Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 21. oktober 2009 #4261 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, og IRL gjør mange dette til et problem - både kvinner og menn. Det har vært en del innlegg her angående dette også. Kall meg naiv, men jeg har vært i forhold hvor det har vært så mye tillit og gjensidig kjærlighet at det med venner ikke har vært et problem. Jeg synes det er en bra ting og noe man bør strebe mot om man er usikker slik som du er. Jeg har da gjort det klart mange ganger at jeg er klar over fallgruvene, men man trenger ikke ha så mye antenner for å få det til. Åpenhet, god kommunikasjon, tillit - skal ikke så mye mer til. Og jeg luker jo ut sykelig sjalu mennesker som deg, så det med at det finnes flere av dere er ikke noe problem. Det finnes heldigvis enda flere som ikke er det.
Gjest KateW Skrevet 21. oktober 2009 #4262 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg sitter og lurer på om det gis kongens fortjeneste medalje til slike som du Steinar. Over 200 sider lang tråd, og med unntak av et par mistenkelige "gjester" er ingen, jeg gjentar INGEN enige med deg. Allikevel klarer du å stå op ditt, ikke gi deg, ikke ta til deg en dritt av det som blir sagt, fortsatt hardnakket hevde at kvinner og menn som kompiser kompliserer, det frammer utroskap og at menn er slik og sånn, og kvinner er slik og sånn. Jeg tenker jo stort sett at du ikke finnes, for så innesnødde mennesker må være diktet opp. Men medalje syns jeg du fortjener, gitt...
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4263 Skrevet 21. oktober 2009 In Real Life - ute i virkeligheten. Men hvorfor da lage alle disse unødvendige komplikasjonene? Bare tull spør du meg ... [/quote lage komplikasjoner? det er da slett ikke komplisert i det hele tatt. kvinner og menn kan være platoniske venner uten at det skjer noe galt. den eneste grunnen til at deyt da blir komplikasjoner er menn som deg som er sinnsykt usikre på seg selv og ikke stoler på at en dame ikke ligger med alt med pikk mellom beina
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 21. oktober 2009 #4264 Skrevet 21. oktober 2009 In Real Life - ute i virkeligheten. Men hvorfor da lage alle disse unødvendige komplikasjonene? Bare tull spør du meg ... Det har ikke falt deg inn at vi har gode og nære vennskap med menn fordi de er mennesker vi er glade i og vil ha i livet? Det er slett ikke tull, og det er iallefall IKKE en enkel løsning å måtte velge mellom kjærester og venner. Det er et urimelig krav fra din side, og det er du som skaper unødvendige komplikasjoner.
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4265 Skrevet 21. oktober 2009 ååå det er ikke det jeg sier heller jeg prøver bare å si at om en annen mann har lyst på meg så har jeg såpass kontroll på meg selv at jeg klarer å si nei når jeg er i et forhold. det høres ut som du gang på gang sier at menn og kvinner ikke kan være venner fordi menn bare er ute etter sex og at kvinnene som er venner med de dermed ikke klarer å la være å ha sex med de. ikke legg deg oppi at neg bruker ord som nødvendigvis. jeg prøver bare å påpeke noe som du til dags dato ikke forstår Du må tenke på språket og hvordan det kan oppfattes vettu Hovedpoenget mitt er bare at en partner kan bli usikker når den andre har venner av det annet kjønn. Det er bare et faktum.
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 21. oktober 2009 #4266 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg sitter og lurer på om det gis kongens fortjeneste medalje til slike som du Steinar. Over 200 sider lang tråd, og med unntak av et par mistenkelige "gjester" er ingen, jeg gjentar INGEN enige med deg. Allikevel klarer du å stå op ditt, ikke gi deg, ikke ta til deg en dritt av det som blir sagt, fortsatt hardnakket hevde at kvinner og menn som kompiser kompliserer, det frammer utroskap og at menn er slik og sånn, og kvinner er slik og sånn. Jeg tenker jo stort sett at du ikke finnes, for så innesnødde mennesker må være diktet opp. Men medalje syns jeg du fortjener, gitt... Den medaljen hadde han bare takket for som et symbol på at han har "sterke meninger" og "sunn fornuft". I motsetning til ALLE andre, spesielt kvinner..
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4267 Skrevet 21. oktober 2009 Du må tenke på språket og hvordan det kan oppfattes vettu Hovedpoenget mitt er bare at en partner kan bli usikker når den andre har venner av det annet kjønn. Det er bare et faktum. hvor mange ganger må jeg gjenta meg selv? om den ene personen er usikker så er det jo den ene personen sitt problem. dama skal ikke måtte kutte ut mannlige venner fordi typen er usikker. Det er han som må jobbe med usikkerheten sin. Dette her har jeg nå gjentatt så mange ganger at jeg blir drittlei
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 21. oktober 2009 #4268 Skrevet 21. oktober 2009 Du må tenke på språket og hvordan det kan oppfattes vettu Hovedpoenget mitt er bare at en partner kan bli usikker når den andre har venner av det annet kjønn. Det er bare et faktum. Og løsningen er da? a) kreve at hun bryter vennskap fordi du er usikker eller b) jobbe med seg selv og forholdet for å skape trygghet og kjærlighet og fred i stua Hmmm
Gjest Gjest waco Skrevet 21. oktober 2009 #4269 Skrevet 21. oktober 2009 Det finnes forskjellige utroskaper. Den sedvanlige utroskapen som skjer på impuls, - den som hendte på julebordet eller på en fest med venninner og ukjente menn kan man til en viss grad gardere seg imot. For eksempel så holder det i massevis å bare sende en tekstmelding om at man tenker på hverandre. Det som virkelig er ille, er den bevisste utroskapen. Den hvor dama later som ingenting, tar toget inn til en annen by, sletter alle spor, manipulerer og redegjør med løgner, sparer brunsten til han andre, avviser sin egen type og bruker masse avslag, - den er så uendlig mye værre. Nesten like ille som de kvinnene som benekter for at de noen gang ville vært utro. Det er ikke mye troverdighet i slike utsagn, - hvorfor vil ikke kvinner innrømme, og hvorfor vil ikke kvinner si at det alltid er muligheter for utroskap og derfor er det ekstra viktig å være påpasselig. Aldri i verden om jeg hadde stolt på en kvinne som ikke hadde hatt nok selvinnsikt til å fornekte seg selv. Man skal vite at man kan være utro. Lurer på hvorfor dere liker å lyve for dere selv? Fortelle ukjente mennesker at dere er hundre prosent til å stole på? Ikke ta noen forhåndsregler eller ikke akseptere at man kan se seg i speilet og vite at det finnes skjulte sider i sitt eget sinn...
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4270 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg sitter og lurer på om det gis kongens fortjeneste medalje til slike som du Steinar. Over 200 sider lang tråd, og med unntak av et par mistenkelige "gjester" er ingen, jeg gjentar INGEN enige med deg. Allikevel klarer du å stå op ditt, ikke gi deg, ikke ta til deg en dritt av det som blir sagt, fortsatt hardnakket hevde at kvinner og menn som kompiser kompliserer, det frammer utroskap og at menn er slik og sånn, og kvinner er slik og sånn. Jeg tenker jo stort sett at du ikke finnes, for så innesnødde mennesker må være diktet opp. Men medalje syns jeg du fortjener, gitt... Jo, takk for det du. Og dette er altså et diskusjonsforum. Det forstår du eller? Det eneste jeg egentlig står hardnakket på er at det å ha venner av det annet kjønn kompliserer et parforhold. That's it. Og hva som er innesnødd med dette faktum kan jeg virkelig ikke se.
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4271 Skrevet 21. oktober 2009 Det finnes forskjellige utroskaper. Den sedvanlige utroskapen som skjer på impuls, - den som hendte på julebordet eller på en fest med venninner og ukjente menn kan man til en viss grad gardere seg imot. For eksempel så holder det i massevis å bare sende en tekstmelding om at man tenker på hverandre. Det som virkelig er ille, er den bevisste utroskapen. Den hvor dama later som ingenting, tar toget inn til en annen by, sletter alle spor, manipulerer og redegjør med løgner, sparer brunsten til han andre, avviser sin egen type og bruker masse avslag, - den er så uendlig mye værre. Nesten like ille som de kvinnene som benekter for at de noen gang ville vært utro. Det er ikke mye troverdighet i slike utsagn, - hvorfor vil ikke kvinner innrømme, og hvorfor vil ikke kvinner si at det alltid er muligheter for utroskap og derfor er det ekstra viktig å være påpasselig. Aldri i verden om jeg hadde stolt på en kvinne som ikke hadde hatt nok selvinnsikt til å fornekte seg selv. Man skal vite at man kan være utro. Lurer på hvorfor dere liker å lyve for dere selv? Fortelle ukjente mennesker at dere er hundre prosent til å stole på? Ikke ta noen forhåndsregler eller ikke akseptere at man kan se seg i speilet og vite at det finnes skjulte sider i sitt eget sinn... hva vil det si å være ubevisst utro da? knis
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4272 Skrevet 21. oktober 2009 Og løsningen er da? a) kreve at hun bryter vennskap fordi du er usikker eller b) jobbe med seg selv og forholdet for å skape trygghet og kjærlighet og fred i stua Hmmm Løsningen er at begge parter jobber med forholdet for å skape trygghet og kjærlighet og fred i stua
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4273 Skrevet 21. oktober 2009 Det finnes forskjellige utroskaper. Den sedvanlige utroskapen som skjer på impuls, - den som hendte på julebordet eller på en fest med venninner og ukjente menn kan man til en viss grad gardere seg imot. For eksempel så holder det i massevis å bare sende en tekstmelding om at man tenker på hverandre. Det som virkelig er ille, er den bevisste utroskapen. Den hvor dama later som ingenting, tar toget inn til en annen by, sletter alle spor, manipulerer og redegjør med løgner, sparer brunsten til han andre, avviser sin egen type og bruker masse avslag, - den er så uendlig mye værre. Nesten like ille som de kvinnene som benekter for at de noen gang ville vært utro. Det er ikke mye troverdighet i slike utsagn, - hvorfor vil ikke kvinner innrømme, og hvorfor vil ikke kvinner si at det alltid er muligheter for utroskap og derfor er det ekstra viktig å være påpasselig. Aldri i verden om jeg hadde stolt på en kvinne som ikke hadde hatt nok selvinnsikt til å fornekte seg selv. Man skal vite at man kan være utro. Lurer på hvorfor dere liker å lyve for dere selv? Fortelle ukjente mennesker at dere er hundre prosent til å stole på? Ikke ta noen forhåndsregler eller ikke akseptere at man kan se seg i speilet og vite at det finnes skjulte sider i sitt eget sinn... Tydelig at du har dårlig erfaring med kvinner. du vet at ikke alle kvinner er utro ja? Dessuten bare for å påpeke en ting. statistikken viser at det er flest menn som er utro, så hvorfor snakker du bare om kvinner her? Er da mange menn som benekter utroskap men er det forde. Syns det er veldig middelaldersk å snakke slik dere gjør om kvinner. Vi er liksom syndige skumle hekser som lurer menn til å ha sex med oss, hæ?
waco Skrevet 21. oktober 2009 #4274 Skrevet 21. oktober 2009 Ubevisst utro blanco, eller bianca, er damer som forteller meg sannheter om fremtiden...
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4275 Skrevet 21. oktober 2009 Aldri i verden om jeg hadde stolt på en kvinne som ikke hadde hatt nok selvinnsikt til å fornekte seg selv. Man skal vite at man kan være utro. Bra sagt! Håper noen damer her begynner å tenke litt selv snart.
waco Skrevet 21. oktober 2009 #4276 Skrevet 21. oktober 2009 Tydelig at du har dårlig erfaring med kvinner. du vet at ikke alle kvinner er utro ja? Dessuten bare for å påpeke en ting. statistikken viser at det er flest menn som er utro, så hvorfor snakker du bare om kvinner her? Er da mange menn som benekter utroskap men er det forde. Syns det er veldig middelaldersk å snakke slik dere gjør om kvinner. Vi er liksom syndige skumle hekser som lurer menn til å ha sex med oss, hæ? Fjolle!!! Menn innrømmer og vet at utroskap er en faktor man skal ta hensyn til. Kvinner som benekter for at de i visse situasjoner kan være utro er meget farlige. Det tyder på manglende dannelse og mangel på sosiale ferdigheter og folkeskikk. Jeg vet at utroskap kan forekomme, ergo benytter jeg meg av forsiktighetsforanstaltninger. Det burde dere også gjøre...
Gjest kvinne62 Skrevet 21. oktober 2009 #4277 Skrevet 21. oktober 2009 Det finnes forskjellige utroskaper. Den sedvanlige utroskapen som skjer på impuls, - den som hendte på julebordet eller på en fest med venninner og ukjente menn kan man til en viss grad gardere seg imot. For eksempel så holder det i massevis å bare sende en tekstmelding om at man tenker på hverandre. Det som virkelig er ille, er den bevisste utroskapen. Den hvor dama later som ingenting, tar toget inn til en annen by, sletter alle spor, manipulerer og redegjør med løgner, sparer brunsten til han andre, avviser sin egen type og bruker masse avslag, - den er så uendlig mye værre. Nesten like ille som de kvinnene som benekter for at de noen gang ville vært utro. Det er ikke mye troverdighet i slike utsagn, - hvorfor vil ikke kvinner innrømme, og hvorfor vil ikke kvinner si at det alltid er muligheter for utroskap og derfor er det ekstra viktig å være påpasselig. Aldri i verden om jeg hadde stolt på en kvinne som ikke hadde hatt nok selvinnsikt til å fornekte seg selv. Man skal vite at man kan være utro. Lurer på hvorfor dere liker å lyve for dere selv? Fortelle ukjente mennesker at dere er hundre prosent til å stole på? Ikke ta noen forhåndsregler eller ikke akseptere at man kan se seg i speilet og vite at det finnes skjulte sider i sitt eget sinn... Hvorfor i all verden tror du at jeg lyver for meg selv når jeg sier at jeg ikke vil være utro? De to mannlige kompisene mine har jeg hatt i over 20 år og aldri har vi vært i nærheten av noe seksuelt. Og jeg har i løpet av de 30 årene jeg har hatt kjærester aldri vært utro, så jeg vet at jeg ikke har lett for å være utro. Har ikke så lett for å bli forelsket heller for den del. Sjanser til å være utro har budt seg i løpet av årene, men det har aldri vært problemer med å stå imot. Jeg vet det er vanskelig å forstå for en ung mann som helst ikke ønsker å tenke godt om kvinner.
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4278 Skrevet 21. oktober 2009 Fjolle!!! Menn innrømmer og vet at utroskap er en faktor man skal ta hensyn til. Kvinner som benekter for at de i visse situasjoner kan være utro er meget farlige. Det tyder på manglende dannelse og mangel på sosiale ferdigheter og folkeskikk. Jeg vet at utroskap kan forekomme, ergo benytter jeg meg av forsiktighetsforanstaltninger. Det burde dere også gjøre... hihi fjolle? ja jeg vet at utroskap kan forekomme men det betyr ikke at man garantert kommer til å være utro forde om man har venner av motsatt kjønn. Folk har da litt selvkontroll.
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4279 Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hvorfor i all verden tror du at jeg lyver for meg selv når jeg sier at jeg ikke vil være utro? De to mannlige kompisene mine har jeg hatt i over 20 år og aldri har vi vært i nærheten av noe seksuelt. Og jeg har i løpet av de 30 årene jeg har hatt kjærester aldri vært utro, så jeg vet at jeg ikke har lett for å være utro. Har ikke så lett for å bli forelsket heller for den del. Sjanser til å være utro har budt seg i løpet av årene, men det har aldri vært problemer med å stå imot. Greit nok. Men betyr det at alle andre kvinner er som deg, og at vi kan se forskjell på dere? Endret 21. oktober 2009 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 21. oktober 2009 #4280 Skrevet 21. oktober 2009 Den medaljen hadde han bare takket for som et symbol på at han har "sterke meninger" og "sunn fornuft". I motsetning til ALLE andre, spesielt kvinner.. *Smugfniser*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå