Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nei nei nei! Nå har du misforstått. Nå handler det om at Steinar ikke vil ha ei dame som er for glad i sex, for sex er ikke det viktigste i et forhold.

Ei dame som liker sex vil fort gå utenfor forholdet å være utro, og så kravstore damer vil man ikke ha. I tilleg er kvinner som liker sex maskuline. Men det er vel likestillingen som har gjort oss sånn, egentlig.

Samme gamle cowboy-visa med andre ord, melodi kommer i posten.

Selvfølgelig. :klaske:

:skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva går diskusjonen i nå da? Hvorvidt Steinar synes det er viktig at dama spør han om lov til å ha sex med han? :filer:

Hun trenger ikke spørre om lov, tegnet til Steinar er å gi henne et kompliment, det er jo ensbetydende med at vi damer hopper i senga......... :kjefte:

Og siden hun ikke bør være for glad i sex pga faren for utroskap så blir det nok ikke mange komplimenter å få fra den kanten....

Æhææh!! :skratte::hoho:

Skrevet
Jeg kommenterte jo faktisk noe KateW sa da, men når dét er sagt så tror jeg du kan ha rett i det. Deg og meg i et forhold? Ikke for å være uhøflig altså, men jeg gifter meg heller med en ape.

Har du virkelig så lyst på meg altså? ;) hehe

Skrevet
Har du virkelig så lyst på meg altså? ;) hehe

Betyr det at du innrømmer at du er en ape??? :skratte:

Skrevet
Nå ler jeg så jeg GRINER her. Så du mener at man skal ha lite sex så man ikke blir skuffet når det blir mindre fordi man har vært sammen lenge?

Jeg mener man skal være realistisk.

Det er ikke verdens undergang selv om man ikke har sex en dag.

Det går an å være glade i hverandre for det.

Eller mener du at kjærlighet = sex?

Så du vil med andre ord holde igjen lysten bare fordi du har bestemt deg for å ha lite sex?

"Jeg er kjempekåt, men vi hadde jo sex forrige uke.. Jeg være sterk. Bare noen få dager til. Jeg vil ha godt av det om 15 år.."

Okei... :filer:

Skrevet
Forstår godt hva Numi mener, jeg. Tenning skiller kompiser fra kjærester, ferdig snakka.

Jeg kan være glad i kompiser, men tenner ikke på dem. Derfor er vi ikke kjærester heller.

Det derre kvinnfolkpratet om at "vi kan være gode venner" får meg nesten til å spy!! :kjefte:

Skrevet
Betyr det at du innrømmer at du er en ape??? :skratte:

Ikke mer, ikke mer nå! Jeg dævver :skratte:

Skrevet
Så du vil med andre ord holde igjen lysten bare fordi du har bestemt deg for å ha lite sex?

"Jeg er kjempekåt, men vi hadde jo sex forrige uke.. Jeg være sterk. Bare noen få dager til. Jeg vil ha godt av det om 15 år.."

Guri slutt nå! Jeg ler så jeg tisser på meg! IKKE å forveksle med sprutorgasme. Skal tro om Steinar vet hva det er. Hirr hirr...

Skrevet
Det derre kvinnfolkpratet om at "vi kan være gode venner" får meg nesten til å spy!! :kjefte:

Den traff vel nært......

Men hadde du gitt disse kvinnene som bare vil være venner et kompliment, så hadde du fått dem til sengs.... i følge din egen logikk.....

Skrevet

Jeg vet om noe som nesten får meg til å spy...

Skrevet
Guri slutt nå! Jeg ler så jeg tisser på meg! IKKE å forveksle med sprutorgasme. Skal tro om Steinar vet hva det er. Hirr hirr...

Nå datt jeg faktisk av stolen så fælt lo jeg. Og det var ikke fordi det var glatt,- bare for å ha sagt dét.

Skrevet

Det er ingenting jeg ikke vet :smoke:

Og det er jo hyggelig at jeg kan underholde alle damene her :ler:

Skrevet
Det er ingenting jeg ikke vet :smoke:

Nuvel..

Skrevet
Den traff vel nært......

Men hadde du gitt disse kvinnene som bare vil være venner et kompliment, så hadde du fått dem til sengs.... i følge din egen logikk.....

Ja, det skulle ikke forundret meg ;) hehe

Skrevet

Hm? Hva var det som fikk deg til å tro at jeg snakket om det i mitt innlegg?

DU spør om en mann som ikke tenner på meg ikke er glad i meg. JEG sier at en mann som ikke tenner på meg, eller som jeg ikke tenner på er jeg VENN med.

Menn jeg ikke tenner på er jeg ikke kjæreste med i utgangspunktet.

Skrevet
Nå datt jeg faktisk av stolen så fælt lo jeg. Og det var ikke fordi det var glatt,- bare for å ha sagt dét.

Trippelhikst!

Skrevet
Hm? Hva var det som fikk deg til å tro at jeg snakket om det i mitt innlegg?

DU spør om en mann som ikke tenner på meg ikke er glad i meg. JEG sier at en mann som ikke tenner på meg, eller som jeg ikke tenner på er jeg VENN med.

Menn jeg ikke tenner på er jeg ikke kjæreste med i utgangspunktet.

Javel. Og jeg er ikke venner med kvinner som ikke tenner seksuelt på meg.

Skrevet
Javel. Og jeg er ikke venner med kvinner som ikke tenner seksuelt på meg.

Huff, er det derfor du ikke har så mange kvinnelige venner da?

Spøk til halvor, nettopp, de er du kjæreste med!

Skrevet
Huff, er det derfor du ikke har så mange kvinnelige venner da?

Spøk til halvor, nettopp, de er du kjæreste med!

Akkurat nå har jeg vel bare kvinnelige uvenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...