Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nei, det har jeg ikke sagt, men er en kjole fin, så er den det på en måte. Jeg bruker det som er fint for min kropp, lengden sånn sett trenger ikke å spille noen rolle.

Og ærlig talt: hvem bryr seg vel om hva andre menn tenker? Jeg er sammen med kjæresten min, ikke andre menn.

Problemstilling: hva gjør du når det er sommer og skal på stranda? Må damen din da kle seg opp i burka for å kunne bade? Det er jo gjerne mennesker av begge kjønn på stranda/bassenget etc. Jeg mener, er det noe som ikke akkurat dekker til kroppen, så er det vel en bikini eller en badedrakt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Det er en hel del forskjell på det å være på fest med fyll og masse sosial omgang, og det å være et par på badestranda. Blir noe helt annet. Men en anstendig bikini eller badedrakt må hun selvfølgelig ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke hva jeg vet.

Det har seg slik Steinar at jeg har ganske god hukommelse iblandt, og jeg husker svært godt at du skrev noe slikt i denne tråden, eller kanskje i en annen tråd. At du har skrevet det er jeg 100% sikker på.. Minst! Som sagt gidder jeg ikke lete gjennom 240+ sider bare for å bevise det. Kanskje en dag jeg kjeder meg... Du kan nekte til du blir blå, men jeg gidder ikke å repetere eller argumentere mer for at det jeg vet er riktig. End of discussion!

Skrevet
Ikke som mann denne gangen altså. :fnise:

Jeg har aldri forsøkt meg på en kommando (untatt når jeg prøver å lære hunden å ikke hoppe ned fremmede). Ikke engang bare for å se hva som skjer. Det blir for dumt synes jeg.

Man kan ikke forandre en annen persons frie vilje med kommandoer.

Tror du ikke kvinner forsøker seg på kommandoer eller annen form for å tvinge igjennom sin vilje? I så fall er du meget naiv ...

Skrevet
Det er en hel del forskjell på det å være på fest med fyll og masse sosial omgang, og det å være et par på badestranda. Blir noe helt annet. Men en anstendig bikini eller badedrakt må hun selvfølgelig ha.

Hva er forskjellen?

Skrevet
Tror du ikke kvinner forsøker seg på kommandoer eller annen form for å tvinge igjennom sin vilje? I så fall er du meget naiv ...

Hva godt skal det komme utav å tvinge en person til noe h*n ikke vil?

Skrevet
Alle de 3 bimboene i dette bildet har for korte kjoler i mine øyne:

http://makeupforlife.net/wp-content/upload...ovie-awards.jpg

Jeg vil ikke nødvendigvis si at kjolene er helt usømmelige men dama mi hadde aldri fått vise seg i noe så kort og vise så mye lår. Så enkelt er det.

Poenget er egentlig ikke hva hun har på seg, men at du sier: "dama mi hadde aldri fått vise seg i noe så kort og vise så mye lår" Hvordan gjør du dette i praksis? Og ikke kom med bullshit om at dere må ha en bra kommunikasjon dere i mellom eller at du har såkalte "egne meninger".

Hvem gir deg retten til å bestemme over dama di?

Skrevet
Er ikke alltid så lett å få med seg poengene, stakar. Men her vrir du jo bare på det CeeCee sier. Dum? Ute på faenskap? Jeg vil si dum.

Er vi ikke blitt ganske vant med å repetere oss selv etterhvert?

Jeg tror også "dum", som i lav EQ...

Skrevet
Med en slik innstilling kan du fort bli singel igjen.

Vel, vi ser jo hvor din innstilling får deg.....

Skrevet
Enkelte mener at det aldri passer å ta opp en ting faktisk.

Men i helvete Steinar! Slutt å vri bare fordi du går tom for argumenter.

Jeg håper Tabris har rett, at du kan være ute på faenskap. Jeg håper det for din del.

Skrevet (endret)
Det kalles å måtte kompromisse.

Jada, kan skjønne det! :skratte: Mine erfaringer tilsier at det svært, svært uvanlig at menn må "kompromisse" om hvilke klær dama har på seg.

Endret av CeeCee
Skrevet

Jeg skrev ut i fra meg selv. Ikke kvinner generelt.

Hvorfor er det så viktig for deg å skjære alle over én kam?

Skrevet (endret)

Hva om damen din aldri drikker, og dere ikke går ut for å feste? Får hun ha på seg kjole da?

Selv drikker jeg lite eller omtrent aldri (aldri vært full offentlig eller foran andre enn kjæresten min), og vi drar aldri på fest. Men vi går gjerne ut, dresser oss opp i finstasen og spiser en bedre middag ute.

Hvor går grensa?

Og uansett: jeg klarer ikke å se forskjell på nevnte eksempel fra stranda og det å ta seg en middag ute i finstasen hvor man ikke går ut for å feste.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Det ser ut som om med "kompromisse", Steinar mener at hans dame må følge de klesregler han setter. At hun sier ja til dette er for ham det samme som respekt og kommunikasjon.

Skrevet
Vel, vi ser jo hvor din innstilling får deg.....

:tommelopp::klappe:

Skrevet

Kan hun få dra alene på stranda med venninnene sine da? Eller bør du aller helst ha henne under oppsyn?

Skrevet
Det ser ut som om med "kompromisse", Steinar mener at hans dame må følge de klesregler han setter. At hun sier ja til dette er for ham det samme som respekt og kommunikasjon.

Hvis det er slik for Steinar, er det ikke det for ALLE da da? :ironi:

Skrevet
Kan hun få dra alene på stranda med venninnene sine da? Eller bør du aller helst ha henne under oppsyn?

:skratte: Morra hans skal være med som anstand, må vite!

Skrevet
Hva er forskjellen?

Leser du ikke hva jeg skriver? Fyll/rus etc.

Skrevet
Hva godt skal det komme utav å tvinge en person til noe h*n ikke vil?

Hvis man ikke blir enige - så kommer det ingenting godt ut av det.

Skrevet
Poenget er egentlig ikke hva hun har på seg, men at du sier: "dama mi hadde aldri fått vise seg i noe så kort og vise så mye lår" Hvordan gjør du dette i praksis? Og ikke kom med bullshit om at dere må ha en bra kommunikasjon dere i mellom eller at du har såkalte "egne meninger".

Hvem gir deg retten til å bestemme over dama di?

Jeg har allerede sagt at jeg ikke har noen slik "rett".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...