Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5541 Skrevet 28. oktober 2009 Når det er sagt så hadde jeg selv reagert hvis min samboer kom hjem og sa, ut av det blå, at nå reiste han på to ukers ferie til Syden med guttegjengen. Ikke fordi han ikke "får lov", men fordi det i vårt forhold hadde vært naturlig at vi pratet om det sammen før han bestemte seg. Er vi enige om noe her eller? :klø: hehe
Ella_Grey Skrevet 28. oktober 2009 #5542 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Har du litt godt vett så tar du aldri noen tatovering. De går faktisk ikke bort igjen. Gjør de ikke laser da? Nei, kommer neppe til å ta noen tatovering. Men det er fordi jeg ikke har lyst på. Og fordi de blir stygge etterhvert. Endret 28. oktober 2009 av Ella_Grey
Tabris Skrevet 28. oktober 2009 #5543 Skrevet 28. oktober 2009 Er vi enige om noe her eller? :klø: hehe Hehe, jeg er enig med deg når det gjelder å snakke sammen og bli enige om ting og ikke bare ture på med ditt som om du ikke hadde en partner. Men der min enighet stopper er hvor jeg ønsker å "kommandere" min partner og forventer at han gjør som jeg sier når det passer meg. Og jeg har i hvertfall ingen interesse av å bestemme hvem han skal være venn med og hvilke klær han skal ha på seg.
CeeCee Skrevet 28. oktober 2009 #5544 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Når det er sagt så hadde jeg selv reagert hvis min samboer kom hjem og sa, ut av det blå, at nå reiste han på to ukers ferie til Syden med guttegjengen. Ikke fordi han ikke "får lov", men fordi det i vårt forhold hadde vært naturlig at vi pratet om det sammen før han bestemte seg. Ja, jeg og av samme grunn, men jeg satte det litt på spissen da Steinar vrir seg unna/ unngår å svare på nesten alle mine spørsmål.... Jeg vil egentlig bare ha et svar på hvorfor hun ikke skal få lov til å reise på ferie med sine venninner. Penger, tid og ressurser har han sagt. Men hvis hun HAR dette da faller dette argumentet i fisk. Endret 28. oktober 2009 av CeeCee
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5545 Skrevet 28. oktober 2009 Så du ville tatt den tatoveringen i dag da, hvis du ikke hadde tatt den før? jeg syns tatoveringer kan være stilige. ville ikke hatt en selv men har vært sammen med en som hadde tatoveringer. ikke alle var kjempefine men jeg hadde ikke problemer med å være sammen med han pga det. det er jo det samme som å dumpe noen pga andre overflatiske utseendebaserte ting
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5546 Skrevet 28. oktober 2009 Nei, men et parforhold skal faktisk være det å ønske å gjøre saker og ting i sammen. Og ikke minst samarbeide til felles beste. Ønsker man ikke dette så er man heller singel. selvfølgelig er det kjekt å gjøre ting sammen det er jeg også enig i men ikke HEELE tiden. jeg syns det er kjekt å dra på jentetur med bare jentene og da er det ikke gøy å dra med kjæresten. sysn ikke du det er gøy å bare gjøre gutteting av og til? Man trenger å være litt ifra hverandre og. Det er ikke sunt å være sammen 24/7
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5547 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, jeg og av samme grunn, men jeg satte det litt på spissen da Steinar vrir seg unna/ unngår å svare på nesten alle mine spørsmål.... Jeg vil egentlig bare ha et svar på hvorfor hun ikke skal få lov til å reise på ferie med sine venninner. Penger, tid og ressurser har han sagt. Men hvis hun HAR dette da faller dette argumentet i fisk. Uansett syns jeg det normale er at paret reiser på ferier i sammen. Det har i hvert fall jeg lyst til.
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5548 Skrevet 28. oktober 2009 jeg syns tatoveringer kan være stilige. ville ikke hatt en selv men har vært sammen med en som hadde tatoveringer. ikke alle var kjempefine men jeg hadde ikke problemer med å være sammen med han pga det. det er jo det samme som å dumpe noen pga andre overflatiske utseendebaserte ting Nei, tatoveringer er noen man velger å ha selv og jeg syns det skjemmer. Det er min smak.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5549 Skrevet 28. oktober 2009 det som irriterer meg med deg steinar er at du tolker alt vi sier som enten eller. om en av oss sier vi har lyst å dra på ferie uten kjæresten av og til så tolke du det som at man aldri har lyst å dra på ferie med kjæresten. Det var ikke det jeg sa. jeg sa at det BÅDE er kjekt å finne på ting med kjæresten og av og til er det gøy å finne på ting uten kjæresten. Man må gi hverandre muligheten til å savne hverandre. det tror jeg et forhold har godt av. er man sammen hele tiden alltid, savner man ikke hverandre og man kan gå lei faktisk
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5550 Skrevet 28. oktober 2009 Hehe, jeg er enig med deg når det gjelder å snakke sammen og bli enige om ting og ikke bare ture på med ditt som om du ikke hadde en partner. Men der min enighet stopper er hvor jeg ønsker å "kommandere" min partner og forventer at han gjør som jeg sier når det passer meg. Og jeg har i hvertfall ingen interesse av å bestemme hvem han skal være venn med og hvilke klær han skal ha på seg. Dama mi kan gjerne være med på å velge ut klær til meg Jeg syns det er et pes hehe
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5551 Skrevet 28. oktober 2009 Nei, tatoveringer er noen man velger å ha selv og jeg syns det skjemmer. Det er min smak. men når man først har en så har man en den sitter stuck på huden. det koster flere tusen å fjerne den. dessuten kan det være noen som tok en tattis da de var atten som de angret på i ettertid men herregud du må jo akseptere at folk kan ha gjort dumme ting. Har du aldri gjort noe dumt du da?
