Ella_Grey Skrevet 28. oktober 2009 #5581 Skrevet 28. oktober 2009 men han får jo ikke noe å hvile blikket på. hun får jo ikke lov å vise hud Du har et poeng der... Steinar, hva med å vise hud innenfor husets fire vegger?
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5582 Skrevet 28. oktober 2009 Det som fungerer for Tabris vil sannsynligvis ikke fungere for meg, og vice versa. Igjen er vi tilbake til at folk er forskjellige, og ethvert par må selv finne det opplegget som fungerer for dem. det er fint lite som fungerer for deg da steinar. er vel trolig derfor du er singel
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5583 Skrevet 28. oktober 2009 er jo naturlig å vise hud når man er på stranda og det er en skikkelig varm sommerdag da kan du jo ikke forvente at hun bruker langbukse og langermede gensere. klart på vinteren viser man jo ikke så mye hud for da er det kaldt. men om du vil hun skal krepere av varme fordi du ikke vil hun skal vise for mye hud da viser jo ikke du mye hensyn Neida, hvor mye hud som vises er jo avhengig av hva som er naturlig i den settingen man befinner seg - f.eks på stranda som du sier.
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5584 Skrevet 28. oktober 2009 I og for seg fornuftig, du skal jo ha noe greit å hvile blikket på. Yezzz!
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5585 Skrevet 28. oktober 2009 Neida, hvor mye hud som vises er jo avhengig av hva som er naturlig i den settingen man befinner seg - f.eks på stranda som du sier. men da skjønner du vel at det kan forekomme at menn ser på henne mens hun ligger og soler seg? hvordan skal du takle det med sjalusien din?
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5586 Skrevet 28. oktober 2009 Du har et poeng der... Steinar, hva med å vise hud innenfor husets fire vegger? Dama kan gjerne gå rundt helt naken for min del - bare ingen andre enn jeg kan se henne selvfølgelig
CeeCee Skrevet 28. oktober 2009 #5587 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg kan jo ikke si at hun ikke kan det. Virker det fornuftig å gjøre så kunne det jo sikkert skjedd det GRATULERER!!! Har venta nesten 200 sider med argumentasjon på at du skal si at det er greit at hun reiser på ferie med venninnene sine allikevel. Om to hundre til er du gjerne enig i at hun kan velge sine egne klær også! (I wont bet on it, men det ser lysere ut )
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5588 Skrevet 28. oktober 2009 men da skjønner du vel at det kan forekomme at menn ser på henne mens hun ligger og soler seg? hvordan skal du takle det med sjalusien din? Kan jeg ikke banke opp de som er så frekke og ser på henne da? hehe
Ella_Grey Skrevet 28. oktober 2009 #5589 Skrevet 28. oktober 2009 Dama kan gjerne gå rundt helt naken for min del - bare ingen andre enn jeg kan se henne selvfølgelig Selvfølgelig Blendingsgardiner er jo en fin løsning...
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5590 Skrevet 28. oktober 2009 Kan jeg ikke banke opp de som er så frekke og ser på henne da? hehe tror du hadde kommet i trøbbel om du skulle begynne å utøve vold på stranda og dama di hadde bare blitt sur og flau over deg.
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5591 Skrevet 28. oktober 2009 tror du hadde kommet i trøbbel om du skulle begynne å utøve vold på stranda og dama di hadde bare blitt sur og flau over deg. Det er vel ikke min skyld hvis de glor på dama mi.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5592 Skrevet 28. oktober 2009 Det er vel ikke min skyld hvis de glor på dama mi. selvfølgelig ikke men det er ingen grunn til at du skal oppføre deg som en gærning forde. Husk de gjør ikke annet enn å se. Har du hørt uttrykket "bare se men ikke røre"? Det er jo ikke sånn at de begynner å klå på henne.
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5593 Skrevet 28. oktober 2009 selvfølgelig ikke men det er ingen grunn til at du skal oppføre deg som en gærning forde. Husk de gjør ikke annet enn å se. Har du hørt uttrykket "bare se men ikke røre"? Det er jo ikke sånn at de begynner å klå på henne. Nei, hadde de gjort det så hadde det smelt altså!
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5594 Skrevet 28. oktober 2009 Nei, hadde de gjort det så hadde det smelt altså! enten så kødder du nå, noe jeg håper du gjør ellers er du sjuk i huet
Tabris Skrevet 28. oktober 2009 #5595 Skrevet 28. oktober 2009 Du må nok ta på henne en burka på stranden. Det er eneste løsningen. Eventuelt kan du kommandere henne til ikke å gå på stranden så lenge hun er sammen med deg. Det er mye lettere og mer komfortabelt enn å jobbe med ens egen eiersyke sjalusi.
Gjest Gjest_mamma_* Skrevet 28. oktober 2009 #5596 Skrevet 28. oktober 2009 Nei, hadde de gjort det så hadde det smelt altså! Nå,nå Steinargutten. Mamma følger med. Og sterk har du nå aldri vært.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5597 Skrevet 28. oktober 2009 Nå,nå Steinargutten. Mamma følger med. Og sterk har du nå aldri vært.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5598 Skrevet 28. oktober 2009 hehe steinar om du begynner å skal banke de så ender det vel mest sannsynlig med at det er du som blir grisebanka
Gjest KateW Skrevet 29. oktober 2009 #5599 Skrevet 29. oktober 2009 Har du litt godt vett så tar du aldri noen tatovering. De går faktisk ikke bort igjen. Hva? Tusen takk for at du fortalte meg det, det visste jeg ikke!
Gjest kvinne62 Skrevet 29. oktober 2009 #5600 Skrevet 29. oktober 2009 Uansett syns jeg det normale er at paret reiser på ferier i sammen. Det har i hvert fall jeg lyst til. Mannen min og jeg har de fleste ferier sammen, men i tillegg har vi jenteturer og gutteturer, fisketurer og storbyturer hver for oss. Så det er fullt mulig å gjøre begge deler. Og vi snakker sammen først for å sjekke ut kalenderen så ingenting kræsjer. Fordi om vi gjør ting hver for oss av og til og ikke stiller krav om hvem vi har lov til å omgås og hvordan vi skal kle oss så betyr ikke det at vi lever som 2 single.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå