Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. september 2009 #441 Skrevet 3. september 2009 Det at kvinner kan gråte ser jeg ikke på som noe problem i seg. Dere kvinner er jo generelt (mye) mer følelsesmennesker enn oss mannfolk. Så dette er i mine øyne helt normalt Ja, det er min erfaring også.
Gjest Gjest_Frederikke_* Skrevet 3. september 2009 #442 Skrevet 3. september 2009 Kvinner og mannlige kompiser er bare en ren risikovurdering. Det er sannsynligvis mindre risiko for meg hvis hun ikke har mannlige kompiser. ..at jeg er "redd" for makta hun vil kunne få over meg. Noe som gjør meg sårbar. Og det liker jeg nok ikke helt, nei. Mange menn mener det samme som deg...
Gjest brutal_mann Skrevet 3. september 2009 #443 Skrevet 3. september 2009 Her er jeg faktisk helt enig med deg BM. Å krangle med kvinner er det mest bortkastede som finnes. Spesielt når "jeg begynner å gråte nå"-kortet tas i bruk. Da er jeg ut døra også. Virkelig! Sikker på at du ikke er mann? :klø: Hva tror du? Er uansett ikke så begeistret for diamanter pga bloddiamant-dilemmaet. Endelig en kvinne som ser et alvorlig problem her i verden. diamanter og pels, nei takk! Har jeg blitt stemplet som gjerrig og dust for mine holdninger? jepp! Det hjelper dessverre ingenting hva jeg tror - eller håper på - hvis virkeligheten viser seg å være en helt annen. Og jeg så det programmet på TV om hvordan de som leter etter diamanter blir utnyttet - og det blandt annet av sine egne ledere. Og ja, det er veldig betenkelig for å si det pent. Problemet er bare at du og jeg dessverre ikke kan gjøre noe som helst med det i praksis uansett. Det er slike feige holdninger som dette som gjør at urettferdighet får bestå. Det å unnskylde seg med at "jeg gjør jo ingen forskjell" er ikek annet enn feigt! Har en en mening så står en for den, begrunner den og dør for å forsvare den!
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #444 Skrevet 3. september 2009 Man kan la vær å kjøpe diamanter, sånn at etterspørselen går ned og prisene faller. Joda, det er jo noe, og det er vel tanken som teller Sånt kan man diskutere lenge. Jeg vet selv hva jeg gjør i praksis, og jeg vet at det er ting jeg kan stå for. Å overbevise noen over nettet om hvordan jeg egentlig er som person er vel ganske vanskelig. Du er sikkert ei kjekk jente/dame du
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #445 Skrevet 3. september 2009 Mange menn mener det samme som deg... Ja, og har vi da feil alle sammen eller?
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 3. september 2009 #446 Skrevet 3. september 2009 Ja, nå kan du lure hehe Ja, fryktelig også
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 3. september 2009 #447 Skrevet 3. september 2009 Ja, og har vi da feil alle sammen eller? Dere kan jo bare snakke på vegne av dere selv.
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #448 Skrevet 3. september 2009 Dere kan jo bare snakke på vegne av dere selv. Jeg strekker meg faktisk ganske langt for den dama jeg virkelig er glad i altså Men jeg forventer det samme tilbake fra henne også. Det gjenstår å se.
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 3. september 2009 #449 Skrevet 3. september 2009 Jeg strekker meg faktisk ganske langt for den dama jeg virkelig er glad i altså Men jeg forventer det samme tilbake fra henne også. Det gjenstår å se. Hva snakker du om?
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #450 Skrevet 3. september 2009 Hva snakker du om? Jeg snakker sikkert delvis med meg selv. Da får jeg i hvert fall det svaret jeg vil ha hehe
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 3. september 2009 #451 Skrevet 3. september 2009 Jeg snakker sikkert delvis med meg selv. Da får jeg i hvert fall det svaret jeg vil ha hehe Kanskje det er dét som er problemet, gitt
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #452 Skrevet 3. september 2009 (endret) Kanskje det er dét som er problemet, gitt Ikke umulig hehe Men du har vel fått supre negler etter all filinga di her i hvert fall? Endret 3. september 2009 av Steinar40
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 3. september 2009 #453 Skrevet 3. september 2009 Ikke umulig hehe Men du har vel fått supre negler etter all filinga di her i hvert fall?
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #454 Skrevet 3. september 2009 Syns jeg ser deg nå. Typisk kvinnfolk hehe
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 3. september 2009 #455 Skrevet 3. september 2009 Syns jeg ser deg nå. Typisk kvinnfolk hehe
Steinar40 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #459 Skrevet 3. september 2009 Bra vi har det moro her da i hvert fall hehe Kjekt å se på damer som filer neglene faktisk
Ella_Grey Skrevet 3. september 2009 #460 Skrevet 3. september 2009 Endelig en kvinne som ser et alvorlig problem her i verden. diamanter og pels, nei takk! Har jeg blitt stemplet som gjerrig og dust for mine holdninger? jepp! Pels! Hvem vil vel ha pels, når man vet hva som skjer på pelsfarmer da! I sånne tilfeller er det beste å være gjerrig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå