Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4321 Skrevet 21. oktober 2009 men om du ikke har legitim grunn til å føle deg utrygg da? Da må dama og jeg prate ut om det og finne en bra løsning.
waco Skrevet 21. oktober 2009 #4322 Skrevet 21. oktober 2009 Debatten her er helt latterlig så lenge ingen av kvinnene her vil noen gang innrømme at de har vært utro. For det ville aldri aldri ha skjedd. Men det å slå opp med mannen og bytte partner etter eget forgodebefinnende må jo såklart tåles! Hvis dere er så trofaste som dere påstår at dere er, hvorfor er det ingen av dere som bare hatt ett forhold da? Å skryte på seg ti forhold på tyve år er ikke akkurat det jeg vil se på som trofasthet og troverdighet. At dere kan være så sikre på dere selv etter å ha selv byttet så mange partnere er for meg en gåte...?????
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4323 Skrevet 21. oktober 2009 Debatten her er helt latterlig så lenge ingen av kvinnene her vil noen gang innrømme at de har vært utro. For det ville aldri aldri ha skjedd. Men det å slå opp med mannen og bytte partner etter eget forgodebefinnende må jo såklart tåles! Hvis dere er så trofaste som dere påstår at dere er, hvorfor er det ingen av dere som bare hatt ett forhold da? Å skryte på seg ti forhold på tyve år er ikke akkurat det jeg vil se på som trofasthet og troverdighet. At dere kan være så sikre på dere selv etter å ha selv byttet så mange partnere er for meg en gåte...????? Jeg har ikke vært utro. ja jeg innrømmer at jeg har vært fristet men jeg gjorde ikke noe med det
Gjest KateW Skrevet 21. oktober 2009 #4324 Skrevet 21. oktober 2009 Korrekt Bianca, det er like greit å si jeg har gjort det med en gang, sånn at han får bekreftet sine mistanker, selv om det ikke er sant. Forøvrig så kan man være venner med ekser, og da har man nødvendigvis hatt sex med dem. Men det er gjerne en litt for skremmende tanke? Men alvorlig Steinar, hva mener du med: Og han er riktignok et unntak selv om det er ganske mange unntak med alle mennesker som finnes.Beklager, men i min verden ligner ikke det på norsk en gang. OG poenget i det innlegget du svarte på var ikke min eks, men at dere du og Waco, mener at alle kvinner er på en måte pga et par kvinner dere mener beviser det. jeg mener IKKE menn er som EN eks. Ser du forskjellen?
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4325 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har ikke vært utro. ja jeg innrømmer at jeg har vært fristet men jeg gjorde ikke noe med det bytte av partner er ikke utroskap. blir et forhold slutt så har man full frihet til å finne en ny. Forhold tar slutt. sånn er det bare noen ganger
waco Skrevet 21. oktober 2009 #4326 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har ikke vært utro. ja jeg innrømmer at jeg har vært fristet men jeg gjorde ikke noe med det Så la meg gjette, du har alltid vært trofast og bare hatt en penis i deg hele livet ditt? - eller har du ved enkelte anledninger byttet på seksualpartnere i løpet av livet ditt på en sånn måte at noen av eksene dine kan tolke det som om at du har vært utro mot dem!!!?? - Med tanke på at du avviste dem til fordel for ny mann?
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4327 Skrevet 21. oktober 2009 Korrekt Bianca, det er like greit å si jeg har gjort det med en gang, sånn at han får bekreftet sine mistanker, selv om det ikke er sant. Forøvrig så kan man være venner med ekser, og da har man nødvendigvis hatt sex med dem. Men det er gjerne en litt for skremmende tanke? Men alvorlig Steinar, hva mener du med: Og han er riktignok et unntak selv om det er ganske mange unntak med alle mennesker som finnes.Beklager, men i min verden ligner ikke det på norsk en gang. OG poenget i det innlegget du svarte på var ikke min eks, men at dere du og Waco, mener at alle kvinner er på en måte pga et par kvinner dere mener beviser det. jeg mener IKKE menn er som EN eks. Ser du forskjellen? alle mannlige venner er jo ikke ekser
waco Skrevet 21. oktober 2009 #4328 Skrevet 21. oktober 2009 bytte av partner er ikke utroskap. Selvfølglig kan det bli sett på som utroskap. Det er ikke alltid begge partner er enige i at dama skal pule på en ny en. Selv om hun mener det.
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4329 Skrevet 21. oktober 2009 Så la meg gjette, du har alltid vært trofast og bare hatt en penis i deg hele livet ditt? - eller har du ved enkelte anledninger byttet på seksualpartnere i løpet av livet ditt på en sånn måte at noen av eksene dine kan tolke det som om at du har vært utro mot dem!!!?? - Med tanke på at du avviste dem til fordel for ny mann? jeg har ikke hatt en penis hele livet. jeg har bare ikke hatt andre peniser mens jeg var i et forhold. som sagt man er ikke utro om man ikke er sammen med vedkommende lengre. Du har vel ikke bare hatt ei fitte hele ditt liv du heller?
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4330 Skrevet 21. oktober 2009 Så la meg gjette, du har alltid vært trofast og bare hatt en penis i deg hele livet ditt? - eller har du ved enkelte anledninger byttet på seksualpartnere i løpet av livet ditt på en sånn måte at noen av eksene dine kan tolke det som om at du har vært utro mot dem!!!?? - Med tanke på at du avviste dem til fordel for ny mann? og nei jeg har ikke hørt om noen av mine ekser som har tolket at jeg har vært utro noen gang på noen som helst slags måte. Og jeg skjønner egentlig hva du mener. jeg har blitt byttet ut av en annen jente og ja jeg ble lei meg, men jeg tolket det ikke som UTROSKAP selv om jeg syntes det var jævlig
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4331 Skrevet 21. oktober 2009 Korrekt Bianca, det er like greit å si jeg har gjort det med en gang, sånn at han får bekreftet sine mistanker, selv om det ikke er sant. Forøvrig så kan man være venner med ekser, og da har man nødvendigvis hatt sex med dem. Men det er gjerne en litt for skremmende tanke? Men alvorlig Steinar, hva mener du med: Og han er riktignok et unntak selv om det er ganske mange unntak med alle mennesker som finnes.Beklager, men i min verden ligner ikke det på norsk en gang. OG poenget i det innlegget du svarte på var ikke min eks, men at dere du og Waco, mener at alle kvinner er på en måte pga et par kvinner dere mener beviser det. jeg mener IKKE menn er som EN eks. Ser du forskjellen? Forstår ikke poenget eller verdien i å være venner med ekser. Samarbeide om eventuelle felles barn, ja - men that's it! Det vil alltid være en viss/liten andel av alle menn som er voldelige. La oss si at den andelen er 1% (som forhåpentligvis er for stor). Men da vil altså antallet av voldelige menn øke med antallet i befolkningen. Nå forstår du hva jeg mener Ellers er jeg også fullstendig klar over at ikke alle kvinner er like.
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4332 Skrevet 21. oktober 2009 Selvfølglig kan det bli sett på som utroskap. Det er ikke alltid begge partner er enige i at dama skal pule på en ny en. Selv om hun mener det. det kan bli sett på som det av noen ja men mener du at om det er slutt mellom meg og typen så har jeg aldri lov til å ha sex med andre mer?
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 21. oktober 2009 #4333 Skrevet 21. oktober 2009 Okay, så det du egentlig sier er at det bare er menn som kan være utro da? Ingen kvinner kan være utro, og det har da heller aldri forekommet i historien? Ehm... nei. Ikke i det hele tatt eller på noen måte faktisk. Kan du lese? Om du vil dra det helt ned på nivået om at alt er relativt og ingenting er garantert, så værsågod. Lev etter det du. Men det går an å sannsynliggjøre. F eks har jeg såpass god selvinnsikt og selvkontroll at jeg vet at jeg ikke kommer til å være utro. Hva er man hvis man ikke tror det om seg selv? Helt overlatt til anledninger og omgivelser og tilfeldigheter? Og jeg er såpass god menneskekjenner at jeg stoler på min kjære og. Jeg gidder ikke tenke på "hvis, atte, om". Jeg bruker hodet til å ta fornuftige avgjørelser heller. Du kan ikke straffe alle fremtidige kvinner du møter for at kvinner har vært utro i historien. Det finnes også en del kvinner i historien som ikke har vært det.
Gjest KateW Skrevet 21. oktober 2009 #4334 Skrevet 21. oktober 2009 alle mannlige venner er jo ikke ekser Selvsagt, og alle ekser er jo ikke venner heller. Det jeg mente er at man kan ha hatt sex med en kompis, fordi man er venn med en eks. Jeg prøver bare å forvirre Steinar litt, mente ikke å forvirre du også.
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4335 Skrevet 21. oktober 2009 Selvsagt, og alle ekser er jo ikke venner heller. Det jeg mente er at man kan ha hatt sex med en kompis, fordi man er venn med en eks. Jeg prøver bare å forvirre Steinar litt, mente ikke å forvirre du også. nei jeg sa ikke det til deg, men jeg leste at noen snakket om at det ikke var vits i å ha ekser som venner. vet ikke om det var steinar, men uansett prøvde bare å påpeke til han at man kan ha mannlige venner som bare har vært venner hele tiden og som ikke nødvendigvis bare var ekser
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4336 Skrevet 21. oktober 2009 Ehm... nei. Ikke i det hele tatt eller på noen måte faktisk. Kan du lese? Om du vil dra det helt ned på nivået om at alt er relativt og ingenting er garantert, så værsågod. Lev etter det du. Men det går an å sannsynliggjøre. F eks har jeg såpass god selvinnsikt og selvkontroll at jeg vet at jeg ikke kommer til å være utro. Hva er man hvis man ikke tror det om seg selv? Helt overlatt til anledninger og omgivelser og tilfeldigheter? Og jeg er såpass god menneskekjenner at jeg stoler på min kjære og. Jeg gidder ikke tenke på "hvis, atte, om". Jeg bruker hodet til å ta fornuftige avgjørelser heller. Du kan ikke straffe alle fremtidige kvinner du møter for at kvinner har vært utro i historien. Det finnes også en del kvinner i historien som ikke har vært det. Greit. Men det går faktisk an å ta sine forholdsregler og ikke sette seg selv i situasjoner med mer risiko enn nødvendig. Dermed unngår man at partner blir usikker også. Sjokoladesaus her hadde jo en fornuftig innstilling til dette
Gjest KateW Skrevet 21. oktober 2009 #4337 Skrevet 21. oktober 2009 Forstår ikke poenget eller verdien i å være venner med ekser. Samarbeide om eventuelle felles barn, ja - men that's it! Det vil alltid være en viss/liten andel av alle menn som er voldelige. La oss si at den andelen er 1% (som forhåpentligvis er for stor). Men da vil altså antallet av voldelige menn øke med antallet i befolkningen. Nå forstår du hva jeg mener Ellers er jeg også fullstendig klar over at ikke alle kvinner er like. Nå har ikke jeg snakket om vold. Du bare ror deg unna det jeg sier. Hadde du Steinar, syns det var rettferdig om jeg avviste DEG pga EN eks? Det er det du gjør når du sier at kvinner ikke kan ha kompiser fordi en eks ikke kunne det.
Gjest KateW Skrevet 21. oktober 2009 #4338 Skrevet 21. oktober 2009 nei jeg sa ikke det til deg, men jeg leste at noen snakket om at det ikke var vits i å ha ekser som venner. vet ikke om det var steinar, men uansett prøvde bare å påpeke til han at man kan ha mannlige venner som bare har vært venner hele tiden og som ikke nødvendigvis bare var ekser Nå er det ille her, Bianca, når Steinar klarer å forvirre OSS! (det var Steinar som sa det, ja)
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4339 Skrevet 21. oktober 2009 Selvsagt, og alle ekser er jo ikke venner heller. Det jeg mente er at man kan ha hatt sex med en kompis, fordi man er venn med en eks. Jeg prøver bare å forvirre Steinar litt, mente ikke å forvirre du også. Ja, er det noe kvinnfolk alltid har vært flinke til så er det i hvert fall å forvirre mannfolk
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4340 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, er det noe kvinnfolk alltid har vært flinke til så er det i hvert fall å forvirre mannfolk er det vår feil at dere er så enkle?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå