Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet
Ja, enig i det du skriver her :)

er ikke det du har sagt før

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men med dit kvinnesyn, så vil vel du fort TRO at hun gjør det selv om hun sier hun ikke gjør det, og da er dere jo for faan like langt.

Det ser jeg jo da i så fall på oppførselen hennes.

Er hun mer interessert i å flørte med andre mannfolk enn å være sammen med meg, så vil jeg selvfølgelig begynne å lure. Med god grunn.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Steinar, jeg vil sitere fra "Profeten" av Kahlil Gibran:

Elsk hverandre, men gjør ikke kjærligheten

til et bånd.

La den heller være et bevegelig hav mellom deres sjelers kyster.

Fyll hverandres begre, men drikk ikke av ett beger.

Gi hverandre av deres brød, men spis ikke av det samme brødet.

Syng og dans og vær glade, men la den andre få være alene,

slik strengene i en lutt er adskilte, selv om de skjelver i

den samme musikken.

Fatter du dybden i dette?

Endret av Belladonna
Gjest Bianca26
Skrevet

Er hun mer interessert i å flørte med andre mannfolk enn å være sammen med meg, så vil jeg selvfølgelig begynne å lure. Med god grunn.

[/quote

har det ikke falt deg inn at om hun heller vil flørte med andre enn deg så kan det være DEG det er noe galt med?

Gjest Lesende gjest
Skrevet

Noe jeg hadde forstått godt dersom hun gjorde. Mennesker som blir nektet frihet og fri vilje vil på et eller annet tidspunkt gjøre opprør.

Gjest Bianca26
Skrevet
Steinar, jeg vil sitere fra "Profeten av Kahlil Gibran:

til et bånd.

den samme musikken.

bra sitat. bra. vedder på at steinar blir å svare tilbake med et sitat som er totalt motsatt da men. hadde vært typisk han

Skrevet
Steinar, jeg vil sitere fra "Profeten" av Kahlil Gibran:

til et bånd.

den samme musikken.

Selvfølgelig forstår jeg at man ikke alltid kan være i sammen, og ikke alltid gjøre de samme tingene. To forskjellige individer vil ha ulike interesser og ha ulike venner etc. Spesielt når man er kvinne og mann.

Men en hel del felles må det være ellers er det intet poeng å være i sammen.

Gjest Bianca26
Skrevet
Selvfølgelig forstår jeg at man ikke alltid kan være i sammen, og ikke alltid gjøre de samme tingene. To forskjellige individer vil ha ulike interesser og ha ulike venner etc. Spesielt når man er kvinne og mann.

Men en hel del felles må det være ellers er det intet poeng å være i sammen.

jo mange ting må være felles. felles interesser og slik og enighet om hvor grensa går for utroskap. mer felles trenger man ikke

Gjest Bianca26
Skrevet
I hovedsak vil jeg bare at dama mi har god smak og ikke kler seg for å få oppmerksomhet ifra andre menn. Da blir det ingen problemer.

men om hun skal unngå at menn ser på henne må hun jo kle seg kjempestygt. pg ikke kom å belær en kvinne om klessmak. sannsynligheten er størst for at hun har BEDRE smak enn deg. med mindre du er homo innerst inne da

Skrevet
Noe jeg hadde forstått godt dersom hun gjorde. Mennesker som blir nektet frihet og fri vilje vil på et eller annet tidspunkt gjøre opprør.

Jeg har ingen interesse av å nekte henne frihet og fri vilje. Men dette må altså befinne seg innenfor mine grenser. Vil hun for det meste noe helt annet enn meg, og vice versa, så vil det aldri kunne fungere.

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg har ingen interesse av å nekte henne frihet og fri vilje. Men dette må altså befinne seg innenfor mine grenser. Vil hun for det meste noe helt annet enn meg, og vice versa, så vil det aldri kunne fungere.

hahaha hører du ikke selv hvor selvmotsigende det du nettop sa var. jeg har ingen rett til å nekte henne frihet så lenge det er under mine grenser. halloooo. tror du skal slå opp ordet frihet i en ordbok

Skrevet
men om hun skal unngå at menn ser på henne må hun jo kle seg kjempestygt. pg ikke kom å belær en kvinne om klessmak. sannsynligheten er størst for at hun har BEDRE smak enn deg. med mindre du er homo innerst inne da

Det viktige er motivasjonen for klesvalget etc. Hvis det viktige er å få oppmerksomhet, komplimenter og bekreftelse, så er det noe som er feil.

Skrevet
hahaha hører du ikke selv hvor selvmotsigende det du nettop sa var. jeg har ingen rett til å nekte henne frihet så lenge det er under mine grenser. halloooo. tror du skal slå opp ordet frihet i en ordbok

Nei, man må være realistisk. Hvis hennes behov for frihet medfører at jeg blir forbannet, så fungerer det ikke. Da passer vi ikke i sammen.

Gjest Bianca26
Skrevet
Det viktige er motivasjonen for klesvalget etc. Hvis det viktige er å få oppmerksomhet, komplimenter og bekreftelse, så er det noe som er feil.

jeg kler meg i miniskjørt fordi jeg synes det er fint og fordi jeg kler det og føler meg vel i det. ikke for å få oppmerksomhet fra andre menn. men jeg vil gjerne ha positiv oppmerksomhet fra min kjæreste da. at han skal synes jeg er fin og sexy. driter i hva andre menn måtte mene

Gjest Bianca26
Skrevet

med andre ord. jeg kler meg fint fordi JEG liker det. jeg gjør det mest for min egen del. Jeg hadde ikke følt meg vel i et fotsidt kjerringskjørt

Gjest Bianca26
Skrevet
Nei, man må være realistisk. Hvis hennes behov for frihet medfører at jeg blir forbannet, så fungerer det ikke. Da passer vi ikke i sammen.

men du blir jo forbannet for den minste ting. du tåler jo ikke at hun så mye som sier hei til en annen mann. du tåler ikke engang at hun har en tattis

Skrevet
men du blir jo forbannet for den minste ting. du tåler jo ikke at hun så mye som sier hei til en annen mann. du tåler ikke engang at hun har en tattis

Har ingen problem med at dama mi prater normalt med andre folk. Og en relativt anonym tattis hadde jeg sikkert ikke reagert mye negativt på. Dette er en teoretisk og hypotetisk diskusjon. Det blir litt annerledes ute i virkeligheten.

Gjest Bianca26
Skrevet
Har ingen problem med at dama mi prater normalt med andre folk. Og en relativt anonym tattis hadde jeg sikkert ikke reagert mye negativt på. Dette er en teoretisk og hypotetisk diskusjon. Det blir litt annerledes ute i virkeligheten.

ok så det at du ikke tåler at dama di har mannlige venner blir det også teoretisk og hypotetisk da?

Skrevet
ok så det at du ikke tåler at dama di har mannlige venner blir det også teoretisk og hypotetisk da?

Det jeg har sagt hele tiden er at det blir mer komplisert med venner av det annet kjønn.

Umulig å si her hvordan dette vil artet seg i et konkret forhold ute i virkeligheten.

Men at jeg ville ønske å føle meg komfortabel med situasjonen er i hvert fall helt sikkert.

Gjest Bianca26
Skrevet
Det jeg har sagt hele tiden er at det blir mer komplisert med venner av det annet kjønn.

Umulig å si her hvordan dette vil artet seg i et konkret forhold ute i virkeligheten.

Men at jeg ville ønske å føle meg komfortabel med situasjonen er i hvert fall helt sikkert.

ja og det alle vi andre har sagt flere ganger, er at det bare blir komplisert om man selv går inn for å gjøre det komplisert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...