CeeCee Skrevet 24. oktober 2009 #4761 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har aldri sagt eller ment at man ikke trenger venn(inn)er å gjøre ting sammen med selv om man har kjæreste. Hvorfor har du skrevet det tidligere da????
CeeCee Skrevet 24. oktober 2009 #4762 Skrevet 24. oktober 2009 Skulle likt å se fjesene på disse damene her hvis typen deres hadde handlet nye klær, vært hos frisør, brukt mye penger for å gå på byen og danse med fremmede. Det har da skjedd... Jeg synes han så stilig og hot ut! Og i natt har han vært ute og kom hjem sent på kvisten. Ser ikke problemet...
Steinar40 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #4763 Skrevet 24. oktober 2009 Here we go again... Du svarer ikke på det jeg spør om. Jeg spurte om NOEN AV KLÆRNE var usømmelige eller ikke, for en evt. kjæreste? Finn et bilde selv da, som du mener representerer hva du mener er usømmelig. Gjerne også et du synes er akkurat passe sømelig.... Hvis vi skal diskutere er det jo viktig at jeg vet hva du karakteriserer som usømmelig! Alle de 3 bimboene i dette bildet har for korte kjoler i mine øyne: http://makeupforlife.net/wp-content/upload...ovie-awards.jpg Jeg vil ikke nødvendigvis si at kjolene er helt usømmelige men dama mi hadde aldri fått vise seg i noe så kort og vise så mye lår. Så enkelt er det.
Gjest Bianca26 Skrevet 24. oktober 2009 #4764 Skrevet 24. oktober 2009 Bare fortsett med å være singel du er ikke singel
Steinar40 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #4765 Skrevet 24. oktober 2009 Hvorfor har du skrevet det tidligere da???? Jeg har ikke gjort det faktisk.
CeeCee Skrevet 24. oktober 2009 #4766 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har ikke gjort det faktisk. Jo det har du, men jeg gidder ikke å bla gjennom 240 sider for å finne beviset for det... Tror nok det er flere som kan si seg enig med meg her at du har skrevet det tidligere.
Steinar40 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #4767 Skrevet 24. oktober 2009 Jo det har du, men jeg gidder ikke å bla gjennom 240 sider for å finne beviset for det... Tror nok det er flere som kan si seg enig med meg her at du har skrevet det tidligere. I så fall har du/dere misforstått meg.
CeeCee Skrevet 24. oktober 2009 #4768 Skrevet 24. oktober 2009 Alle de 3 bimboene i dette bildet har for korte kjoler i mine øyne: http://makeupforlife.net/wp-content/upload...ovie-awards.jpg Jeg vil ikke nødvendigvis si at kjolene er helt usømmelige men dama mi hadde aldri fått vise seg i noe så kort og vise så mye lår. Så enkelt er det. Det er helt i orden at du ikke liker det, men hva om HUN hadde kjøpt en slik? Følt seg vel og sexy, hadde kledd seg opp for deg, gledet seg og var klar til fest?
CeeCee Skrevet 24. oktober 2009 #4769 Skrevet 24. oktober 2009 I så fall har du/dere misforstått meg. Man kan ikke misforstå ting som står så klart og tydelig, svart på hvitt... Men for all del, du kan ha skiftet mening iløpet av diskusjonen.
Anglofil Skrevet 24. oktober 2009 #4770 Skrevet 24. oktober 2009 Alle de 3 bimboene i dette bildet har for korte kjoler i mine øyne: http://makeupforlife.net/wp-content/upload...ovie-awards.jpg Jeg vil ikke nødvendigvis si at kjolene er helt usømmelige men dama mi hadde aldri fått vise seg i noe så kort og vise så mye lår. Så enkelt er det. Ikke engang om det var for å glede deg? Jeg mener, jeg hadde faktisk blitt litt såra om kjæresten min så til meg at "nei, det får du ikke lov til å gå i", for antagelig hadde jeg tolket det som han synes jeg var stygg. Jeg synes det er deilig å kunne ha en kjæreste som elsker kroppen min for den jeg er, og at jeg får vise meg for ham (les: ikke andre menn), det gjør at jeg føler meg attraktiv. Mvh Yvonne
Tabris Skrevet 24. oktober 2009 #4771 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg vil ikke nødvendigvis si at kjolene er helt usømmelige men dama mi hadde aldri fått vise seg i noe så kort og vise så mye lår. Så enkelt er det. Igjen så stemmer ikke dette med det du tidligere hr skrevet om respekt og kommunikasjon - og ikke minst det du selv har skrevet for bare litt siden om at du vet selv at du ikke har rett til å bestemme over andre.
