Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvis man tror på noe fordi man helst vil at det skal være sant, så er man naiv eller dum, ja.

:klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har vært med fra side fem :flau:

Men jeg trøster meg med at det ofte går en fem sider uten at jeg er innom. OFTE sier jeg!!!

Jeg klllllaaaaaareeeer ikke :fnise:

Ikke før den slutter å være på toppen av alle lister...

Du har blitt avhengig - skummelt ;):ler:

Skrevet
hehe nei ikke sant. visse ting klarer enkelte bare ikke å få inn i huet selv om de får det inn med teskje

Det er ikke bare jeg som skal lære her ;) hehe

Skrevet (endret)
Joda, mye enig med deg her, men man er altså mest avventende i starten og mindre etterhvert ettersom det blir en positiv utvikling. Det er sunt :)

Du argumenterer med selvfølgeligheter hele tiden. Er det fordi du tror du snakker til et tilbakestående publikum, eller er du virkelig sånn at du ser gleden i å bryte alt ned ved å plukke det fra hverandre?

Endret av Guriane
Skrevet

Det virker som du kan trenge noen timer hos en psykolog, Steinar40.

Skrevet
Vil vel være synd å gi opp nå egentlig.

Sånn blir det fort i et dårlig forhold også dessverre.

Jo lenger man har forsøkt å få det til, desto verre blir det å gi det opp. Psykologi.

Skrevet
Det virker som du kan trenge noen timer hos en psykolog, Steinar40.

Fordi at?

Skrevet

Jo lenger man har forsøkt å få det til, desto verre blir det å gi det opp. Psykologi.

:fnise: Unnskyld at jeg ler :skratte: men det er litt morsomt :fnise: at du snakker om :hoho: psykologi.

Skrevet
Du argumenterer med selvfølgeligheter hele tiden. Er det fordi du tror du snakker til et tilbakestående publikum, eller er du virkelig sånn at du ser gleden i å bryte alt ned ved å plukke det fra hverandre?

Jeg liker i hvert fall å forstå saker og ting.

Mens du aksepterer at sånn er det bare?

Jeg tenker selv :smoke:

Skrevet

Det blir jo sånn med det meste man er engasjert i da. Hvor vil du med den kommentaren egentlig. Den er jo tatt ut av ingenting. Er vel Steinarlogikken som trer fram igjen :filer:

Gjest trur eg da
Skrevet
Joda, mye enig med deg her, men man er altså mest avventende i starten og mindre etterhvert ettersom det blir en positiv utvikling. Det er sunt :)

Hvis du blir for avventende så tror dama at du ikke er interessert og innen du har kommet til det mindre avventende stadiet så har hun gitt opp og gått videre......

Skrevet
:fnise: Unnskyld at jeg ler :skratte: men det er litt morsomt :fnise: at du snakker om :hoho: psykologi.

Jeg vet mer om psykologi enn du noen gang kommer til å gjøre.

Skrevet (endret)
Jeg liker i hvert fall å forstå saker og ting.

Mens du aksepterer at sånn er det bare?

Jeg tenker selv :smoke:

...til en viss grad.. :filer:

Det gir meg ingenting å snakke ting i hjel, nei. Snarere tvert i mot. Og det vil ikke si at jeg ikke har forstått hvordan ting ligger an.

Endret av Guriane
Skrevet
Det blir jo sånn med det meste man er engasjert i da. Hvor vil du med den kommentaren egentlig. Den er jo tatt ut av ingenting. Er vel Steinarlogikken som trer fram igjen :filer:

Poenget er bare at det er veldig vanskelig å bryte ut av et forhold der du har forsøkt å få det til lenge. Tenk selv som sagt.

Skrevet
Hvis du blir for avventende så tror dama at du ikke er interessert og innen du har kommet til det mindre avventende stadiet så har hun gitt opp og gått videre......

:fnise:

Skrevet
Poenget er bare at det er veldig vanskelig å bryte ut av et forhold der du har forsøkt å få det til lenge. Tenk selv som sagt.

Men hvorfor har du begynt å diskutere dette sånn plutselig?

Skrevet

Ja, det vil være en viss risiko for at det kan skje. Da gjelder det å vise litt mer engasjement hvis jeg er interessert ...

Skrevet
Jeg vet mer om psykologi enn du noen gang kommer til å gjøre.

Fordi atte? :skratte:

Skrevet
...til en viss grad.. :filer:

Det gir meg ingenting å snakke ting i hjel, nei. Snarere tvert i mot. Og det vil ikke si at jeg ikke har forstått hvordan ting ligger an.

Bør du ikke da kommunisere det du har forstått også?

Skrevet (endret)
Ja, det vil være en viss risiko for at det kan skje. Da gjelder det å vise litt mer engasjement hvis jeg er interessert ...

Impulisivitet forekommer sjelden med andre ord...

Endret av Guriane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...