Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
:filer:

Steinar har mange gode poeng her og mange menn er enige. Men med disse usaklige damereaksjonene blir det bare tull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke så altfor mange menn tenker slik, virker ikke sånn her i alle fall.

Skrevet

Hvor er Steinar? Kjeder meg... Haha!

OT: Er det liv i en annen tråd?

Skrevet
Steinar har mange gode poeng her og mange menn er enige. Men med disse usaklige damereaksjonene blir det bare tull.

Vi har en fin diskusjon gående her vi, altså. Om du merker det så har nivået på diskusjonen/argumentene sunket betraktelig. Fra begge parter, i grunn.

Skrevet
Vi har en fin diskusjon gående her vi, altså. Om du merker det så har nivået på diskusjonen/argumentene sunket betraktelig. Fra begge parter, i grunn.

Det er vel pga. at de fleste her er lei av å måtte repetere seg selv og argumentere seg grønne, og å stille spørsmål som aldri får et skikkelig svar :)

Skrevet
Det er vel pga. at de fleste her er lei av å måtte repetere seg selv og argumentere seg grønne, og å stille spørsmål som aldri får et skikkelig svar :)

Ja, er enig jeg CeeCee. Følte meg bare litt truffet av "mann" som siterte meg over her. :gjeiper:

Skrevet
Du sier at dama di aldri ville fått lov til å gå med korte kjoler.

Hvis du mener du ikke har noen rett til å bestemme over dama di, da skjønner jeg ikke hvorfor du skriver at hun ikke skal få lov. Da burde du begynne å tenke litt mer over hvilke ord du velger.

Jeg har ingen "rett" til å bestemme over dama, nei. Men selvfølgelig ville jeg forsøkt å få igjennom min vilje.

Skrevet
Nei. Ha et annet syn. Greit nok. Men ikke kom og si at du er uenig når du ikke engang skjønner hva det er vi mener. Det er det faktium at du ikke skjønner hva det er vi sier som gjør at jeg synes du er dum. Kort.

Det er aldri smart å argumentere med å si at en annen er dum.

Gjør du det IRL så tar fort diskusjonen slutt og/eller går over i en krangel.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Det står respekt av Steinar som har holdt ut så lenge med en del usaklige innlegg her. Stå på, mann!

Skrevet
Igjen: Hva er forskjellen??? Jeg ser ikke den. Hun viser jo like mye hud dersom hun går med en lårkort kjole på fest eller om dere går ut og spise middag!

Forstår du virkelig ikke forskjellen på et par som går ut i sammen på en privat middag, sammenliknet med å gå på fest for å drikke og være sosial med en masse andre?

Skrevet
Det står respekt av Steinar som har holdt ut så lenge med en del usaklige innlegg her. Stå på, mann!

Haha! Sikkert kjekt for Steinr å ha fått egen heiagjeng :)

Hvs du vil være med i diskusjonen må du komme med argumenter...

Skrevet
Forstår du virkelig ikke forskjellen på et par som går ut i sammen på en privat middag, sammenliknet med å gå på fest for å drikke og være sosial med en masse andre?

Jo, klaert jeg ser forskjellen, men skjønner ikke hva det har med hva hun har på seg å gjøre!?

Skrevet
Er nr 1 det du frykter vil skje hvis du ikke bryr deg?

Tja, det ser ikke mye positivt ut i hvert fall.

Skrevet
Jo, klaert jeg ser forskjellen, men skjønner ikke hva det har med hva hun har på seg å gjøre!?

Poenget er at jeg har ingen interesse av at andre mannfolk skal få se henne i en kjole hun har pyntet seg med for meg.

Finnes garantert ekshibisjonistiske/voyeuristiske menn som liker å vise fram dama for andre menn, men jeg er absolutt ikke en av disse.

Gjest Eurodice
Skrevet
Jeg har ingen "rett" til å bestemme over dama, nei. Men selvfølgelig ville jeg forsøkt å få igjennom min vilje.

Jeg synes du er tragisk, Steinar. Noe i din utvikling har gått i vranglås. Er du ute av stand til å se at ditt enorme kontrollbehov er sykelig? Du vil aldri komme til til å få et likeverdig forhold med noen, med gjensidig kjærlighet og tillit, med slike holdninger som du har. Allerede vil du bestemme klesdrakt. Hva blir det neste, og det neste, og det neste?

Skrevet

Ja, damenes argumenter har ofte vært usaklige i dag må jeg også si.

Skrevet
Ja, damenes argumenter har ofte vært usaklige i dag må jeg også si.

Hvordan det?

Skrevet
Jeg synes du er tragisk, Steinar. Noe i din utvikling har gått i vranglås. Er du ute av stand til å se at ditt enorme kontrollbehov er sykelig? Du vil aldri komme til til å få et likeverdig forhold med noen, med gjensidig kjærlighet og tillit, med slike holdninger som du har. Allerede vil du bestemme klesdrakt. Hva blir det neste, og det neste, og det neste?

Jeg forstår at du er sterkt farget av dine personlige erfaringer.

Men hva har dine erfaringer med meg å gjøre?

Hvordan kan du konkludere med at jeg har enorme syklige kontrollbehov når du overhodet ikke kjenner meg?

Dette er altså en diskusjon i en diskusjonsgruppe på KG.

Hva er forresten feil med at min smak påvirker hennes valg av klær. Hun er min dame og da er det faktisk viktig at jeg liker det hun har på seg. Eller syns du ikke det betyr noe heller?

Skrevet
Hvordan det?

Noen av "argumentene" er altså at jeg må være dum eller drive med faenskap. Er det en saklig måte å diskutere på? Det er slikt man kommer med når man ikke har noen gode argumenter selv.

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Hva er forresten feil med at min smak påvirker hennes valg av klær. Hun er min dame og da er det faktisk viktig at jeg liker det hun har på seg. Eller syns du ikke det betyr noe heller?

Hun er ikke først og fremst din dame, hun er en egen person. Faktisk synes jeg ikke det er så jævla viktig at alle andre enn meg selv skal like det jeg har på meg.

Og jeg synes ikke du skal klage på usaklige argumenter Steinar, du har vært usaklig fra side 1 i denne debatten. Bare smiling og "hehe" og "typisk kvinnfolk ;)" og unnvikelse av poenger og tomme floskler og fraser og ikke minst å svare på spørsmål med (dumme) spørsmål i en uendelig sirkel. Og argumenter har jeg sett lite av fra din side, det går mest i tomme påstander som du ikke evner å støtte opp med annet enn andre tomme og feilaktige påstander. Kommer folk med motargumenter så velger du en av utveiene jeg skisserte over. Det er ingen måte å diskutere på, så jeg forstår at folk hisser seg opp. Jeg blir ganske varm i hodet selv av denne "debatten".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...