Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
JEg obseverer også andres oppførsel, men jeg gjør det nærmest ubevisst.

Men hvis du aktivt ser etter negative tegn, så tror jeg garantert du finner dem.

Og du skal ikke se bort fra at du "frastøter" deg mennesker i din søken etter noe galt...

Ja, jeg er enig i at det alltid vil kunne være - og er - noe negativt med alle. Dette er en av hovedpoengene med forelskelsen for da overser man alt sånt glatt! Problemet er altså bare når man kommer til seg selv igjen. Da er det en stor fordel at ikke alt er negativt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, jeg er enig i at det alltid vil kunne være - og er - noe negativt med alle. Dette er en av hovedpoengene med forelskelsen for da overser man alt sånt glatt! Problemet er altså bare når man kommer til seg selv igjen. Da er det en stor fordel at ikke alt er negativt.

Når man er forelsket får man glimt i øyet ikke sant?

Skrevet (endret)
Når man er forelsket får man glimt i øyet ikke sant?

Ja, det gjør man sikkert. Man blir i hvert fall mer interessert.

Men om det er mulig å se forskjell på forelskelse og bare ren lyst på glimt i øyet vet jeg ikke. Sannsynligvis ikke.

Endret av Steinar40
Skrevet
Starte nedtrapping, kanskje :fnise:

Kan aldri få for mye av en god ting vettu :smoke: hehe

Skrevet
Ja, det gjør man sikkert. Man blir i hvert fall mer interessert.

Men om det er mulig å se forskjell på forelskelse og bare ren lyst på glimt i øyet vet jeg ikke. Sannsynligvis ikke.

når du føler han passer på deg i tillegg da?

Skrevet
når du føler han passer på deg i tillegg da?

Jeg håper du mener hun og ikke han ;) hehe

Når jeg føler at alt stemmer så blir jeg selvfølgelig super-interessert :)

Men på den annen side så blir jo en del super-interesserte bare av lyst også. Nei, det er ikke lett å kunne se og vite forskjellene.

Derfor lønner det seg som regel å se det an litt forsiktig. Se om h*n virkelig er seriøs eller ikke.

Skrevet
Jeg håper du mener hun og ikke han ;) hehe

Når jeg føler at alt stemmer så blir jeg selvfølgelig super-interessert :)

Men på den annen side så blir jo en del super-interesserte bare av lyst også. Nei, det er ikke lett å kunne se og vite forskjellene.

Derfor lønner det seg som regel å se det an litt forsiktig. Se om h*n virkelig er seriøs eller ikke.

men dette er annerledes, er ikke antydning til noe, samtidig er det det, han blir direkte glad når jeg kommer, hjelper meg på vei, det glimtet- dessuten prøver han å skjule det godt- jeg er ikke dum

Skrevet
men dette er annerledes, er ikke antydning til noe, samtidig er det det, han blir direkte glad når jeg kommer, hjelper meg på vei, det glimtet- dessuten prøver han å skjule det godt- jeg er ikke dum

Ja, det kan jo virke lovende. Men det lønner seg uansett å bruke litt tid. Mange har altfor travelt og da blir det veldig fort feil. Man har ikke så dårlig tid som regel.

Skrevet

Men man mister jo ikke helt hodet, fordi om en blir forelsket. Hvis alt er negativt så bør en jo plukke det opp selv når man er forelsket...

:romeo:

Skrevet
Ja, det kan jo virke lovende. Men det lønner seg uansett å bruke litt tid. Mange har altfor travelt og da blir det veldig fort feil. Man har ikke så dårlig tid som regel.

Helt enig med deg,man har nok av tid.

Skal ikke spekulere så mye mer på dette, det bare føles bra.

Skrevet
Kan aldri få for mye av en god ting vettu :smoke: hehe

:fnise: ikke sikkert at det er en god ting, da.

Skrevet
Helt enig med deg,man har nok av tid.

Skal ikke spekulere så mye mer på dette, det bare føles bra.

Ja, det beste er bare å bli bedre kjente først. Lykke til :)

Skrevet
Ja, det beste er bare å bli bedre kjente først. Lykke til :)

takk

Skrevet
Men man mister jo ikke helt hodet, fordi om en blir forelsket. Hvis alt er negativt så bør en jo plukke det opp selv når man er forelsket...

:romeo:

Ja, særlig! Nei, alt vettet fordufter da gitt :sukk:

Skrevet
:fnise: ikke sikkert at det er en god ting, da.

Joda :klemmer:

Skrevet (endret)
Ja, særlig! Nei, alt vettet fordufter da gitt :sukk:

Nei da. Men hvis du selv føler at det gjelder deg så greit, ta forhåndsregler, da. :)

Joda :klemmer:

Er vi der at det er naturlig med klemmer nå? :blink::ler:

:)

Endret av Ella_Grey
Skrevet
Nei da. Men hvis du selv føler at det gjelder deg så greit, ta forhåndsregler, da. :)

Ja, jeg skal finne ei som passer først og så bli forelsket etterpå :)

Er vi der at det er naturlig med klemmer nå? :blink::ler:

:)

Ingenting som en god kos vettu hehe

Skrevet
Det er faktisk ikke alltid like lett - det kan jeg love deg.

Lettere enn du tror ;)

Skrevet
Ja, det som er sunt her er at kjæresten skjønner såpass selv og oppfører seg deretter. Dermed slipper jeg å si noe. Var det mindre pysete sagt? ;)

:murvegg:

Skrevet
Dette er vel nesten mer som en slags terapi for meg faktisk.

:klø: Så du hadde behov for det likevel ja... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...