Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med å klemme, gi et kyss på kinnet, holde på armen når man prater, stryke over ryggen, smile til.... Alt dette er det helt vanlig å gjøre med menn og kvinner som jeg ikke er i forhold til.

Dette svarte du ikke på.

Også du, slutt å bry deg om alt det du ikke kan gjøre noe med, swingers og den slags har du vel ikke tenkt å prøve? Så ikke bry deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, dumme folk er gjerne like dumme når de er 38 som når de var 27.

Veldig, veldig sant det der. :fnise:

Skrevet
Det var ikke jeg som fant på Goth ;) hehe

Det var jo skikkelig saklig.

Skrevet
Det eneste som interesserer meg er kombinasjonen intelligens og sunt folkevett. Begge deler øker vanligvis noe med årene.

Det kan - men tydeligvis ikke alltid.

Tror den økningen stopper når man er noen og tyve jeg. :opplyser:

:snurt:

Da tror du helt feil.

:sjenert: kryss i taket - jeg er enig med Steinar

Nei, dumme folk er gjerne like dumme når de er 38 som når de var 27.

:Nikke:

Skrevet
Du vet ikke mye om verden tydeligvis. Herregud så mange merkelige mannfolk og kvinnfolk det finnes! Åpne forhold, swingers, ekshibisjonister, voyeur ... you name it. Alt finnes, samme hvor sjukt det måtte være.

Nei, nei, nei. Nå gjør du det igjen. Når du har fått motbør og du ikke vet hvordan du skal komme deg unna så svarer du med å "ta den andre". Ikke vri deg unna det vi snakka om nå. Vi snakka om hvor absurd det er at du tar på deg æren for at dama di er tro.

Og dessuten, hvordan vet du at jeg ikke vet om den slags? :lur:

Skrevet
Men det sier kanskje også litt om det berømte intelligensnivået ditt, dersom alt som skal til for at du tenner på en dame er at hun har kort skjørt.

Jeg vil heller ha en mann som tenner på meg når jeg sitter med munnbind, enn en som tenner på meg når jeg har på meg kjole.

Han siste hadde jeg ganske sikkert aldri hatt sex med...

Ja, bare munnbind og ingen kjole høres faktisk meget interessant ut ;) hehe

Skrevet
Hva med å klemme, gi et kyss på kinnet, holde på armen når man prater, stryke over ryggen, smile til.... Alt dette er det helt vanlig å gjøre med menn og kvinner som jeg ikke er i forhold til.

Dette svarte du ikke på.

Også du, slutt å bry deg om alt det du ikke kan gjøre noe med, swingers og den slags har du vel ikke tenkt å prøve? Så ikke bry deg!

Stryke over ryggen er faen i meg ikke vanlig da men!

Men resten er jo greit nok :)

Nei, jeg har ingen interesse av swingers - poenget var bare hvor mange ulike syn det finnes på dette området også, men at jeg har bestemt at dama mi bare får lov til å ha sex med meg.

Skrevet
Ja, bare munnbind og ingen kjole høres faktisk meget interessant ut ;) hehe

Og vrir seg unna... Da er vi tilbake til, er du REDD for kvinner, Steinar? Vet du ikke hvordan du skal snakke med dem? Så da tror du bare du kan få sex med de som ser opplagt billige ut?

Skrevet
Stryke over ryggen er faen i meg ikke vanlig da men!

Men resten er jo greit nok :)

Nei, jeg har ingen interesse av swingers - poenget var bare hvor mange ulike syn det finnes på dette området også, men at jeg har bestemt at dama mi bare får lov til å ha sex med meg.

Og Steinar, det kan kke du bestemme, det kan bare hun bestemme. Gi lov til! Hører du ikke hvor ille du uttrykker deg.

Så om vi er på fest, og jeg sitter og prater med en mann, og har hånda på armen hans, og gir ham et kyss på kinnet, så hadde ikke du blitt sjalu?

Skrevet

Nå begynner jeg å lure på om du kan være ute etter faenskap her også. Den der var bare litt for demonstrativ.

Mange ganger høres du ut som en gutt i opprørsalderen. Du er trassig og prøver å løsrive deg med å være spydig.

Skrevet
Nå begynner jeg å lure på om du kan være ute etter faenskap her også. Den der var bare litt for demonstrativ.

Mange ganger høres du ut som en gutt i opprørsalderen. Du er trassig og prøver å løsrive deg med å være spydig.

Åh Guri, nå var du vel søt! :skratte:

Skrevet
Nei, nei, nei. Nå gjør du det igjen. Når du har fått motbør og du ikke vet hvordan du skal komme deg unna så svarer du med å "ta den andre". Ikke vri deg unna det vi snakka om nå. Vi snakka om hvor absurd det er at du tar på deg æren for at dama di er tro.

Jeg har vel ikke tatt på meg noen ære for det?

Skrevet

Jo, du sier at dama di er trofast fordi du har bestemt det.

Skrevet (endret)

Spør du, eller påstår du?

Jeg har allerede sagt at du har sagt det, så ved å sette et idiotisk spørsmålstegn sier du egentlig bare at du er dum og må ha det inn med teskje.

Hvis du påstår det, så er det en rimelig slapp påstand ettersom du nøler, ved at du forsiktig gjør det om til et spørsmål.

Endret av Guriane
Skrevet
Og vrir seg unna... Da er vi tilbake til, er du REDD for kvinner, Steinar? Vet du ikke hvordan du skal snakke med dem? Så da tror du bare du kan få sex med de som ser opplagt billige ut?

Hvorfor skulle jeg være redd for kvinner - er dere farlige?

Sikkert ikke alle som er like lette å prate med da, men sånn er det med både kvinner og menn. Altså uinteressante for meg.

Vil ikke nødvendigvis si at dame med kort skjørt ser billig ut. Kan være stilig og sexy det. Og derfor trenger ikke andre mannfolk å se dama mi sånn.

Skrevet
Og Steinar, det kan kke du bestemme, det kan bare hun bestemme. Gi lov til! Hører du ikke hvor ille du uttrykker deg.

Så om vi er på fest, og jeg sitter og prater med en mann, og har hånda på armen hans, og gir ham et kyss på kinnet, så hadde ikke du blitt sjalu?

Når hun er dama mi så oppfører hun seg deretter.

Hvis du ga en mann et kyss på kinnet, så måtte du faktisk hatt en jævla god grunn hvis jeg ikke skulle ha reagert, ja!

Skrevet

Nei, dette er ilden som brenner i sjelen min. Jeg er et ildtegn.

Skrevet
Jo, du sier at dama di er trofast fordi du har bestemt det.

Ja, det blir bestemt når jeg velger henne.

Skrevet
Hvorfor skulle jeg være redd for kvinner - er dere farlige?

Vil ikke nødvendigvis si at dame med kort skjørt ser billig ut. Kan være stilig og sexy det. Og derfor trenger ikke andre mannfolk å se dama mi sånn.

Det burde jo du vite, som har satt oss i bås for lenge siden.

Nei, for du vet hvordan DU ville reagert om du så ei dame med kort skjørt (du ville svettet som en gris og fått redusert plass i buksa), så da tror du alle andre menn tenker som deg om de skulle få se dama di i kort skjørt. Men i motsetning til deg,- som sier du ikke kan si med sikkerhet at du ville klart å holde deg tro, så finnes det faktisk de damene som kjenner seg selv godt nok til å kunne si at de hadde klart det.

Sier frihetsberøvelse deg noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...