordan han kler seg, når du selv sier at du MÅ ha ei dame som er sånn og sånn og slik.

Skrevet (endret)

Da er det vel mer naturlig at hun må hjelpe deg, men hvorfor i all verden skal du hjelpe henne? Du sier jo selv du ikke er interessert i klær og da nekter jeg å tro du har noe særlig peil på kvinnemote.Det som blir helt feil er at du uansett bestandig vinkler det dithen at det blir et kontrolltiltak, for at hun skal være anstendig. :roll:

PS: jeg trenger faen ikke hjelp til å kle meg, det trengte jeg når jeg var 1-10 år av min mor, dama mi bør ikke erstatte den rollen der.

Endret av kristian82
Skrevet
Dessuten mente jeg med det forrige innlegget mitt, at jeg synes det er rart at du spør KateW hvorfor hun MÅ ha en mann som også er opptatt av hvordan han kler seg, når du selv sier at du MÅ ha ei dame som er sånn og sånn og slik.

Kanskje jeg spør fordi jeg ønsker hennes svar - eller hva tror du?

Skrevet

Det handler om interesser, det er jo du så opptatt av. Jeg trenger en mann med nok estetisk sans til å se at jeg er fin, når jeg er fin, og som vet at man har nederste dressknapp åpen, brune sko til brunt belte osv. Noen enkle grunnleggende ting.

Er han helt bondsk, så er vi for forskjellige.

Skrevet

Ah, du kom meg i forkjøpet. Kan presisere at jeg ikke er interessert i en jålebukk, men det handler like mye om dannelse og oppdragelse. Som igjen handler om bakgrunn og verdier. Faktisk.

Skrevet
Jeg tror vi her ser en del av det kvinnelige psyket belyst litt. Dere ønsker faktisk å føle dere som et trofé - og gudene må vite hvorfor?

Utseendet har selvfølgelig en viss betydning - men det er ikke alpha og omega. Beklager å måtte knuse den illusjonen da men :(

Andre saker som å kunne lage mat, gjøre det koselig hjemme, være omtenksom, samarbeide, være økonomisk, holde huset i orden osv. har en minst like høy eller høyere praktisk verdi for en mann.

Utseende og sex er altså ikke alt i livet. Det virker som noen innbiller seg det.

Aha, jeg legger fram en teori om at du er redd vakre kvinner, og du får det til å handle om den kvinnelige psyken? Jesus Steinar, du er ikke tam!

TROFÉ? Ja ja. Jeg er alt det du beskriver, kan alt det du beskriver og mere til. Jeg fastholder at slike kvinner skremmer deg, Steinar.

Og fungerer ikke det seksuelle, så fungerer ikke forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...