Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kanskje du burde lese gjennom tråden en dag.

Ja, det har du sagt, med små bokstaver etter du har sagt at alle menn er slik og alle kvinner er slik. Og at du vet hvordan alle menn tenker, for du er en mann selv. Hvis du kan si at du skiller deg ut fra mange andre menn med din påståtte empati for eksempel, så kan vel andre menn også skille seg ut fra ditt nedlatende syn på kvinner. Dét er logikk.

Ja, det er mange som bruker alder som argumentasjon når de ikke har noe mer å komme med.

Egentlig syns jeg faktisk at enhver idiot burde klare å skjønne det selv at jeg ikke prater for alle menn eller alle kvinner, selv om jeg bruker ordet "alle".

Og jeg har ikke noe generelt nedlatende kvinnesyn. Aldri hatt.

Og jeg har masse å komme med. Blant annet at alder har stor betydning her i livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selvfølgelig kan DU gjøre NOE med det.

Du kan VISE klart og tydelig at du ikke er interessert faktisk.

Det er ikke påbudt for deg å prate mer enn helt nødvendig med denne mannen eller?

Feil, det var HAN som sjekket MEG opp. Det kan jeg ikke gjøre noe med. Jeg kan la være å oppmuntre ham, eller ikke gi ham telefonnummeret mitt, en at han setter seg ved siden av meg og begynner å prate det kan jeg ikke gjøre noe med.

Og det er det du må forstå Steinar, at det skjer selv om dama ikke går i korte skjørt.

Skrevet
Nei, det er sant.

Når har du hatt svineinfluensa?

Skrevet
Først skriver du at du skal bestemme det. Som om det er noe du gjør hver gang hun skal ut av huset. Når noen sier deg i mot blir du spak og prøver å ro deg unna med det her?

Men det har vel sikkert noe med alder å gjøre at du ikke ser at det ikke henger på greip... :roll:

I og med at hun er dama mi så ER det bestemt for godt og en gang for alle! Forstår du det nå eller?

Skrevet
Egentlig syns jeg faktisk at enhver idiot burde klare å skjønne det selv at jeg ikke prater for alle menn eller alle kvinner, selv om jeg bruker ordet "alle".

Og jeg har masse å komme med. Blant annet at alder har stor betydning her i livet.

Ja. Og det er det de fleste av oss her har prøvd å få deg til å forstå,- at du ikke kan snakke på vegne av alle menn! Det er også noe som har blitt sagt flere ganger. Men du husker vel ikke det heller? :roll:

Jo, det har du.

Alder har ikke noe med dette å gjøre, Steinar. Men du tror det gir deg et visst overtak når du vet du snakker med noen som er yngre enn deg.

Skrevet
Feil, det var HAN som sjekket MEG opp. Det kan jeg ikke gjøre noe med. Jeg kan la være å oppmuntre ham, eller ikke gi ham telefonnummeret mitt, en at han setter seg ved siden av meg og begynner å prate det kan jeg ikke gjøre noe med.

Og det er det du må forstå Steinar, at det skjer selv om dama ikke går i korte skjørt.

Det kan selvfølgelig skje i alle settinger. Men som sagt, du MÅ faktisk ikke prate med han. Dette er et faktum som dere kvinner har veldig vanskelig for å fatte tydeligvis. Har nok med behovet for oppmerksomhet og bekreftelse å gjøre sikkert ...

Skrevet

:fnise:

Du er ikke en av de damene som tror at de blir sjekket opp om en mann spør dem hvor mye klokken er eller? :popcorn:

Skrevet
I og med at hun er dama mi så ER det bestemt for godt og en gang for alle! Forstår du det nå eller?

Hvorfor skriver du at du skal bestemme at hun ikke får/har sex med andre hvis det er noe som sier seg selv at hun ikke har det?

Skrevet
Det kan selvfølgelig skje i alle settinger. Men som sagt, du MÅ faktisk ikke prate med han. Dette er et faktum som dere kvinner har veldig vanskelig for å fatte tydeligvis. Har nok med behovet for oppmerksomhet og bekreftelse å gjøre sikkert ...

Vi skjærer ikke alle over én kam igjen gjør vi vel?

Skrevet

Du er ikke en av de damene som tror at de blir sjekket opp om en mann spør dem hvor mye klokken er eller? :popcorn:

Å, teller ikke det? :fnise:

Skrevet
Å, teller ikke det? :fnise:

Nei, det tells faktisk ikke.

"Jeg svarer ikke på hvor mye klokken er, for jeg har type" sa Frida 43 til den 18 år gamle gutten som spurte om tiden. :fnise:

Skrevet

DET ER IKKE DET JEG SNAKKER OM, MENN VIL SNAKKE MED DAMA DI MED MINDRE HUN SER UT SOM EN TILBAKESTÅENDE BURUGLE, OG SANNSYLINGVIS OGSÅ DA. KORTE SKJØRT HAR INGENTING MED SAKEN Å GJØRE.

Skrevet

Jupp, jeg puler dem da, for da ber de jo om et nummer. Er du døv eller?

Skrevet
Jupp, jeg puler dem da, for da ber de jo om et nummer. Er du døv eller?

:klø:

Skrevet
Herlighet, er du gother? ;)

Du er kjapp med å kategorisere folk, eller? Jeg er meg. Lever ikke i en boks! ;)

Skrevet

De fleste menn klarer ikke å få jenta fysisk tiltrukket av dem så de havner gang på gang i vennefella.

Skrevet
Nei, det tells faktisk ikke.

"Jeg svarer ikke på hvor mye klokken er, for jeg har type" sa Frida 43 til den 18 år gamle gutten som spurte om tiden. :fnise:

Æhææ :skratte:

Skrevet
:klø:

NEI, det er når de selger lodd, det, også spør de om jeg vil ha et nummer, også sier jeg selvsagt ja, også puler vi.

Når de spør hvor mye klokka er, vil de bare se puppene mine. :klaske:

Skrevet (endret)
NEI, det er når de selger lodd, det, også spør de om jeg vil ha et nummer, også sier jeg selvsagt ja, også puler vi.

Når de spør hvor mye klokka er, vil de bare se puppene mine. :klaske:

Ingen damer som pulte meg når jeg var liten gutt på 6-10 år og solgte lodd. :snurt: :snurt:

Endret av kristian82
Skrevet

Kate, nå var du usaklig. Bruke store bokstaver og greier :nei: Du må bare forstå at Steinar aldri misforstår eller ser bort fra poenger med vilje, han er jo tross alt eldst her :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...