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5552 Skrevet 28. oktober 2009 det som irriterer meg med deg steinar er at du tolker alt vi sier som enten eller. om en av oss sier vi har lyst å dra på ferie uten kjæresten av og til så tolke du det som at man aldri har lyst å dra på ferie med kjæresten. Det var ikke det jeg sa. jeg sa at det BÅDE er kjekt å finne på ting med kjæresten og av og til er det gøy å finne på ting uten kjæresten. Man må gi hverandre muligheten til å savne hverandre. det tror jeg et forhold har godt av. er man sammen hele tiden alltid, savner man ikke hverandre og man kan gå lei faktisk Greit nok men å reise på lengre ferier hver for seg syns jeg blir feil.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5553 Skrevet 28. oktober 2009 men når man først har en så har man en den sitter stuck på huden. det koster flere tusen å fjerne den. dessuten kan det være noen som tok en tattis da de var atten som de angret på i ettertid men herregud du må jo akseptere at folk kan ha gjort dumme ting. Har du aldri gjort noe dumt du da? en tatovering er en liten bagatell som ikke er med på å ødelegge noe for et forhold. hadde det det så forstå jeg deg men siden det ikke har det så burde det ikke plage deg
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5554 Skrevet 28. oktober 2009 Greit nok men å reise på lengre ferier hver for seg syns jeg blir feil. hvorfor blir det feil?
Tabris Skrevet 28. oktober 2009 #5555 Skrevet 28. oktober 2009 Dama mi kan gjerne være med på å velge ut klær til meg Jeg syns det er et pes hehe Jo, men det var jo ikke akkurat poenget. (igjen). Om du vil at hun skal bestemme hvilke klær du skal gå med så er det en helt annen situasjon enn om du blir beordet til det. Det sier seg vel selv? Ellers er jeg enig med Bianca - det virker som om du tolker alt svart/hvitt. Om jeg sier jeg synes det er gøy å ta en kaffe alene med ei venninne, så betyr ikke det at jeg tror jeg er singel og ikke vil gjøre noe sammen med samboer. Om jeg reiser på helgetur med venninner (noe jeg faktisk ikke har gjort), så betyr ikke det at jeg ikke har lyst til å reise på ferie med samboer. Ja takk, begge deler.
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5556 Skrevet 28. oktober 2009 men når man først har en så har man en den sitter stuck på huden. det koster flere tusen å fjerne den. dessuten kan det være noen som tok en tattis da de var atten som de angret på i ettertid men herregud du må jo akseptere at folk kan ha gjort dumme ting. Har du aldri gjort noe dumt du da? Det lønner seg ikke å være dum vettu hehe Men alle er jo mennesker så det hender jo at jeg gjør det også.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5557 Skrevet 28. oktober 2009 Dama mi kan gjerne være med på å velge ut klær til meg Jeg syns det er et pes hehe hvis du syns det er pes hvorfor vil du velge klær til henne da da? og jenter har ofte mer interesse for klær og moter enn menn så hvorfor legge deg så mye oppi hvilke klær hun bruker. om du lar henne plukke ut klær til deg vet du jo allerede at hun har god klessmak og da behøver jo ikke du å bekymfe deg for at hun kler seg upassende
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5558 Skrevet 28. oktober 2009 hvorfor blir det feil? Jeg syns det er noe man som par gjør i sammen.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5559 Skrevet 28. oktober 2009 Det lønner seg ikke å være dum vettu hehe Men alle er jo mennesker så det hender jo at jeg gjør det også. nei kanskje det ikke lønner seg men hvilken tenåring tenker det da. visse ting må da tilgis spesielt når det gjelder ubetydelige ting
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5560 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg syns det er noe man som par gjør i sammen. ja seff kan man som par gjøre det sammen en ferie og kanskje neste ferie finner man på ting hver for seg. nå tolker du det jeg sier som enten eller igjen. LES HELE TEKSTEN FØR DU SVARER!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå