Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg kan alt om tomt prat fordi JEG har fått høre så JÆVLA MYE AV DET SELV!

Forstår du det nå eller?

Oj! Caps Lock og greier! Tror jaggu du ble hissig, jeg! Ta deg en pille, mann!

Jeg tilhører ikke teskjebrigaden, Steinar. Jeg forstår mye mer enn du tror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så da prøver du samme metoden på andre, som du ikke liker selv? Ikke særlig smart, Steinar, ikke særlig smart.

Jeg er ikke tomt prat. Det har jeg aldri vært!

Skrevet
Oj! Caps Lock og greier! Tror jaggu du ble hissig, jeg! Ta deg en pille, mann!

Jeg tilhører ikke teskjebrigaden, Steinar. Jeg forstår mye mer enn du tror.

Ja, så bra for deg da :)

Skrevet

:fnise: og det er du helt sikker på?

Skrevet
:fnise: og det er du helt sikker på?

Ja. Jeg holder alltid det jeg lover.

Skrevet

Har mange kvinnelige venner, og det har sjeldent blitt problemer av den grunn. Så det er klart det går an.

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet
Ja. Jeg holder alltid det jeg lover.

Du er en mann som står for ditt ord altså? :fnise:

Gjest Ylva Virvla
Skrevet
Har mange kvinnelige venner, og det har sjeldent blitt problemer av den grunn. Så det er klart det går an.

:) Så bra!

Skrevet
Du er en mann som står for ditt ord altså? :fnise:

Det største problemet i mellom-menneskelige relasjoner er sannsynligvis at folk ikke holder sitt ord. Og det er altfor mange av dem.

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet
Det største problemet i mellom-menneskelige relasjoner er sannsynligvis at folk ikke holder sitt ord. Og det er altfor mange av dem.

Med folk så mener du vel kvinner?

Skrevet
Med folk så mener du vel kvinner?

Jeg mener faktisk både kvinner og menn. Tro det eller ei ;) hehe

Jeg har ingen statistikk på hvem som er verst i denne sammenhengen, men vil vel anta at begge kjønn omtrent er like dårlige til å holde sitt ord.

Eller hva tror du? :)

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet
Jeg mener faktisk både kvinner og menn. Tro det eller ei ;) hehe

Jeg har ingen statistikk på hvem som er verst i denne sammenhengen, men vil vel anta at begge kjønn omtrent er like dårlige til å holde sitt ord.

Eller hva tror du? :)

Vil du virklig lage en diskusjon ut av det? :filer:

Skrevet
Vil du virklig lage en diskusjon ut av det? :filer:

Har du noe bedre forslag? :ler:

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet

Jeg tror, som flere har skrevet her tidligere, at du er redd for kvinner, Steinar. Dessuten tror jeg også at du ikke kjenner så veldig mange av det motsatte kjønn. Denne nedlatende holdningen din om kvinner tror jeg bunner i nettopp uvitenhet om kvinner.

Når dét er sagt er det noe som heter "på seg selv kjenner man andre". Tror du skal sette deg inn i det før du fortsetter å kverulere her inne. Du har sagt som den største selvfølge at du ser på andre kvinner og sjekker om de er fine selv om du er i et forhold (når du sier dette snakker du på vegne av deg selv, ikke alle andre menn). Jeg tror det er derfor du ikke tør stole på din eventuelle kjæreste dersom hun skulle hatt mannlige venner.

Du tror at alle menn er som deg og alle kvinner.

Skrevet (endret)
Jeg tror, som flere har skrevet her tidligere, at du er redd for kvinner, Steinar. Dessuten tror jeg også at du ikke kjenner så veldig mange av det motsatte kjønn. Denne nedlatende holdningen din om kvinner tror jeg bunner i nettopp uvitenhet om kvinner.

Når dét er sagt er det noe som heter "på seg selv kjenner man andre". Tror du skal sette deg inn i det før du fortsetter å kverulere her inne. Du har sagt som den største selvfølge at du ser på andre kvinner og sjekker om de er fine selv om du er i et forhold (når du sier dette snakker du på vegne av deg selv, ikke alle andre menn). Jeg tror det er derfor du ikke tør stole på din eventuelle kjæreste dersom hun skulle hatt mannlige venner.

Du tror at alle menn er som deg og alle kvinner.

Nedlatende holdning til kvinner? Herlighet da! Hva mener du med det egentlig?

Kvinner og mannlige kompiser er bare en ren risikovurdering. Det er sannsynligvis mindre risiko for meg hvis hun ikke har mannlige kompiser.

Fra det ovenstående kan man vel da lese at jeg ikke direkte er redd for kvinner, men at jeg er "redd" for makta hun vil kunne få over meg. Noe som gjør meg sårbar. Og det liker jeg nok ikke helt, nei.

Endret av Steinar40
Skrevet

Kvinner og mannlige kompiser er bare en ren risikovurdering. Det er sannsynligvis mindre risiko for meg hvis hun ikke har mannlige kompiser.

Fra det ovenstående kan man vel da lese at jeg ikke direkte er redd for kvinner, men at jeg er "redd" for makta hun vil kunne få over meg. Noe som gjør meg sårbar. Og det liker jeg nok ikke helt, nei.

Huff, huff Steinar.. Kan tenke meg når du går forbi en jente på gata, hodet langt ned i bakken i fryk for hva hun kan gjøre.. Iiiik -jentelus..

Skrevet
...

Og jeg så det programmet på TV om hvordan de som leter etter diamanter blir utnyttet - og det blandt annet av sine egne ledere. Og ja, det er veldig betenkelig for å si det pent. Problemet er bare at du og jeg dessverre ikke kan gjøre noe som helst med det i praksis uansett.

Man kan la vær å kjøpe diamanter, sånn at etterspørselen går ned og prisene faller.

Poenget mitt her som sikkert druknet i alt det andre jeg skrev som vanlig hehe - er at det eneste som betyr noe er hva DU faktisk gjør i praksis. Tomt prat har ingen verdi - tro meg! Det kan jeg ALT om. Men det er jo selvfølgelig ikke din feil :)

Jeg vet selv hva jeg gjør i praksis, og jeg vet at det er ting jeg kan stå for. Å overbevise noen over nettet om hvordan jeg egentlig er som person er vel ganske vanskelig.

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet

Du bør lese alt du har skrevet til nå, da ser du ganske klart hva jeg mener med nedlatende kvinnesyn.

Å ha kjæreste er ingen risikosport, kjære deg.

Hvilken makt har kvinner pleid å ha over deg egentlig? :fnise:

Skrevet
Huff, huff Steinar.. Kan tenke meg når du går forbi en jente på gata, hodet langt ned i bakken i fryk for hva hun kan gjøre.. Iiiik -jentelus..

Tullprat.

Skrevet
Hvilken makt har kvinner pleid å ha over deg egentlig? :fnise:

Ja, nå kan du lure ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...