Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja.

Værste jeg har hørt.

Når det gjelder hva jeg føler meg vel i, så blir det jo helt sykt om dama skal bestemme det. Ser nok skrekkeksempler på folk som blir sammen og da "forfaller" begge to. Slaskete klær, treninga legges på hylla osv. Det hadde jeg aldri vært happy med.

Selv om en har dame så vil en jo føle seg vel, være fornøyd med egen kropp OG syns at man selv er tålig fin/kjekk i klesveien. De fleste setter vel pris på om mannen deres ser bra ut, og på samme måte hadde jeg i alle fall satt pris på om dama mi så bra ut.

At du setter = mellom det å se bra ut /kle seg bra, og det å være utro/søke sex er jo bare helt sykt. Det sier absolutt sitt om hva du syns om dama di i alle fall - er jo så ovenfra og ned at det er helt vilt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men i hodet ditt så tenker du: "Den kjolen skal hun hvertfall ikke få lov til å gå med."?

Sikkert :smoke:

Skrevet
Ja, men det passer seg ikke å være ydmyk.

Men det passer seg å kommandere?

Gjest Eurodice
Skrevet
Ved å fortelle at jeg liker den kjolen bedre enn den andre kjolen. Og at hun kler den ene bedre enn den andre.

Og videre da, når du har sagt det?

Skrevet
Sikkert :smoke:

Så var vi der igjen.

Har det funka i noen av de forholdene du har vært i? Eller har det blitt problemer når du har tedd deg sånn?

Skrevet
Les: Når hun må adlyde deg :filer:

Neida. Ei dame jeg bare må krangle med vil jeg ikke ha om du kasta ho etter meg engang. Holder faktisk på med å kvitte meg med ei sånn i øyeblikket.

Gjest Eurodice
Skrevet
Værste jeg har hørt.

Når det gjelder hva jeg føler meg vel i, så blir det jo helt sykt om dama skal bestemme det. Ser nok skrekkeksempler på folk som blir sammen og da "forfaller" begge to. Slaskete klær, treninga legges på hylla osv. Det hadde jeg aldri vært happy med.

Selv om en har dame så vil en jo føle seg vel, være fornøyd med egen kropp OG syns at man selv er tålig fin/kjekk i klesveien. De fleste setter vel pris på om mannen deres ser bra ut, og på samme måte hadde jeg i alle fall satt pris på om dama mi så bra ut.

At du setter = mellom det å se bra ut /kle seg bra, og det å være utro/søke sex er jo bare helt sykt. Det sier absolutt sitt om hva du syns om dama di i alle fall - er jo så ovenfra og ned at det er helt vilt.

Kristian, jeg elsker deg! :ler: Endelig en fornuftig mann på banen som skjønner med en gang hva vi damer har forsøkt, hittil forgjeves, å få Steinar til å begripe.

Skrevet
Oppsummer mitt påstått "nedlatende" kvinnesyn så vi kan være enig om det da.

Det er noe du burde ha lært etter 250 sider. Om jeg skal gjenta meg selv enda en gang tror jeg ikke vil spille så stor rolle,- du vil ikke forstå hva jeg mener uansett.

Skrevet
Kristian, jeg elsker deg! :ler: Endelig en fornuftig mann på banen som skjønner med en gang hva vi damer har forsøkt, hittil forgjeves, å få Steinar til å begripe.

:nigo:

Skrevet
Men det passer seg å kommandere?

Nei.

Skrevet
Neida. Ei dame jeg bare må krangle med vil jeg ikke ha om du kasta ho etter meg engang. Holder faktisk på med å kvitte meg med ei sånn i øyeblikket.

Ble vel litt for mye kommandering kanskje.

(uff da..)

Skrevet (endret)
Værste jeg har hørt.

Hva skjedde med det Steinar så hardnakket påstår,- at alle menn tenker som han. Her er det jo en som ikke gjør det. Det går vel ikke an! Kanskje det ikke er noe hold i å skjære alle over en kam likevel? :fnise:

Endret av Guriane
Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Ser du virkelig ingen sammenheng mellom behovet for å se sexy ut og sex?

Jeg tror nok ikke sammenhengen mellom miniskjørt og lysten til å pule er så sterk som du og enkelte voldtektsmenn tror.

Folk kan se sexy ut uten at de er ute etter sex.

Det er ikke sånn at når jeg får kjæreste så hopper jeg inn i joggedressen siden jeg får sex uansett. Jeg kan kle meg "sexy" når jeg har type, når jeg bare skal på jenteparty, når jeg skal ut på byen og absolutt ikke skal ha med noen hjem. Jeg har en klesstil som jeg liker, jeg er langt over gjennomsnittet interessert i mote og er ikke fremmed for minikjoler og annet som jeg synes er smakfullt sexy. Og jeg har BARE fått komplimenter fra kjærester, de fleste synes det er kult å være sammen med den stilligste dama i rommet.

Skrevet (endret)
Jeg tror nok ikke sammenhengen mellom miniskjørt og lysten til å pule er så sterk som du og enkelte voldtektsmenn tror.

Si at ei dame har på seg kort skjørt og utringa topp. Er det da damas feil hvis hun blir voldtatt, Steinar?

Endret av Guriane
Skrevet
Dette har jeg tenkt litt på. Si at ei dame har på seg kort skjørt og utringa topp. Er det da damas feil hvis hun blir voldtatt, Steinar?

Om Steinar mener det, så tar han i alle fall galskapen til nye høyder. :cowboy:

Skrevet
Om Steinar mener det, så tar han i alle fall galskapen til nye høyder. :cowboy:

Jeg vet ikke om det går an å ta den så stort lenger, det er dét.

Han mener jo det delvis er damas feil hvs mannen slår henne også, så..

Skrevet
Jeg vet ikke om det går an å ta den så stort lenger, det er dét.

Han mener jo det delvis er damas feil hvs mannen slår henne også, så..

Huff, såpass ja. Ikke mye james bond med andre ord. :opplyser:

Skrevet

Hva er det jeg ikke begriper?

Jeg vil at dama mi skal se bra ut i mine øyne.

Og at jeg skal se bra ut i hennes øyne.

Er dette en ny fysisk lov for de fleste her eller? hehe

Skrevet (endret)
Hva er det jeg ikke begriper?

Jeg vil at dama mi skal se bra ut i mine øyne.

Og at jeg skal se bra ut i hennes øyne.

Er dette en ny fysisk lov for de fleste her eller? hehe

Må hun spørre om lov for å kunne se bra ut i sine egne øyne da? :filer:

Endret av Guriane
Skrevet
Det er noe du burde ha lært etter 250 sider. Om jeg skal gjenta meg selv enda en gang tror jeg ikke vil spille så stor rolle,- du vil ikke forstå hva jeg mener uansett.

Det er bare å akseptere at kvinner og menn ikke forstår hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...