CeeCee Skrevet 24. oktober 2009 #4772 Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ikke engang om det var for å glede deg? Jeg mener, jeg hadde faktisk blitt litt såra om kjæresten min så til meg at "nei, det får du ikke lov til å gå i", for antagelig hadde jeg tolket det som han synes jeg var stygg. Jeg synes det er deilig å kunne ha en kjæreste som elsker kroppen min for den jeg er, og at jeg får vise meg for ham (les: ikke andre menn), det gjør at jeg føler meg attraktiv. Mvh Yvonne Enig!!! Du hadde nok fått lov å av Steinar å gå slik. Men bare innenfor husets 4 vegger, når dere var alene, må vite! Endret 24. oktober 2009 av CeeCee
CeeCee Skrevet 24. oktober 2009 #4773 Skrevet 24. oktober 2009 Igjen så stemmer ikke dette med det du tidligere hr skrevet om respekt og kommunikasjon - og ikke minst det du selv har skrevet for bare litt siden om at du vet selv at du ikke har rett til å bestemme over andre. Han har nok bare skiftet mening... Igjen...
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 24. oktober 2009 #4774 Skrevet 24. oktober 2009 Kanskje det kan være diskusjon, filosofering, det å se saker og ting fra flere ulike vinkler ... eller hva tror du? Jeg tror du bare vrir deg unna alt med å stille dumme spørsmål. Og i motsetning til Tabris, så tror jeg ikke det er på faenskap - jeg tror du er rimelig tett. At du klarer å spørre "Hva er så negativt med meg i følge deg da? At jeg er en mann kanskje?" på dette punktet i diskusjonen er helt hinsides. Vi har vel alle pekt på en hel rekke ting som er negativt med ditt syn på kvinner og forhold, og utallige ganger gjort det klart at du ikke er representativ for menn generelt - noe du har sagt deg enig i. At du fremdeles kan sitte her og tro at du bare er en vanlig mann og det kan man ikke gjøre noe med og sånn er den saken er helt vanvittig. Bruk hodet!
waco Skrevet 24. oktober 2009 #4775 Skrevet 24. oktober 2009 Hvis det er noen som har problemer her så må det jo være dere som ikke vil skjønne at det er noe som heter risikoatferd. Dere vil mye heller årsaksforklare sjalusien til steinar, - altså en mann som vil unngå å være sjalu??? Ser dere selv paradokset?
Anglofil Skrevet 24. oktober 2009 #4776 Skrevet 24. oktober 2009 Men hvordan kan man bli sjalu på at dama vil kle seg fint for sin mann? Altså, når jeg tar på meg finkjole, så gjør jeg det for min kjære, og jeg er glad han ikke forbyr meg det. Jeg forstår Steinar hvis det hadde vært slik at man gjorde det for andre menn, men å nekte totalt, den klarer jeg ikke helt å forstå om det kun er for ens kjære. Mvh Yvonne
Steinar40 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #4777 Skrevet 24. oktober 2009 INGEN får bestemme hva klær jeg skal bruke uansett hvor slutty antrekket måtte være er ikke singel Med en slik innstilling kan du fort bli singel igjen.
Guriane Skrevet 24. oktober 2009 #4778 Skrevet 24. oktober 2009 Skal bare legge til at jeg er veldig enig med det CeeCee og Guri og Belladonna og Tabris sier.
Steinar40 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #4779 Skrevet 24. oktober 2009 Det er helt i orden at du ikke liker det, men hva om HUN hadde kjøpt en slik? Følt seg vel og sexy, hadde kledd seg opp for deg, gledet seg og var klar til fest? Forhåpentligvis hadde hun visst at jeg ikke liker så korte kjoler/skjørt og ikke kjøpt det. Hadde hun derimot ikke visst det, så hadde det jo blitt litt annerledes.
Guriane Skrevet 24. oktober 2009 #4780 Skrevet 24. oktober 2009 Her skal jeg være så ærlig at jeg innrømmer at du har truffet et ømt punkt. Jeg er en "logisk" mann - en problemløser - og når det finnes et problem så ønsker jeg det diskutert og løst ASAP! Derfor er det ekstremt frustrerende for meg med ei dame som ikke vil prate og ikke vil komme frem til en løsning. Jeg blir nesten sprø av dette og jo mindre hun vil prate desto mer masete og utålmodig blir jeg. Det blir vel dessverre en ond sirkel da På dette området fatter jeg meg bare ikke på damer :klø: Kan jeg se for meg. Men det er ikke alltid det passer å ta opp ting, Steinar. Noen ganger er man faktisk nødt til å klare å vente. Som jeg har sagt før- tid og sted. Tid og sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå