Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4201 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg skal reise og møte gamle venner nå jeg, og blir borte i flere dager. Mannen har ikke noe problemer med det, og jeg gleder meg noe utrolig. At man ikke har så mye tid til venner som før er en naturlig utvikling, men i følge mitt syn er det ikke en naturlig utvikling å kutte ut venner pga. forholdet eller å kreve at den andre skal kutte ut sine venner. Jeg kommer fortsatt til å ha støttesamtaler med mine venner, i tillegg til med mannen min. Du skjønner det at støttesamtaler handler ikke bestandig om mannen og eventuelle problemer i forholdet. Støttesamtaler kan være å få eller gi råd i forbindelse med barneoppdragelse, og i forbindelse med andre ting som du vet at noen av dine venninner/venner kan hjelpe deg med. Akkurat som det at mannen min går til andre venner med ting som jeg ikke kan hjelpe han med, uansett hvor mange samtaler vi har. Greit nok. Legg merke til at jeg skriver "hovedsaklig". Jeg er altså ikke så urimelig som enkelte liker å tro her En ting jeg derimot ikke hadde likt ville vært om du la ut om detaljerte problemer i forholdet til en mannlig kompis. Forsåvidt ikke om du gjorde det til ei venninne heller. Sånt holder man innenfor forholdet mener jeg. Andre har ikke noe med det å gjøre. God tur forresten
Gjest kvinne62 Skrevet 21. oktober 2009 #4202 Skrevet 21. oktober 2009 Greit nok. Legg merke til at jeg skriver "hovedsaklig". Jeg er altså ikke så urimelig som enkelte liker å tro her En ting jeg derimot ikke hadde likt ville vært om du la ut om detaljerte problemer i forholdet til en mannlig kompis. Forsåvidt ikke om du gjorde det til ei venninne heller. Sånt holder man innenfor forholdet mener jeg. Andre har ikke noe med det å gjøre. God tur forresten Det fine er at det er så utrolige mye man kan snakke om, krig og fred og sånt...
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4203 Skrevet 21. oktober 2009 Joda, mye enig med deg her, men man er altså mest avventende i starten og mindre etterhvert ettersom det blir en positiv utvikling. Det er sunt ja jeg er enig i å være litt avventende men du kan ikke avvente en forelskelse det er som jeg har sagt hundre ganger før. FORELSKELSE ER IKKE NOE DU KAN STYRE OVER!!!!!!
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4204 Skrevet 21. oktober 2009 Greit nok. Legg merke til at jeg skriver "hovedsaklig". Jeg er altså ikke så urimelig som enkelte liker å tro her En ting jeg derimot ikke hadde likt ville vært om du la ut om detaljerte problemer i forholdet til en mannlig kompis. Forsåvidt ikke om du gjorde det til ei venninne heller. Sånt holder man innenfor forholdet mener jeg. Andre har ikke noe med det å gjøre. God tur forresten hvis det er problemer du ikke kan snakke med vedkommende om da. da må det vel for faen være lov å be om råd. Såå gammeldags holdning da at alt skal holdes innenfor husets fire vegger. Women talk. GET USED TO IT!!!
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4205 Skrevet 21. oktober 2009 Man er ikke venner med motsatt kjønn - har du ikke lært det ennå. knis
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4206 Skrevet 21. oktober 2009 Det var ikke tatt ut av løse luften i min verden. Ja for steinar lever bare inne i sin egen verden
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4207 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, det kan jo være en god nok grunn det. Men f.eks forholdet til ei venninne som har åpenbar dårlig innflytelse på dama mi kan også måtte endre seg. Fordi at når man er i et seriøst parforhold så kommer venner/venninner i andre rekke. Dermed blir forholdet til disse annerledes bare av den grunn. venner skal aldri komme i annen rekke. ingen mann skal komme mellom meg og mine venner da er det han som får gå. og hvorfor er det god nok grunn å avslutte et vennskap fordi at vennen er en mann? det er akkurat som om du garantert tror at dama ligger med denne mannen. hvis hun ikke gjør det så ser jeg ikke problemet. da er det nok en gang DIN usikkerhet det er et problem med og det skal ikke dama di (som du ikke har forresten, wonder why... ) som skal gjøre det til sitt problem. Takler ikke du at hun har mannlige venner, too bad for you da får du bare fortsette singeltilværelsen
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4208 Skrevet 21. oktober 2009 venner skal aldri komme i annen rekke. ingen mann skal komme mellom meg og mine venner da er det han som får gå. og hvorfor er det god nok grunn å avslutte et vennskap fordi at vennen er en mann? det er akkurat som om du garantert tror at dama ligger med denne mannen. hvis hun ikke gjør det så ser jeg ikke problemet. da er det nok en gang DIN usikkerhet det er et problem med og det skal ikke dama di (som du ikke har forresten, wonder why... ) som skal gjøre det til sitt problem. Takler ikke du at hun har mannlige venner, too bad for you da får du bare fortsette singeltilværelsen sorry den siste der var slem. trekker den litt tilbake. blir bare provosert av dine etter min mening litt ensidige meninger. jeg mener at verden ikke er svart hvit. alle menn er ikke baaare ute etter sex liksom. hvis det er det menn hadde vært ute etter så hadde vel ikke damer villet ha de som venner. og jeg skjønner godt at mange jenter vil ha guttevenner også. kan fort bli ensidig med BARE venner av samme kjønn ang baksnakking og diverse ting som man oftest slipper når man har mannlige venner
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4209 Skrevet 21. oktober 2009 Det fine er at det er så utrolige mye man kan snakke om, krig og fred og sånt... Joda, det er mye man kan prate om. Men det er jo ikke akkurat alle som er så veldig givende å prate med hehe Kan være en utfordring dette også ...
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4210 Skrevet 21. oktober 2009 hvis det er problemer du ikke kan snakke med vedkommende om da. da må det vel for faen være lov å be om råd. Såå gammeldags holdning da at alt skal holdes innenfor husets fire vegger. Women talk. GET USED TO IT!!! Det går an å bruke vettet også. Det er faktisk ikke alle detaljer om meg som alle venninne dine trenger å vite om. Der er kvinnfolk litt blåst ...
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4211 Skrevet 21. oktober 2009 venner skal aldri komme i annen rekke. ingen mann skal komme mellom meg og mine venner da er det han som får gå. Du har ikke truffet den rette mannen ennå. Parforholdet må alltid ha førsteprioritet.
Guriane Skrevet 21. oktober 2009 #4212 Skrevet 21. oktober 2009 Man er ikke venner med motsatt kjønn - har du ikke lært det ennå. Ja, Guri. Det burde du ha fått med deg... Det var i grunnen derfor jeg fniste.
Guriane Skrevet 21. oktober 2009 #4213 Skrevet 21. oktober 2009 Problemet er kanskje at jeg har ekstremt godt vett når jeg ikke er forelsket, og dermed blir muligens forandringen hos meg større enn for andre. Nei, vær så snill Steinar.
Guriane Skrevet 21. oktober 2009 #4214 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, det er sant. Ser ikke poenget med å bare være venner. Nei, den delen har vi fått med oss. Men har ingenting av det som er blitt sagt i løpet av de 210 sidene her nådd inn? Ingenting?
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4215 Skrevet 21. oktober 2009 Det var i grunnen derfor jeg fniste. Det er godt dere lærer litt sier nå jeg
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4216 Skrevet 21. oktober 2009 Du har ikke truffet den rette mannen ennå. Parforholdet må alltid ha førsteprioritet. tror du misforsto meg litt, jeg mener at venner skal være like mye i første rekke som kjæresten. ingen skal komme først og sist. alle er like viktige for meg men kanskje på ulike måter
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4218 Skrevet 21. oktober 2009 Det går an å bruke vettet også. Det er faktisk ikke alle detaljer om meg som alle venninne dine trenger å vite om. Der er kvinnfolk litt blåst ... forteller det jo bare til de næreste venninnene da som jeg vet ikke vil fortelle det videre til noen
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #4219 Skrevet 21. oktober 2009 forteller det jo bare til de næreste venninnene da som jeg vet ikke vil fortelle det videre til noen mewn selvfølgelig det er jo visse ting man kan holde kjeft om men ikke alt
Guriane Skrevet 21. oktober 2009 #4220 Skrevet 21. oktober 2009 Det går an å bruke vettet også. Det er faktisk ikke alle detaljer om meg som alle venninne dine trenger å vite om. Der er kvinnfolk litt blåst ... Mener du fremdeles at kvinnesynet ditt er sunt, Steinar?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå