Guriane Skrevet 25. oktober 2009 #4901 Skrevet 25. oktober 2009 Selvfølgelig har jeg ikke misforstått det. Eneste grunnen for å kle seg i korte skjørt eller dype utringninger er faktisk oppmerksomhetbehov. Får du ikke oppmerksomhet på et eller annet nivå så føler du deg ikke fin heller. Dette behovet kan være lite, moderat eller helt syklig. Men det er der alltid. Hvordan "vet" du det, Steinar? Pleier du å gå med lårkort selv kanskje? Hvordan får noen seg til å være så forbanna påstålig, lurer nå jeg på. Jeg ville vært flau over meg selv hvis jeg hadde trøkt tur meg noe som det der. Det er forskjell på å si det på en ydmyk, forsiktig måte at det plager deg litt at hun skal gå kledd sånn og sånn, og å kommandere henne til å skifte.
Guriane Skrevet 25. oktober 2009 #4902 Skrevet 25. oktober 2009 Hva med en mann som har kjæreste og går i singlett/trang t-skjorte så hans veltrente killer kropp kommer til syne? Er det feil, bør han heller satse på en mer slaskete og romslig genser?
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4903 Skrevet 25. oktober 2009 Jo, kjempepussig Steinar.. Hva er poenget? Se sexy ut = jeg vil ha sex? Bli voksen mann Ser du virkelig ingen sammenheng mellom behovet for å se sexy ut og sex?
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4904 Skrevet 25. oktober 2009 En mann som er trygg på seg selv og på kjæresten sin, vil være stolt av at andre menn ser på henne og syns hun er flott. Han klarer å tenke som så, at jeg er heldig som har en så flott dame at andre menn beundrer henne. Men hun vil bare ha meg. Jaggu! Veldig glad for at jeg har en kjæreste som er sånn gitt. Og tryggheten hans er noe av det jeg syns er mest attraktivt ved han. Javel, og han syns det er fint at du har kortest mulig kjole på fest?
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4905 Skrevet 25. oktober 2009 Men hva om hun ikke kler seg for å få oppmerksomhet fra andre menn, men fra deg? Mvh Yvonne Ja, ser ikke at det er noe problem i seg Men offentlig trengs det ikke kortest mulig kjole.
Guriane Skrevet 25. oktober 2009 #4906 Skrevet 25. oktober 2009 Javel, og han syns det er fint at du har kortest mulig kjole på fest? Steinar gjør det han er best til..
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4907 Skrevet 25. oktober 2009 Ro, ro til fiskeskjær... Du sier hun ikke ville fått lov av deg til å gå med korte kjoler, hvordan vil du få gjennom den viljen din i praksis kjære Steinar? Gjennom påvirkning selvfølgelig. Fortelle hva jeg liker og ikke.
Guriane Skrevet 25. oktober 2009 #4908 Skrevet 25. oktober 2009 Gjennom påvirkning selvfølgelig. Fortelle hva jeg liker og ikke. Hvordan vil du fortelle hva du liker og ikke liker? Ved å kommandere?
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4909 Skrevet 25. oktober 2009 På et nivå ja, men jeg tror du undervurderer kvinners glede over klær. For klærnes del. Hvis jeg føler meg fin i en kjole med dyp utringning, så er det ikke sikkert at det er nettopp utringningen som er hovedsaken - for meg. Det er helheten, snittet at den totalt sett er pen på. At andre syns den er fin er en bieffekt, men klart man blir ekstra fornøyd hvis man merker at andre også syns man er fin. Men jeg skjønner faktisk ikke hva som er galt i det... Og jeg kan føle meg knall-fin selv om jeg ikke får oppmerksomhet fra et eneste menneske på hvordan jeg ser ut - faktisk Ja, kvinner og menn er forskjellige. Enkelte her vil ikke helt innse det, men jeg tror faktisk det er veldig vanskelig for kjønnene å forstå hverandre på en del områder. Det er nok mer behagelig å bare innse at man ikke kan forstå alt. Imidlertid har jeg alltid hatt et sterkt behov for å forstå alt.
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4910 Skrevet 25. oktober 2009 Hva med en mann som har kjæreste og går i singlett/trang t-skjorte så hans veltrente killer kropp kommer til syne? Er det feil, bør han heller satse på en mer slaskete og romslig genser? Ja.
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4911 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tror ikke du burde uttale deg om hva som er smart å si og ikke si, for å si det sånn. Hvis jeg hadde diskutert med deg i det virkelige liv, så skal du nok ikke se bort i fra at diskusjonen hadde tatt samme vending, nei. Imidlertid må jeg bare få si at jeg aldri har "møtt" noen som har misforstått så mye av det jeg har sagt før. Én ting er å være uenig, men for å være uenig må man vel også vite hva det er man er uenig om. Diskusjonen for min del går ut på ditt nedlatende kvinnesyn så vel som din måte å misforstå hva andre sier (for så å si deg "uenig"). Etter 250 sider begynner man kanskje å lure på hva det er som gjør at du misoppfatter og vrir på alle poeng som blir gjort. Der kommer dum/ute etter faenskap inn. Oppsummer mitt påstått "nedlatende" kvinnesyn så vi kan være enig om det da.
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4912 Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan "vet" du det, Steinar? Pleier du å gå med lårkort selv kanskje? Hvordan får noen seg til å være så forbanna påstålig, lurer nå jeg på. Jeg ville vært flau over meg selv hvis jeg hadde trøkt tur meg noe som det der. Det er forskjell på å si det på en ydmyk, forsiktig måte at det plager deg litt at hun skal gå kledd sånn og sånn, og å kommandere henne til å skifte. si det på en ydmyk, forsiktig måte at det plager deg litt at hun skal gå kledd sånn og sånn? Herregud, jeg er da tross alt mann!
Guriane Skrevet 25. oktober 2009 #4913 Skrevet 25. oktober 2009 si det på en ydmyk, forsiktig måte at det plager deg litt at hun skal gå kledd sånn og sånn? Herregud, jeg er da tross alt mann! ...Og som mann da sier du det på hvilken måte?
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4914 Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan vil du fortelle hva du liker og ikke liker? Ved å kommandere? Ved å fortelle at jeg liker den kjolen bedre enn den andre kjolen. Og at hun kler den ene bedre enn den andre.
Guriane Skrevet 25. oktober 2009 #4915 Skrevet 25. oktober 2009 si det på en ydmyk, forsiktig måte at det plager deg litt at hun skal gå kledd sånn og sånn? Herregud, jeg er da tross alt mann! Det overrasket meg ikke egentlig, men du tok ikke poenget i det jeg skrev nå heller. Ser du at det er forskjell på de to måtene å si det?
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4916 Skrevet 25. oktober 2009 ...Og som mann da sier du det på hvilken måte? Jeg ville forklart hva jeg ikke likte selvfølgelig. Og hvorfor.
Guriane Skrevet 25. oktober 2009 #4917 Skrevet 25. oktober 2009 Ved å fortelle at jeg liker den kjolen bedre enn den andre kjolen. Og at hun kler den ene bedre enn den andre. Men i hodet ditt så tenker du: "Den kjolen skal hun hvertfall ikke få lov til å gå med."?
Guriane Skrevet 25. oktober 2009 #4918 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg ville forklart hva jeg ikke likte selvfølgelig. Og hvorfor. Hvordan?
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4919 Skrevet 25. oktober 2009 Det overrasket meg ikke egentlig, men du tok ikke poenget i det jeg skrev nå heller. Ser du at det er forskjell på de to måtene å si det? Ja, men det passer seg ikke å være ydmyk.
Guriane Skrevet 25. oktober 2009 #4920 Skrevet 25. oktober 2009 Nei, ikke når vi er enige Les: Når hun må adlyde deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå