Guriane Skrevet 22. oktober 2009 #4521 Skrevet 22. oktober 2009 Det går an å ha felles lønnskonto men hver sin sparekonto Ja.
Ella_Grey Skrevet 22. oktober 2009 #4522 Skrevet 22. oktober 2009 Da gjør du jo allerede noe galt... Man kan jo ikke sette noen på plass før de har gått over streken Ja, men da gjør man det vel også? Slik at det ikke skjer igjen. hmm, ja hvis man føler at partneren har oppført seg uakseptabelt så sier man jo fra. Meeen vet ikke helt om jeg vil holde på uttrykket "sette på plass" som jeg skrev i utgangspunktet.
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4523 Skrevet 22. oktober 2009 Alle kvinner ditt, alle kvinner datt.. Det er bare når jeg drar alle over en kam det Men jeg er faktisk ikke så dum at jeg ikke forstår at alle er individer og ulike.
Guriane Skrevet 22. oktober 2009 #4524 Skrevet 22. oktober 2009 Greit nok forsåvidt. Men et av de største problemene i et parforhold er altså dårlig kommunikasjon. Hvis begge skal gå rundt å tenke at den andre vet alt h*n vet, så må det bli misforståelser. Da er det bedre å prate i sammen - kommunisere - så det ikke blir misforståelser. Ja. Men hvis man ser seg nødt til å snakke om alt for å forsikre seg om at den andre er tro, så er ikke forholdet særlig godt spør du meg. En sånn person blir slitsom å være med. Hvis jeg har ggjort npe som gjør deg usikker så si det til meg. Men hvis du er usikker generelt så klarer jeg ikke å trøste deg altså. Da tråkker du for langt.
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4525 Skrevet 22. oktober 2009 Litt off topic kanskje. Enkelte ganger er det ikke så ålreit å være singel, som når en er syk . Da kunne det vært deilig å bli stelt med og puslet rundt og føle at man er viktig for noen . Ja, dette er vel noe av det viktigste i et godt parforhold.
Ella_Grey Skrevet 22. oktober 2009 #4526 Skrevet 22. oktober 2009 ...For dere som bare har opplevd solsiden av livet og fremstiller dere selv som jenter som aldri har hatt uskikkelige tanker, eller som aldri har vært i situasjoner hvor man faktisk er drevet av begjær, lyst og samtidig har negative tanker som selvmedlidenhet, føler seg ubegjært av typen sin, og akkurat i riktig tilfelle får mulighet!!??Jeg tror du leser mye mellom linjene jeg, Waco... Fro mye til og med Jeg skulle også ønske jeg hatt den litt naive innstillingen til livet, den at man ikke behøver å passe seg fordi aldri skjer noe uforutsett allikevel, - jo jeg skulle ønske jeg kunne dele den tanken. Skulle det.JEg skulle også gjerne vært så naiv
Guriane Skrevet 22. oktober 2009 #4527 Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Det er bare når jeg drar alle over en kam det Men jeg er faktisk ikke så dum at jeg ikke forstår at alle er individer og ulike. Eventuelt skjærer de. Måtte bare Du er faktisk veldig rask til å dra konklusjoner Steinar. Endret 22. oktober 2009 av Guriane
Ella_Grey Skrevet 22. oktober 2009 #4528 Skrevet 22. oktober 2009 Visse ting gjør man bare ikke fordi man er glad den man er sammen med. Så visse ting trenger man faktisk ikke å påpeke. Det ville i såfall blitt slitsomt for min del hvis mannen min stadig ville snakke om grenser. De grunnleggende grensene er det ingen vits i å nevne hvis forholdet er godt. Det er en selvfølgelighet å vise hensyn til partneren og ikke ha seg med gud og hvermann. "Pass på å ikke ha deg med noen annen enn meg da." Det der ville ikke jeg greid å høre på altså. enig, enig, enig!
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4529 Skrevet 22. oktober 2009 Ja. Men hvis man ser seg nødt til å snakke om alt for å forsikre seg om at den andre er tro, så er ikke forholdet særlig godt spør du meg. En sånn person blir slitsom å være med. Hvis jeg har ggjort npe som gjør deg usikker så si det til meg. Men hvis du er usikker generelt så klarer jeg ikke å trøste deg altså. Da tråkker du for langt. Jeg er ikke usikker generelt. Men det som kan gjøre meg usikker er altså damas oppførsel og mangel på åpenhet og kommunikasjon. Det må hun forstå.
Guriane Skrevet 22. oktober 2009 #4530 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, dette er vel noe av det viktigste i et godt parforhold. Ja. Og det aller beste er at han gjør det fordi han vil gjøre det hyggeligere for meg, ikke fordi han føler plikt.
Guriane Skrevet 22. oktober 2009 #4531 Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg er ikke usikker generelt. Men det som kan gjøre meg usikker er altså damas oppførsel og mangel på åpenhet og kommunikasjon. Det må hun forstå. Damas oppførsel.. Det høres ikke bra ut altså.. Er mange ting du burde forstå også.. Endret 22. oktober 2009 av Guriane
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4532 Skrevet 22. oktober 2009 hmm, ja hvis man føler at partneren har oppført seg uakseptabelt så sier man jo fra. Meeen vet ikke helt om jeg vil holde på uttrykket "sette på plass" som jeg skrev i utgangspunktet. Jo, hvis partneren har oppført seg uakseptabelt så skal man sette denne på plass uten noen tvil! Fungerer ikke det så er det grunn til alvorlig bekymring.
Guriane Skrevet 22. oktober 2009 #4534 Skrevet 22. oktober 2009 Jo, hvis partneren har oppført seg uakseptabelt så skal man sette denne på plass uten noen tvil! Fungerer ikke det så er det grunn til alvorlig bekymring. Nei. Alvorlig grunn til bekymring er det når noen tror de har rett til å sette kjæresten sin på plass.
Ella_Grey Skrevet 22. oktober 2009 #4535 Skrevet 22. oktober 2009 Jo, hvis partneren har oppført seg uakseptabelt så skal man sette denne på plass uten noen tvil! Fungerer ikke det så er det grunn til alvorlig bekymring. Hvordan?
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4536 Skrevet 22. oktober 2009 Eventuelt skjærer de. Måtte bare Du er faktisk veldig rask til å dra konklusjoner Steinar. Jeg er ikke så slem at jeg skjærer noen hehe Men mine egne meninger har jeg, ja
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4537 Skrevet 22. oktober 2009 Hvordan? Ris på rompa kanskje Neida, damer blir så sure da Det måtte vel blitt en lang skjenne-tale sikkert hehe Og økonomiske sanksjoner
Guriane Skrevet 22. oktober 2009 #4538 Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg er ikke så slem at jeg skjærer noen hehe Men mine egne meninger har jeg, ja Skjære alle over en kam. Endret 22. oktober 2009 av Guriane
Guriane Skrevet 22. oktober 2009 #4539 Skrevet 22. oktober 2009 Det måtte vel blitt en lang skjenne-tale sikkert hehe Og økonomiske sanksjoner "Unnskyld, Steinar. Jeg skal aldri, aldri, aldri mer besøke Sofie. Jeg skjønner at du blir usikker når hun har besøk av kjæresten. Og jeg lover å kle meg i bestemors gamle kjoler heretter. Tilgi meg. Jeg er så kravstor. Hva skulle jeg gjort hvis ikke du passet på meg."
Ella_Grey Skrevet 22. oktober 2009 #4540 Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Ris på rompa kanskje Neida, damer blir så sure da Det måtte vel blitt en lang skjenne-tale sikkert hehe Og økonomiske sanksjoner Damer blir minst like sure av lange skjenne-taler... økonomiske sanksjoner du liksom Endret 22. oktober 2009 av Ella_Grey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå