Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ingen som sier du skal gjøre noe du ikke har tro på. Det er vel heller det at du ikke så lett får troa på noe som ødelegger for alle sjansene du kunne hatt.

Sikkert mye i det.

Er ingen her som har sagt at de har hoppet inn i et forhold de ikke har hatt troa heller, bare for å sagt det også.

Der ser du da at det ikke lønner seg å ha altfor stor tro.

Man må være realist :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil det si at du er kravstor, Steinar? :fnise:

Jeg er sikkert kravstor på min måte :smoke:

Den rette dama er ikke hvem som helst - det er sikkert.

Skrevet
Jeg har aldri hatt noen negative tanker om kvinner generelt sett :)

Jeg vil bare ikke surre meg borti ei som ikke passer for meg.

Derimot har vel ikke akkurat utviklingen i samfunnet med alle serie-forhold, samlivsbrudd og utroskap gjort meg mer optimistisk for å si det sånn.

Du har et nedlatende kvinnesyn.

Du kan jo ikke bli så redd for å gjøre en feil at du vikke tar noen sjanser. De fleste gangene taper man, men er det ikke verdt det hvis man kan ende opp med drømmepartneren?

Skrevet
Det kan ha sine fordeler det også.

Utrolig mye tid og muligheter du kaster bort på tenke sånn som du gjør.

Når jeg kjører bil så kan det hende det kommer en elg løpende over veien. Men jeg bremser ikke ned og kjører i 10km/t for det. Selvfølgelig bremser jeg ned og er ekstra oppmerksom, men jeg slutter ikke å kjøre forbi der bare fordi jeg vet det bor en elg i skogen.

Gjest Eurodice
Skrevet
:klaske: OG knebeskyttere og kondom selvfølgelig!

Hva skal Steinar med kondom? Etter det jeg har forstått av det jeg har lest i denne tråden (har ikke orket å lese alt), lever han som en munk. Ingen damer er bra nok for ham. Heller våge noe og plumpe uti med begge bena, enn å betrakte livet på god avstand, sier jeg.

Skrevet
Hva skal Steinar med kondom? Etter det jeg har forstått av det jeg har lest i denne tråden (har ikke orket å lese alt), lever han som en munk. Ingen damer er bra nok for ham. Heller våge noe og plumpe uti med begge bena, enn å betrakte livet på god avstand, sier jeg.

:skratte:

Helt enig :Nikke:

Skrevet
Du har et nedlatende kvinnesyn.

Du kan jo ikke bli så redd for å gjøre en feil at du vikke tar noen sjanser. De fleste gangene taper man, men er det ikke verdt det hvis man kan ende opp med drømmepartneren?

Man skal ikke prøve-og-feile bare for å feile.

Det må være en vurdering om det virkelig er verdt det eller ikke.

Man flytter ikke i sammen i ren desperasjon. Det er aldri sunt.

Og jeg har faktisk IKKE noe nedlatende kvinnesyn! :kjefte:

Skrevet
Jeg er sikkert kravstor på min måte :smoke:

Den rette dama er ikke hvem som helst - det er sikkert.

Du sier jo selv at det ikke lønner seg å være kravstor..

Skrevet
Du må ikke glemme å se litt på deg selv også da vet du. Er du for kravstor så blir du aldri fornøyd i livet. Bare nevner det :)

Øhm? På seg selv kjenner man ingen andre? Det er til nå det dummeste svaret i hele denne tråden, Steinar, og gudene vet det har vært noen.

Eller kanskje det bare er det at du må til øyelegen en tur, for så feil som du leser må jo tyde på en grunnleggende syns-svikt.

Jeg vet hva jeg har å by på og hva jeg ikke har å by på, og derfor vet jeg også hva jeg kan og ikke kan leve med.

Slik som jeg leser deg så er det eneste du vet hva du ikke kan ha, og det er ganske mye, og du kan heller ikke tilby noe, annet enn krav og regler og mistenksomhet.

Skrevet

Men herregud Steinar. Er du dum? Er ingen her som sier det!

Man inngår ikke et forhold med den intensjonen at det skal gå til helvete. Men noen ganger kan man faktisk ikke vite det før etter at man har prøvd forholdet en stund. Det er dét jeg snakker om. De erfaringene jeg har fått ved å feile ville jeg ikke vært foruten. Men jeg har aldri gjort noe hvor målet mitt var å feile! Som jeg også sa i stad; er vel ikke så mange som går inn i et forhold de vet er dødsdømt bare for å kunne føre det opp på lista over hvor mange forhold som har gått i dass!

Skrevet
Eller kanskje det bare er det at du må til øyelegen en tur, for så feil som du leser må jo tyde på en grunnleggende syns-svikt.

Hadde det enda bare vært syns-svikt som var problemet... :fnise:

Skrevet

Kjære Steinar, kvinnesynet ditt er i allefall ikke sunt :filer:

Skrevet
Der ser du da at det ikke lønner seg å ha altfor stor tro.

Man må være realist :)

Skal du vri på det uttrykket også nå?! *telle til ti* Du gjør ingenting du ikke har troa på, sier du selv. Slutt å vri på det som blir sagt.

Skrevet

Eller plumpe ut i en gang med tissefanten, og merke at man ikke dør av å ha sex, selv om det bare ble med sexen. Og det er ikke ofte jeg fremmer det synet.

Men noen trenger å bli litt musevise, tror jeg.

Skrevet
Utrolig mye tid og muligheter du kaster bort på tenke sånn som du gjør.

Når jeg kjører bil så kan det hende det kommer en elg løpende over veien. Men jeg bremser ikke ned og kjører i 10km/t for det. Selvfølgelig bremser jeg ned og er ekstra oppmerksom, men jeg slutter ikke å kjøre forbi der bare fordi jeg vet det bor en elg i skogen.

Nå tror sikkert Steinar at jeg tror menn er som elger.. :sukk:

Skrevet
Nå tror sikkert Steinar at jeg tror menn er som elger.. :sukk:

Smugfniser

Skrevet (endret)
Eller plumpe ut i en gang med tissefanten, og merke at man ikke dør av å ha sex, selv om det bare ble med sexen. Og det er ikke ofte jeg fremmer det synet.

Men noen trenger å bli litt musevise, tror jeg.

Du, er du klar over hvor mange sykdommer man kan få ved å bare plumpe ut med tissen eller? :nei:

Endret av Guriane
Skrevet
Du, er du klar over hvor mange sykdommer man kan få ved å bare plumpe ut med tissen eller? :nei:

Vi har jo allerede avtatl at redningsvest, sykkelhjelm, rustning, kondom og knebeskyttere inngår i ligninga!

Skrevet
Du sier jo selv at det ikke lønner seg å være kravstor..

Det lønner seg ikke å være altfor kravstor.

Skrevet
Øhm? På seg selv kjenner man ingen andre? Det er til nå det dummeste svaret i hele denne tråden, Steinar, og gudene vet det har vært noen.

Jeg vet hva jeg har å by på og hva jeg ikke har å by på, og derfor vet jeg også hva jeg kan og ikke kan leve med.

Slik som jeg leser deg så er det eneste du vet hva du ikke kan ha, og det er ganske mye, og du kan heller ikke tilby noe, annet enn krav og regler og mistenksomhet.

Det var ikke noe svar - det var bare en kommentar :)

Og du vet sikkert hva du har å by på, men det vet ikke jeg.

Kan jo hende at jeg har noe å by på også.

Godt samarbeide og kjærlighet er i hvert fall ikke umulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...