Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg kan godt hilse på en fremmed mann på fest og kysse ham på kinnet, og hadde vi vært partnere, gud forby, jeg går jo ikke i korte skjørt, så hadde du ikke hatt noe med det. Forstår du?

Den uvanen får du slutte med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei. Jeg er bare interessert i ekte kjærlighet med den rette.

Men det de har mellom ørene er ikke viktig, men at de går i korte skjørt?

Skrevet

Kjære Steinar, det er ikke en uvane, det er vanlig høflighet i de fleste kretser jeg går, og ingen kan bestemme hvordan jeg skal hilse på folk!

Skrevet (endret)
Men det de har mellom ørene er ikke viktig, men at de går i korte skjørt?

En jeg gikk i klasse med for mange år siden sa at dama mi burde være professor ;) hehe

Han var vel kanskje ikke den helt skarpeste kniven selv da men. Hyggelig fyr :)

Endret av Steinar40
Skrevet
Kjære Steinar, det er ikke en uvane, det er vanlig høflighet i de fleste kretser jeg går, og ingen kan bestemme hvordan jeg skal hilse på folk!

Kan jeg få råkline med alle damene jeg hilser på da eller? ;)

Skrevet
Kan jeg få råkline med alle damene jeg hilser på da eller? ;)

Så råklining er det samme som kyss på kinnet - eller hva er det du prøver å si?

Kyss på kinnet er en helt vanlig hilsemåte - det har da for de aller fleste av oss ikke noe med råklining å gjøre.

Skrevet
Det er altså her 'sleipe menn som gir kvinner komplimenter og får dem til sengs' teorien din stammer fra...

Dette er langt i fra noen teori - dette eksisterer kan jeg love deg!

Ja-da. Men det er neppe så utbredt som du tror...

Skrevet
Jeg skal bestemme at dama mi ikke får/har sex med andre enn meg, ja.

I og med at hun er dama mi så ER det bestemt for godt og en gang for alle! Forstår du det nå eller?

Du kan ikke ensidig bestemme noenting. Når man blir et par bestemmer man ting sammen... S-A-M-M-E-N. Og hvis du var sammen med ei som ville ligge med halve volleyball-laget hver helg, så kunne ikke du bestemme at hun skulle la vær. Du kunne egentlig bare avslutte forholdet. Og ønske at hun måtte brenne...

Ja, har jeg ikke da bestemt det?

Jeg kunne jo vært en slik mann som bestemte at dama kan få lov til å ha sex med andre.

Eh, nei jeg tror ikke DU kunne vært en sånn mann, unnskyld meg men :skratte:
Skrevet
Nei, dette er ilden som brenner i sjelen min. Jeg er et ildtegn.

Hvis du skulle gjette, hva tror du vi andre er :popcorn:

Skrevet
Jeg kan ikke forestille meg at jeg hadde vært utro når jeg var i et seriøst parforhold.

Jeg har alltid vært en ærbar mann som er til å stole på. Mitt ord er min lov - innen rimelighetens grenser. En av mine beste egenskaper.

Det må du nesten bevise først.

:filer:

Skrevet
Ja, den makta er faktisk jævla slitsom.

Ja. Kan du da skjønne at andre også kan føle det sånn hvis de har deg hengende over seg?

Skrevet
Kyss på kinnet er en helt vanlig hilsemåte - det har da for de aller fleste av oss ikke noe med råklining å gjøre.

Ikke i min verden. Jeg kan gi damer jeg kjenner en klem - det syns jeg er naturlig. Og kyss på kinnet er ikke smart i disse svineinfluensa tider.

Skrevet
Ja-da. Men det er neppe så utbredt som du tror...

Eventuelt er det mer utbredt enn du tror ...

Skrevet
Eh, nei jeg tror ikke DU kunne vært en sånn mann, unnskyld meg men :skratte:

Har ingen interesse av det heller. Dama mi er min private eiendom :smoke:

Skrevet
Hvis du skulle gjette, hva tror du vi andre er :popcorn:

Isprinsesser ...

Skrevet
Det må du nesten bevise først.

:filer:

Selvfølgelig. Jeg vet at det er sånn men det gjør ikke dere.

Skrevet (endret)
Ja. Kan du da skjønne at andre også kan føle det sånn hvis de har deg hengende over seg?

Nei. Jeg misbruker aldri makt og utnytter ingen.

Endret av Steinar40
Skrevet
Så råklining er det samme som kyss på kinnet - eller hva er det du prøver å si?

Ikke i min verden. Jeg kan gi damer jeg kjenner en klem - det syns jeg er naturlig. Og kyss på kinnet er ikke smart i disse svineinfluensa tider.

Smart eller ikke smart i influensatider var vel ikke det det var snakk om.

At du i din verden ikke anerkjenner kyss på kinnet som en hilsemåte får så være - men du sammenlignet dette med om det var greit å råkline.

Hvorfor i all verden dro du da inn råklining i forbindelse med kyss på kinnet hilsing?

Skrevet
Dama mi er min private eiendom :smoke:

For første gang helt i klartekst... :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...