LilleBille Skrevet 5. september 2009 #521 Skrevet 5. september 2009 Det mest effektive er vel kanskje å prate i sammen om dette ofte. Spesielt før en fest der jeg ikke kan være med. Altså fortelle hva jeg forventer av henne etc. ....... Eller - kanskje enda enklere - hold deg unna kvinner.
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #522 Skrevet 5. september 2009 Eller - kanskje enda enklere - hold deg unna kvinner. Ja, men jeg har funnet ut at det ikke er så lett! Vet ikke helt hvorfor da men hehe
LilleBille Skrevet 5. september 2009 #523 Skrevet 5. september 2009 Ja, men jeg har funnet ut at det ikke er så lett! Vet ikke helt hvorfor da men hehe Da er kanskje alternativet å jobbe litt med holdningene dine. Ting vil kanskje bli enklere om du ikke vil kontrollere en evt. partner.
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #524 Skrevet 5. september 2009 Da er kanskje alternativet å jobbe litt med holdningene dine. Ting vil kanskje bli enklere om du ikke vil kontrollere en evt. partner. Det er ikke noe verre enn at når jeg føler at jeg kan stole på deg, så reduseres kontrollbehovet tilsvarende. Er ikke noe unormalt i dette altså. Men jeg må bare si at jeg finner kvinnekroppen og psyket deres fascinerende. Synd at vi ikke kan være "venner" alle sammen
Ella_Grey Skrevet 5. september 2009 #525 Skrevet 5. september 2009 Det mest effektive er vel kanskje å prate i sammen om dette ofte. Spesielt før en fest der jeg ikke kan være med. Altså fortelle hva jeg forventer av henne etc. ....... Vet du hva, i et forhold så trenger du ikke å fortelle dama di at du forventer at hun skal være trofast. Det er liksom innebygd i konseptet.
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #526 Skrevet 5. september 2009 Vet du hva, i et forhold så trenger du ikke å fortelle dama di at du forventer at hun skal være trofast. Det er liksom innebygd i konseptet. Ja, men skader det å minne ho på det en gang i mellom?
Cata Skrevet 5. september 2009 #527 Skrevet 5. september 2009 Ja, men skader det å minne ho på det en gang i mellom? Ja. Da framstår du som masete og usikker. Hvem vil ha en mann som viser så liten respekt for ens integritet at han tror man vil hoppe til køys med alle som måtte finne på å prøve seg?
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #528 Skrevet 5. september 2009 Ja. Da framstår du som masete og usikker. Hvem vil ha en mann som viser så liten respekt for ens integritet at han tror man vil hoppe til køys med alle som måtte finne på å prøve seg? Kvinnfolk! Det kan faktisk bety at jeg bryr meg også. Er det bedre at jeg bare lar dama få gjøre akkurat som ho vil da eller?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #529 Skrevet 5. september 2009 Alle eksemplene dine her påpeker akkurat når risikoen er størst - fyll, rus og fest. Da kan tilogmed bare venner bli et problem. Nei, det er ikke enkelt. Det mest effektive er vel kanskje å prate i sammen om dette ofte. Spesielt før en fest der jeg ikke kan være med. Altså fortelle hva jeg forventer av henne etc. ....... Hvis du hadde snakket til meg på denne måten hadde jeg blitt skikkelig irritert, fordi jeg hadde følt at du nedvurderte min egen dømmekraft. Jeg stoler på meg selv, og kan ikke være sammen med en som ikke også stoler på meg. Ja, to heterofile av ulikt kjønn kan være bare venner, til tross for at det noen ganger kan ligge en ekstra spenning bak. Menn som ikke ser vitsen med å prate med en dame hvis hun ikke er en potensiell kjæreste blir litt for primitive for meg.
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #530 Skrevet 5. september 2009 Hvis du hadde snakket til meg på denne måten hadde jeg blitt skikkelig irritert, fordi jeg hadde følt at du nedvurderte min egen dømmekraft. Jeg stoler på meg selv, og kan ikke være sammen med en som ikke også stoler på meg. Jeg stoler selvfølgelig på deg når du viser meg at du er til å stole på. Men jeg stoler ikke blindt på noen.
Cata Skrevet 5. september 2009 #531 Skrevet 5. september 2009 Er det bedre at jeg bare lar dama få gjøre akkurat som ho vil da eller? Ja. (Vil du ha henne hvis hun i praksis beviser at hun ikke vil ha deg ved å være utro med en annen?)
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. september 2009 #532 Skrevet 5. september 2009 Ja, men skader det å minne ho på det en gang i mellom? Nei, det skader på ingen måte ikke.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. september 2009 #533 Skrevet 5. september 2009 Jeg stoler selvfølgelig på deg når du viser meg at du er til å stole på. Men jeg stoler ikke blindt på noen. Lurt.
LilleBille Skrevet 5. september 2009 #534 Skrevet 5. september 2009 Kvinnfolk! Det kan faktisk bety at jeg bryr meg også. Er det bedre at jeg bare lar dama få gjøre akkurat som ho vil da eller? Ja. Vil du virkelig ha en kvinne som må ha deg til å fortelle henne hvordan hun skal oppføre seg? Vil du ikke heller ha en som av seg selv velger deg, fordi du er det hun vil ha? Kvinner (flest) er ikke evneveike pushovers som ligger med alle menn som byr seg. Og vi behøver ikke en mann til å fortelle oss at vi ikke skal ligge med gud og hver mann. Klart det finnes kvinner (og menn) som er utro - men det kan du ikke hindre med å fortelle henne hvem hun skal omgås.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 5. september 2009 #535 Skrevet 5. september 2009 Kvinnfolk! Det kan faktisk bety at jeg bryr meg også. Er det bedre at jeg bare lar dama få gjøre akkurat som ho vil da eller? Nei, Steinar har ikke et nedlatende syn på kvinner... Håper han er klar over at det å bli sammen med ei dame ikke er det samme som å gå til anskaffelse av en hund.
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #536 Skrevet 5. september 2009 Ja. (Vil du ha henne hvis hun i praksis beviser at hun ikke vil ha deg ved å være utro med en annen?) Nei. Det er akkurat dette jeg vil unngå for enhver pris. En slik kvinne vil jeg absolutt IKKE ha.
LilleBille Skrevet 5. september 2009 #537 Skrevet 5. september 2009 Nei. Det er akkurat dette jeg vil unngå for enhver pris. En slik kvinne vil jeg absolutt IKKE ha. Det som forundrer meg er at du er så enfoldig at du tror at du ved å bestemme hvem hun får være venner med - og hvordan hun skal oppføre seg - virkelig tror at du har gardert deg mot det.
Steinar40 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #538 Skrevet 5. september 2009 Nei, Steinar har ikke et nedlatende syn på kvinner... Håper han er klar over at det å bli sammen med ei dame ikke er det samme som å gå til anskaffelse av en hund. Jo, takk - jeg har merka meg det hehe Jeg merker også hvor forskjellige dere også er - bare her inne. Noen syns det er helt greit mens andre har helt aversjon
Ella_Grey Skrevet 5. september 2009 #539 Skrevet 5. september 2009 Det som forundrer meg er at du er så enfoldig at du tror at du ved å bestemme hvem hun får være venner med - og hvordan hun skal oppføre seg - virkelig tror at du har gardert deg mot det. Nettopp. I realiteten er det ikke noe man kan gjøre for å være 100% trygg. Og da må man bare stole på den man er sammen med. Hvis du er i et forhold der du må vokte over partneren, ellers så ramler hun til sengs med den første og beste, så er du vel sammen med feil person. Og da nytter det ikke å kontrollere, for forholdet har ingen fremtid uansett.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 5. september 2009 #540 Skrevet 5. september 2009 Nei. Det er akkurat dette jeg vil unngå for enhver pris. En slik kvinne vil jeg absolutt IKKE ha. Vel, du legger faktisk opp til at dama di skal være uærlig. Hvis hun har mannevenner og du ikke liker det, tror du hun kommer til å være ærlig og si til deg at hun faktisk skal treffe kompisen Geir når hun stikker ut en tur? Ingen liker vel å bli mistenkeliggjort (hverken kvinner eller menn) og hvis du stadig terper opp igjen hvordan du vil at hun skal oppføre seg sammen med sine mannlige venner og viser at du ikke stoler på henne, kommer hun til å begynne å vri på sannheten og si hun skal treffe noen andre bare for å få fred. Du lager problemer ut av noe som i utgangspunktet ikke er et ved å stadig mistenke at det ligger noe mer bak. Vil du at dama di skal bryte kontakta med kameratene sine etter at hun blir sammen med deg? Synes du det er realt at hun skal måtte gi opp venner til fordel for deg bare fordi du er sjalu?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå