Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5441 Skrevet 28. oktober 2009 Det kommer jo da helt an på hva det dreier seg om. Men klarer hun å overbevise meg, så bli det jo som hun vil sikkert men hvorfor må hun bruke energi på å overbevise deg når ikke du må bruke energi på å overbevise henne? du tror du bare kan hesje rundt å si hva hun får lov til og ikke får lov til å gjøre uten videre overbevisning. høres det rettferdig ut? du burde jo ha en jævlig god argumentasjon på hvorfor du setter de grensene som du gjør
Gjest KateW Skrevet 28. oktober 2009 #5442 Skrevet 28. oktober 2009 Jaja, jeg er meg og du er deg. Jeg hadde aldri delt et rom med en arbeidskollega - og da spesielt ikke ei av det annet kjønn. Nettopp, så du aner ikke om folk sladrer om det eller ikke!
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5443 Skrevet 28. oktober 2009 Så hvis du skal korrigere deg så må hun klare å overbevise deg. Skal hun korrigere seg så holder det at du sier hun skal gjøre det. Normalt sett ville jeg selvfølgelig forsøke å forklare mitt syn på saken, og hva jeg har problemer med, og så overbevise henne om at det derfor vil være bedre om hun kan gjøre "dette" i stedet.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5444 Skrevet 28. oktober 2009 Kjenner han dem nå da? kjenner og kjenner. han vet om dem. jeg var i utlandet og besøkte en kompis som bor der. han hadde ingenting å si på det
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5445 Skrevet 28. oktober 2009 Normalt sett ville jeg selvfølgelig forsøke å forklare mitt syn på saken, og hva jeg har problemer med, og så overbevise henne om at det derfor vil være bedre om hun kan gjøre "dette" i stedet. hva gjør du om hun ikke vil da? for eksempel hvis du vil at hun skal ha på seg et klesplagg du finner passende men som hun ikke liker?
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5446 Skrevet 28. oktober 2009 igjen det blir bare problemer om man gidder å bry seg Ikke nødvendigvis.
Tabris Skrevet 28. oktober 2009 #5447 Skrevet 28. oktober 2009 Normalt sett ville jeg selvfølgelig forsøke å forklare mitt syn på saken, og hva jeg har problemer med, og så overbevise henne om at det derfor vil være bedre om hun kan gjøre "dette" i stedet. Som bare er en penere versjon av det jeg sa: Hun har med å korrigere seg hvis hun gjør noe du ikke liker, være seg klær, væremåte, venner eller hva som helst. Hvis hun ikke gjør dette, så tar hun ikke hensyn, viser deg ikke respekt og dere har ikke god kommmunikasjon. Du kan vurdere å korrigere deg etter hva hun mener, alt etter som hvordan hun legger saken frem og om du synes det er rimelig.
Steinar40 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5448 Skrevet 28. oktober 2009 Nettopp, så du aner ikke om folk sladrer om det eller ikke! Hvis noen andre som kjente dere var der samtidig, så kan jeg nesten garantere at noe sånt blir sladret om.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5449 Skrevet 28. oktober 2009 Hva som er galt eller ikke vil alltid kunne diskuteres. Folk kan være - og er - ekstremt forskjellige. Og tidligere skrev du faktisk at du hilste på ukjente menn ved å kysse dem på kinnet. Med kjentfolk ser jeg derimot ikke problemet. Du får selvfølgelig innbille deg akkurat hva du vil, men det er egentlig ingenting galt med mitt syn her. hør på deg selv steinar. ingenting er galt med ditt syn. du er perfekt. det er bare alle andres syn det er noe galt med. du er som en sta liten unge
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5450 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg klarer sikkert å oppdra ei norsk ei selv Bare ho ikke er helt på bærtur selvfølgelig - som enkelte er. trodde du sa at et forhold var basert på gjensidig respekt jeg og så sier du at du må oppdra dama? halloo steinar hører ikke mye gjensidighet i det du. tror det er du som er på bærtur
Gjest KateW Skrevet 28. oktober 2009 #5451 Skrevet 28. oktober 2009 Hvis noen andre som kjente dere var der samtidig, så kan jeg nesten garantere at noe sånt blir sladret om. Det sa jeg og presiserte jeg at det ikke var. Jeg presiserte også at de involverte syns det var greit.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5452 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, det er sikkert mye mulig at hans grense da var motivert av at han er gjerrig. Men det betyr ikke at grensen var noe mer korrekt for det. At kona hans syns det var greit gjør heller ikke situasjonen noe bedre for deg. klart det gjorde situasjonen bedre når kona syns det var greit
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5453 Skrevet 28. oktober 2009 Ikke nødvendigvis. JO nødvendigvis
Gjest Eurodice Skrevet 28. oktober 2009 #5454 Skrevet 28. oktober 2009 Gegen die Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens. Kverulantisk paranoia og megalomani. Jeg har deg sterkt mistenkt for å lide av dette, Steinar. "Jeg alene vite". Alle andre tar/har feil.
Guriane Skrevet 28. oktober 2009 #5455 Skrevet 28. oktober 2009 Å finne en person som er lik en selv på alle områder er ikke lett, Steinar. Dessuten tror jeg heller ikke at dét er oppskriften på et bra forhold. Men det er nå meg da. Jeg setter pris på ulikhetene så vel som likhetene. Å ha like verdier og kjemi er viktigst synes jeg. Så får man nesten ta det andre litt som det kommer. Jeg stoler såpass på meg selv og min teft, og ikke minst min dømmekraft av mennesker, at jeg ikke trenger lister å følge for å vite hvem jeg har kjemi med og hvem jeg passer med. Tror ikke det er alt du greier å finne ut om dama før du eventuelt inngår et forhold med henne. Noen ganger er det bedre å bare prøve. Jeg har aldri vært borti noen som har måttet snakke om grensene i forholdet. Hvis man kjenner den andre og den andre deg så vet man hvor grensene går uten å behøve å ha en samtale om det. Det ødelegger mer enn det gjør godt å snakke ihjel ting Sett at du dater ei dame, og du føler virkelig at dette er kvinnen i ditt liv. Dere passer sammen og hun innfrir alle dine krav (grøss). Men så, når dere skal ha dere så ser du at hun har en tatovering på innsiden av låret. Hva gjør du da,- fortsetter du, eller avbryter du hele greia og blir snurt? Og hvis det blir en diskusjon om det, hvor hun sier at hun aldri kommer til å fjerne den, gir du henne bare opp?
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5456 Skrevet 28. oktober 2009 Gegen die Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens. Kverulantisk paranoia og megalomani. Jeg har deg sterkt mistenkt for å lide av dette, Steinar. "Jeg alene vite". Alle andre tar/har feil. godt sagt:)
Suzy Skrevet 28. oktober 2009 #5457 Skrevet 28. oktober 2009 Gegen die Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens. Akkurat det tenkte jeg også når jeg leste her inne... At dere gidder diskutere med ham
Guriane Skrevet 28. oktober 2009 #5458 Skrevet 28. oktober 2009 Hva med en helt normal oppførsel kanskje? Så da er det greit at hun har mannlige venner?
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #5459 Skrevet 28. oktober 2009 Så da er det greit at hun har mannlige venner? lurer på hvordan han definerer normal oppførsel...
Guriane Skrevet 28. oktober 2009 #5460 Skrevet 28. oktober 2009 Fordi at baksnakking kan skape mye styr og problemer. Dette er ikke uvanlig. Jeg vet det. Men det er ikke mer enn hva du gjør det til selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå