Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5481 Skrevet 28. oktober 2009 Når du skal forsvare deg så kommer du med den der. Hver gang. Men når andre sier at folk er forskjellig da er det visst bare tull. Nei, det har jeg aldri sagt.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #5482 Skrevet 28. oktober 2009 At du har en tatovering er jo et bevis for at du er impulsiv. Jupp, jævlig impulsivt å ligge og bli stukket med en nål i armen noen timer. Jesus Wept!
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5483 Skrevet 28. oktober 2009 Vel, ikke helt lett å sette pris på røyking. Men det går alltid an å jobbe for å få dem til å slutte jeg vil ikke akkurat sammenligne røyking med tatoveringer. om man røyker i nærheten av andre utsetter du de for skadelig røyk. har du tatovering går ikke det ut over noen annen enn deg selv
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5484 Skrevet 28. oktober 2009 Sett at du dater ei dame, og du føler virkelig at dette er kvinnen i ditt liv. Dere passer sammen og hun innfrir alle dine krav (grøss). Men så, når dere skal ha dere så ser du at hun har en tatovering på innsiden av låret. Hva gjør du da,- fortsetter du, eller avbryter du hele greia og blir snurt? Og hvis det blir en diskusjon om det, hvor hun sier at hun aldri kommer til å fjerne den, gir du henne bare opp? Regner med at jeg hadde måttet komme tilbake til saken litt senere
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5485 Skrevet 28. oktober 2009 Du forstår at dette er en diskusjonsgruppe da eller? Der man diskuterer saker og ting nettopp for å diskutere. Og kanskje du heller burde tenke på hva det kan feile deg selv? I denne diskusjonen finnes det egentlig ikke noe som er direkte rett eller feil. Det finnes i hovedsak bare individuelle preferanser. hvorfor kan aldri du innrømme at du kan ta feil da?
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5486 Skrevet 28. oktober 2009 jo men det er noe med måten du uttrykker deg på. du kan si sånn som at "slike uvaner må du slutte med" til hun som hilste på menn ved å kysse de på kinnet. Akkurat som du bestemmer det istedet for å si at du ikke var enig i at hun burde gjøre det. på den måten hadde du uttrykt din mening istedet for å belære andre om hva de får eller ikke får lov til. det er overhode ikke det samme som å si din mening Det er jo min mening, men kanskje ikke så godt "parfymert" hehe
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5487 Skrevet 28. oktober 2009 hvorfor kan aldri du innrømme at du kan ta feil da? Har ingen problemer med å innrømme at jeg kan ta feil jeg
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5488 Skrevet 28. oktober 2009 Har ingen problemer med å innrømme at jeg kan ta feil jeg har ikke hørt deg innrømme det en eneste gang
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5489 Skrevet 28. oktober 2009 Det er jo min mening, men kanskje ikke så godt "parfymert" hehe så burde du parfymere den litt bedre da
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5490 Skrevet 28. oktober 2009 har ikke hørt deg innrømme det en eneste gang Jeg mener ikke at jeg har feil her. Alt er ulike individuelle preferanser i min verden her. Men hva mener du at jeg har feil i her?
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5491 Skrevet 28. oktober 2009 Da har vi det som populært kalles et problem i samlivet. og med det menetr du at det er hun som lager problemer da eller? kunne ikke falle deg inn at du lager problemer med at du har alt for strenge grenser?
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5492 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg mener ikke at jeg har feil her. Alt er ulike individuelle preferanser i min verden her. Men hva mener du at jeg har feil i her? når absolutt alle andre motsier deg så burde det kanskje ringe en bjelle
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5493 Skrevet 28. oktober 2009 og med det menetr du at det er hun som lager problemer da eller? kunne ikke falle deg inn at du lager problemer med at du har alt for strenge grenser? Jo, det kan sikkert være at hun syns jeg har for strenge grenser, men i så fall så passer ikke hun og jeg i sammen.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5494 Skrevet 28. oktober 2009 Jo, det kan sikkert være at hun syns jeg har for strenge grenser, men i så fall så passer ikke hun og jeg i sammen. men om du er for streng hvorfor er ikke du villig til å jekke deg ned? husk på at du er over 40 og blir ikke yngre
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5495 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) når absolutt alle andre motsier deg så burde det kanskje ringe en bjelle Nå er det jo bare ca 5-6 av dere damene her da, og ikke akkurat hele Norges befolkning. Men du svarte ikke på hva du mener jeg har feil i? Endret 28. oktober 2009 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5496 Skrevet 28. oktober 2009 men om du er for streng hvorfor er ikke du villig til å jekke deg ned? husk på at du er over 40 og blir ikke yngre Jeg mener ikke at jeg er for streng. Jeg bruker sunn fornuft så godt det går. Men dama og jeg må altså passe i sammen, ellers er det bedre å være alene. Det har jeg fått med meg i livet.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5497 Skrevet 28. oktober 2009 Når er det jo bare ca 5-6 av dere damene her da, og ikke akkurat hele Norges befolkning. Men du svarte ikke på hva du mener jeg har feil i?hahaha her har jeg en lang liste: Du har feil i, etter min og de fleste kvinners mening her: å nekte dama å ha mannlige venner å bestemme hvordsn hun skal kle seg å prøve å oppdra og korrigere henne tvinge henne til å fjerne en tatovering nekte henn å reise på ferietur uten deg tvinge henne til å oppgi venner som ikke passer deg bli sur om hun ikke henger på deg som en klegg hele tiden mens dere er ute på fest for gud forby om hun gir andre mer oppmerksomhet enn deg en stund ja alt i alt mange av dine urealistiske krav. gidder ikke ramse opp mer. lista blir alt for lang
CeeCee Skrevet 28. oktober 2009 #5498 Skrevet 28. oktober 2009 Hva har jeg gått tilbake på? Mulig du ikke har forstått det, men ferieturer koster faktisk penger, tid og ressurser. Hva har du ikke gått tilbake på? La oss si at situasjonen er slik: Hun tjener pengene til ferien selv og har arvet et par millioner. Penger er derfor ikke noe problem. Hun har ferie tilgode fra i fjor. Alt ordner seg. Hun kommer hjem og sier at hun reiser en eller to uker til syden med venninner fra foreningen. Hun var fast bestemt på at dette ønsket hun og billettene var kjøpt, hotell bestilt. Hva hadde du sagt/ gjort?
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5499 Skrevet 28. oktober 2009 hahaha her har jeg en lang liste: Du har feil i, etter min og de fleste kvinners mening her: å nekte dama å ha mannlige venner å bestemme hvordsn hun skal kle seg å prøve å oppdra og korrigere henne tvinge henne til å fjerne en tatovering nekte henn å reise på ferietur uten deg tvinge henne til å oppgi venner som ikke passer deg bli sur om hun ikke henger på deg som en klegg hele tiden mens dere er ute på fest for gud forby om hun gir andre mer oppmerksomhet enn deg en stund ja alt i alt mange av dine urealistiske krav. gidder ikke ramse opp mer. lista blir alt for lang Så det du sier er altså at jeg ikke skal ha noen ønsker eller krav til henne i det hele tatt? Hun skal kunne gjøre akkurat som hun selv vil, når hun selv vil det, gi meg det hun selv føler for, og hvis jeg ikke er fornøyd så skal jeg ikke si eller kreve noe? Hva har dette med et parforhold å gjøre? Da kan jeg likeså godt være singel og ha det bedre alene.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5500 Skrevet 28. oktober 2009 Så det du sier er altså at jeg ikke skal ha noen ønsker eller krav til henne i det hele tatt? Hun skal kunne gjøre akkurat som hun selv vil, når hun selv vil det, gi meg det hun selv føler for, og hvis jeg ikke er fornøyd så skal jeg ikke si eller kreve noe? Hva har dette med et parforhold å gjøre? Da kan jeg likeså godt være singel og ha det bedre alene. Det eneste du skal kreve av henne er at hun elsker og respekterer deg og ikke er utro (noe som sier seg selv ) men alt dette kan hun innfri på tross av at hun har mannlige venner, tatovering eller av og til ønsker å reise på ferietur uten deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå