Gjest Bianca26 Skrevet 22. oktober 2009 #4461 Skrevet 22. oktober 2009 Nei, han tok det ut av løse luften, og nå gjør han alt for å provosere. Du har ikke skrevet ETT sted i denne tråden at du bytter menn som strømper, og det har ikke jeg heller. MEN, vi er kvinner, så vi er onde. Vi får heller bare leve med det. ja ikke sant. We are evil bitches hehe.
Gjest Bianca26 Skrevet 22. oktober 2009 #4462 Skrevet 22. oktober 2009 Neinei. Greia er at du ikke sier hvordan du hadde gjort det slutt. Og da må jeg da tenke at det er sikkert fordi du har fått en ny fyr. Men i stedet så forteller du at du er nonne ellers i tilværelsen, så da skjønner jeg ikke åssen du klarer å veksle på gutter og ikke samtidig forstå at for at kabalen skal gå opp, må ihvertfall man såre noen... gjerne med atferd som kan betraktes som utroskap av utenforstående. bare les det som står over du. Og han ENE som JEG gjorde det slutt med gjorde jeg slutt med fordi jeg ikke lenger var forelska og når jeg fortalte det så sa han seg enig i at det var det beste så ble vi enige om at det var best å være venner og jeg har faktisk av og til kontakt med han fortsatt. Ikke at vi direkte er venner men vi er siviliserte mot hverandre. han fikk seg ny dame kanskje to måneder etterpå og da var jeg fortsatt singel men jeg var glad på hans vegne og han var glad på mine vegne da jeg senere hadde funnet en ny kjæreste. så sånn var det. der har du svaret på hvorfor DET ble slutt
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4463 Skrevet 22. oktober 2009 Igjen, Steinar, worst case scenario, som ikke jeg snakker om. Som med alt annet her i livet så dreier det seg egentlig bare om at for mye og for lite skjemmer alt. Så enkelt er det egentlig.
waco Skrevet 22. oktober 2009 #4464 Skrevet 22. oktober 2009 Det er jo ingenting i verden som skal være lett. Ta for eksempel steinar som sikkert er betatt at katew. Men som ikke kan utstå at katew kan sitte sånn å flørte på nettet med en som steinar hvis hun hadde vært dama hans...
Ella_Grey Skrevet 22. oktober 2009 #4465 Skrevet 22. oktober 2009 wow, er det verdt å skumlese alle sidene fra i dag?
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4466 Skrevet 22. oktober 2009 Det er jo ingenting i verden som skal være lett. Ta for eksempel steinar som sikkert er betatt at katew. Men som ikke kan utstå at katew kan sitte sånn å flørte på nettet med en som steinar hvis hun hadde vært dama hans... Selvfølgelig hadde ikke dama mi fått lov til å flørte med noen på nett eller andre steder. Det sier seg selv.
Gjest Bianca26 Skrevet 22. oktober 2009 #4467 Skrevet 22. oktober 2009 wow, er det verdt å skumlese alle sidene fra i dag? hehe nei. her skiftes tema i hytt og vær
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4468 Skrevet 22. oktober 2009 wow, er det verdt å skumlese alle sidene fra i dag? Bare en måte å finne det ut på hehe
Guriane Skrevet 22. oktober 2009 #4469 Skrevet 22. oktober 2009 wow, er det verdt å skumlese alle sidene fra i dag? 4 sider på tre timer.. Og hva skjer med Waco. :klø:
Gjest Bianca26 Skrevet 22. oktober 2009 #4470 Skrevet 22. oktober 2009 4 sider på tre timer.. Og hva skjer med Waco. :klø: hvem vet. Han er jo "waco"
Ella_Grey Skrevet 22. oktober 2009 #4471 Skrevet 22. oktober 2009 Egentlig kan det føles bra at noen ønsker å sette grenser fordi man da føler at den andre bryr seg. Ha ha - det spørs, å bli satt grenser for når det ikke er nødvendig er ikke populært
Guriane Skrevet 22. oktober 2009 #4472 Skrevet 22. oktober 2009 Selvfølgelig hadde ikke dama mi fått lov til å flørte med noen på nett eller andre steder. Det sier seg selv. Det er det du sier der som provoserer meg så grenseløst. Det at dama di ikke får lov. Hvordan har du tenkt å få til det i praksis?
Gjest Bianca26 Skrevet 22. oktober 2009 #4473 Skrevet 22. oktober 2009 Det er det du sier der som provoserer meg så grenseløst. Det at dama di ikke får lov. Hvordan har du tenkt å få til det i praksis? ja enig steinar skal du oppføre deg som en kjæreste eller en "far" for dama di?
Guriane Skrevet 22. oktober 2009 #4474 Skrevet 22. oktober 2009 Ha ha - det spørs, å bli satt grenser for når det ikke er nødvendig er ikke populært Nei, ikke spesielt Finnes andre måter man kan vise at man bryr seg på liksom
Ella_Grey Skrevet 22. oktober 2009 #4475 Skrevet 22. oktober 2009 Det er det du sier der som provoserer meg så grenseløst. Det at dama di ikke får lov. Hvordan har du tenkt å få til det i praksis? ja enig steinar skal du oppføre deg som en kjæreste eller en "far" for dama di? enig jeg også. Steinar må passe på ellers går alt til helvete.
Gjest Eurodice Skrevet 22. oktober 2009 #4476 Skrevet 22. oktober 2009 Selvfølgelig hadde ikke dama mi fått lov til å flørte med noen på nett eller andre steder. Det sier seg selv. Fått lov? Hva er det for slags formynderholdning? Jeg har skjønt at du er en mann som vil ha jernkontroll med alt. Jeg var en gang gift med en mann som jeg måtte innhente tillatelse fra, uansett hva det gjaldt, ellers laget han et helvete. For eksempel var det en selvfølge for ham å bruke "sine" penger som han lystet, mens han bestemte hva "mine" penger skulle brukes til. De gikk forøvrig med til husholdningen og barna. Når det hendte iblant at jeg kjøpte noe til meg selv, måtte jeg gjemme det. Dette ble langt utenfor trådens tema, men jeg blir skremt over dine holdninger, Steinar.
Gjest Bianca26 Skrevet 22. oktober 2009 #4477 Skrevet 22. oktober 2009 Fått lov? Hva er det for slags formynderholdning? Jeg har skjønt at du er en mann som vil ha jernkontroll med alt. Jeg var en gang gift med en mann som jeg måtte innhente tillatelse fra, uansett hva det gjaldt, ellers laget han et helvete. For eksempel var det en selvfølge for ham å bruke "sine" penger som han lystet, mens han bestemte hva "mine" penger skulle brukes til. De gikk forøvrig med til husholdningen og barna. Når det hendte iblant at jeg kjøpte noe til meg selv, måtte jeg gjemme det. Dette ble langt utenfor trådens tema, men jeg blir skremt over dine holdninger, Steinar. oj seriøst? han hørtes skummel ut og egoistisk.
waco Skrevet 22. oktober 2009 #4478 Skrevet 22. oktober 2009 Så når typene deres sitter og flørter med jenter dere ikke kjenner så føles det riktig og godt! Da kikker dere altså en helt annnen vei, og ser ihvertfall ikke på logger og historymapper... Jaja... Sånn kan vel noen fremstille seg selv, vi er jo på internett liksom...
Ella_Grey Skrevet 22. oktober 2009 #4479 Skrevet 22. oktober 2009 waco. da. så. sikker? Når det gjelder logger så fins jo ccleaner
waco Skrevet 22. oktober 2009 #4480 Skrevet 22. oktober 2009 Det jeg synes er litt rart er at hvis jeg for eksempel er uopplevd eller ikke har gjort en spesiell handling, - åssen kan jeg da vite alt? For eksempel. Jeg har aldri stjålet en bil. Men hvis en annen forteller meg hvordan man stjeler biler så begynner jeg å belære ham hva som er riktig og hva som er galt, - at tenningen skal startes etter at rattlåsen er brutt, - eller hvordan de gjør det. Det samme fenomenet gjelder utroskap. Dere jenter som aldri har vært utroe og egentlig ikke kan uttale seg om hvilkene handlinger som på sikt fører til utroskap er etter mitt skjønn ikke like berettiget som en mann som har erfaringer fra begge kanter. Ja, - selvfølgelig har jeg vært utro dengang jeg var ungdom, kåt og eventyrlysten. Derfor vet jeg hva jeg ikke skal gjøre nå. For dere som ikke liker grenser og samtidig er nyssjerrige av natur, hvorfor har ikke dere en litt mer ydmyk holdning? Lære litt av de voksne? Lytte litt til andres feil i stedet for å kanskje måtte gjenta det? Vi må jo ta hensyn til at dere ikke har vært borte i utroskapsproblematikk hvor dere har vært ansvarlige noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå