Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5061 Skrevet 26. oktober 2009 Spør du, eller påstår du? Jeg har allerede sagt at du har sagt det, så ved å sette et idiotisk spørsmålstegn sier du egentlig bare at du er dum og må ha det inn med teskje. Hvis du påstår det, så er det en rimelig slapp påstand ettersom du nøler, ved at du forsiktig gjør det om til et spørsmål. Jeg har ikke tatt noen ære for det. Jeg har bare bestemt det.
Guriane Skrevet 26. oktober 2009 #5062 Skrevet 26. oktober 2009 Nei, dette er ilden som brenner i sjelen min. Jeg er et ildtegn. Hva slags ildtegn er du?
Gjest KateW Skrevet 26. oktober 2009 #5063 Skrevet 26. oktober 2009 Hvorfor skulle jeg være redd for kvinner - er dere farlige? Vil ikke nødvendigvis si at dame med kort skjørt ser billig ut. Kan være stilig og sexy det. Og derfor trenger ikke andre mannfolk å se dama mi sånn. 1) Du er redd fordi du er usikker, og ikke vet hvordan du skal oppføre deg rundt oss, ergo legger du opp til en hersketeknikk for å skjule usikkerhet. 2) Har ikke noe med billig/Ikke billig å gjøre, jeg har aldri sagt at det er billig med kort skjørt. Men jeg vil ha en mann som tenner på det jeg har mellom ørene, ikke det som syns når jeg går med et kort skjørt.
Gjest KateW Skrevet 26. oktober 2009 #5064 Skrevet 26. oktober 2009 Når hun er dama mi så oppfører hun seg deretter. Hvis du ga en mann et kyss på kinnet, så måtte du faktisk hatt en jævla god grunn hvis jeg ikke skulle ha reagert, ja! Nettopp, og rett over her spurte jeg om det samme og du sa det var helt greit. Når det gjelder å kysse på kinnet, så er det noe jeg gjør helt automatis når jeg hilser og sier hadet til flere av mine mannlige bekjente. Ikke minst fordi jeg, og flere av dem har bodd i utlandet. Det er ikke uhørt oppførsel der.
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5065 Skrevet 26. oktober 2009 Det burde jo du vite, som har satt oss i bås for lenge siden. Nei, for du vet hvordan DU ville reagert om du så ei dame med kort skjørt (du ville svettet som en gris og fått redusert plass i buksa), så da tror du alle andre menn tenker som deg om de skulle få se dama di i kort skjørt. Men i motsetning til deg,- som sier du ikke kan si med sikkerhet at du ville klart å holde deg tro, så finnes det faktisk de damene som kjenner seg selv godt nok til å kunne si at de hadde klart det. Sier frihetsberøvelse deg noe? Noen kvinner er faktisk "farlige" fordi de får makt over meg. Og det liker jeg ikke. Gjør meg svak. Og jeg har ikke tenkt til å berøve noen sin frihet - ikke mer enn normalt i et seriøst parforhold i hvert fall.
Guriane Skrevet 26. oktober 2009 #5066 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg skal bestemme at dama mi ikke får/har sex med andre enn meg, ja. Hvorfor skal du det, egentlig? Har du hørt om monogami eller er det et fremmedord i din verden? Jeg spurte hvorfor du skal bestemme at dama di ikke får/har sex med andre enn deg. Hvis dere er monogame begge to så trenger ikke hun deg til å passe på at bena hennes ikke spriker. Ja, forhåpentligvis blir det aldri nødvendig at jeg må bestemme at hun ikke skal ha sex med andre. Først skriver du at du skal bestemme det. Som om det er noe du gjør hver gang hun skal ut av huset. Når noen sier deg i mot blir du spak og prøver å ro deg unna med det her? Men det har vel sikkert noe med alder å gjøre at du ikke ser at det ikke henger på greip... I og med at hun er dama mi så ER det bestemt for godt og en gang for alle! Forstår du det nå eller? Hvorfor skriver du at du skal bestemme at hun ikke får/har sex med andre hvis det er noe som sier seg selv at hun ikke har det? Ja, har jeg ikke da bestemt det? DU har ikke bestemt noe som helst hvis det sier seg selv at hun er tro. Hun er da tro av egen fri vilje, ikke fordi du har bestemt at hun skal være det.
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5067 Skrevet 26. oktober 2009 Hva slags ildtegn er du? Likner litt på avataren din her gitt hehe
Gjest KateW Skrevet 26. oktober 2009 #5068 Skrevet 26. oktober 2009 Noen kvinner er faktisk "farlige" fordi de får makt over meg. Og det liker jeg ikke. Gjør meg svak. Å bli glad i noen, forelske seg og elske handler om det, Steinar. Så kanskje du er best alene, når du ikke klarer takle det?
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5069 Skrevet 26. oktober 2009 1) Du er redd fordi du er usikker, og ikke vet hvordan du skal oppføre deg rundt oss, ergo legger du opp til en hersketeknikk for å skjule usikkerhet. 2) Har ikke noe med billig/Ikke billig å gjøre, jeg har aldri sagt at det er billig med kort skjørt. Men jeg vil ha en mann som tenner på det jeg har mellom ørene, ikke det som syns når jeg går med et kort skjørt. Ja, det blir jo opp til deg det da. Men jeg er ikke lett imponert.
Guriane Skrevet 26. oktober 2009 #5070 Skrevet 26. oktober 2009 Det burde jo du vite, som har satt oss i bås for lenge siden. Nei, for du vet hvordan DU ville reagert om du så ei dame med kort skjørt (du ville svettet som en gris og fått redusert plass i buksa), så da tror du alle andre menn tenker som deg om de skulle få se dama di i kort skjørt. Men i motsetning til deg,- som sier du ikke kan si med sikkerhet at du ville klart å holde deg tro, så finnes det faktisk de damene som kjenner seg selv godt nok til å kunne si at de hadde klart det. Sier frihetsberøvelse deg noe? Noen kvinner er faktisk "farlige" fordi de får makt over meg. Og det liker jeg ikke. Gjør meg svak. Og jeg har ikke tenkt til å berøve noen sin frihet - ikke mer enn normalt i et seriøst parforhold i hvert fall. Og ikke et ord om det som var hovedpoenget i innlegget mitt.
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5071 Skrevet 26. oktober 2009 Nettopp, og rett over her spurte jeg om det samme og du sa det var helt greit. Når det gjelder å kysse på kinnet, så er det noe jeg gjør helt automatis når jeg hilser og sier hadet til flere av mine mannlige bekjente. Ikke minst fordi jeg, og flere av dem har bodd i utlandet. Det er ikke uhørt oppførsel der. Jeg tenkte på fremmede menn på fest etc. Hilse er litt annerledes.
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5072 Skrevet 26. oktober 2009 DU har ikke bestemt noe som helst hvis det sier seg selv at hun er tro. Hun er da tro av egen fri vilje, ikke fordi du har bestemt at hun skal være det. Nei, hun kunne jo prøvd seg! Det hadde ikke vært mye smart akkurat.
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5073 Skrevet 26. oktober 2009 Å bli glad i noen, forelske seg og elske handler om det, Steinar. Så kanskje du er best alene, når du ikke klarer takle det? Tja, det er ett av to alternativer - ingen av dem er avskrevet.
Guriane Skrevet 26. oktober 2009 #5074 Skrevet 26. oktober 2009 Nei, hun kunne jo prøvd seg! Det hadde ikke vært mye smart akkurat. Hadde du takla det hvis hun hang over deg og fortalte deg hva du burde gjøre og ikke gjøre, og viste deg at hun mente du ikke hadde vett nok til å finne det ut selv? Det tror jeg ikke. Du sier jo selv at du er redd for hvilken makt hun kan få over deg..
Guriane Skrevet 26. oktober 2009 #5075 Skrevet 26. oktober 2009 Tja, det er ett av to alternativer - ingen av dem er avskrevet. Stakkars, stakkars mann. Men du velger det jo selv. Så det er vel strengt tatt ikke så synd på deg..
Gjest KateW Skrevet 26. oktober 2009 #5076 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, det blir jo opp til deg det da. Men jeg er ikke lett imponert. Men ei full sklie i kort skjørt puler du gjerne, skjønner jeg.
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5077 Skrevet 26. oktober 2009 Og ikke et ord om det som var hovedpoenget i innlegget mitt. Jeg kan ikke forestille meg at jeg hadde vært utro når jeg var i et seriøst parforhold. Jeg har alltid vært en ærbar mann som er til å stole på. Mitt ord er min lov - innen rimelighetens grenser. En av mine beste egenskaper.
Gjest KateW Skrevet 26. oktober 2009 #5078 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tenkte på fremmede menn på fest etc. Hilse er litt annerledes. Jeg kan godt hilse på en fremmed mann på fest og kysse ham på kinnet, og hadde vi vært partnere, gud forby, jeg går jo ikke i korte skjørt, så hadde du ikke hatt noe med det. Forstår du?
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5079 Skrevet 26. oktober 2009 Hadde du takla det hvis hun hang over deg og fortalte deg hva du burde gjøre og ikke gjøre, og viste deg at hun mente du ikke hadde vett nok til å finne det ut selv? Det tror jeg ikke. Du sier jo selv at du er redd for hvilken makt hun kan få over deg.. Ja, den makta er faktisk jævla slitsom.
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5080 Skrevet 26. oktober 2009 Men ei full sklie i kort skjørt puler du gjerne, skjønner jeg. Nei. Jeg er bare interessert i ekte kjærlighet med den rette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå