Steinar40 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3601 Skrevet 13. oktober 2009 Yvonne, der sier du det helt nydelig. Jeg er bare mer sleiv-kjeftet enn deg. Det er jo bekreftelsen av kjærligheten som gjør sexen så vakker. Fordi man har det med den man elsker. Jeg har aldri ment at man skal ha sex hver dag, men at det er en naturlig og vakker måte og vise at man er glad partner på. Noe som binder en sammen og skiller forholdet fra venner og bekjente. Derfor er det viktig. Derfor er det viktig for meg at partneren også tenner på meg, og liker sex og ønsker å ha det med meg. Når man har vært i et forhold hvor dette ikke er tilfelle, så ser man hvor viktig det er. Utifra det du skriver noen ganger så er det mulig for meg i hvert fall å få inntrykket av at du mener selve sex-akten er det viktige. Dette er vel et typisk maskulint syn. Mange menn mener nok det faktisk. Nå er det sikkert mulig at likestillingen har gjort at flere kvinner mener det også - hva vet jeg. Men for meg er nærhet og kosing minst like viktig som selve akten. Men folk er altså som vanlig veldig forskjellige.
Gjest KateW Skrevet 13. oktober 2009 #3602 Skrevet 13. oktober 2009 Utifra det du skriver noen ganger så er det mulig for meg i hvert fall å få inntrykket av at du mener selve sex-akten er det viktige. Dette er vel et typisk maskulint syn. Mange menn mener nok det faktisk. Nå er det sikkert mulig at likestillingen har gjort at flere kvinner mener det også - hva vet jeg. Men for meg er nærhet og kosing minst like viktig som selve akten. Men folk er altså som vanlig veldig forskjellige.
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3603 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Noe som betyr at vi ser på dette veldig forskjellig da eller? Er det noe jeg har lært meg i livet så er det i hvert fall at det ikke er mye unormalt i at folk faktisk kan være, og er, veldig forskjellige. Endret 13. oktober 2009 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 13. oktober 2009 #3604 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg begynner vel bare å nærme meg i overkant lei av at du kommer med bastante påstander rundt det jeg skriver. Jeg skriver om sex i forhold, viktigheten av dette. Og du beskylder meg for å kun være opptatt av seksualakten, og at jeg har en maskulin tankegang. Hva er det for vrøvl? Seksualakten er superviktig, det er det nærmeste man kommer et annet menneske. Og det er den ultimate måten å vise kjærlighet på. Tettheten og intimiteten man opplever når man ligger tett sammen og har orgasme sammen er for meg det vakreste to mennesker som er glad i hverandre kan oppleve fysisk.
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3605 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg begynner vel bare å nærme meg i overkant lei av at du kommer med bastante påstander rundt det jeg skriver. Jeg skriver om sex i forhold, viktigheten av dette. Og du beskylder meg for å kun være opptatt av seksualakten, og at jeg har en maskulin tankegang. Hva er det for vrøvl? Seksualakten er superviktig, det er det nærmeste man kommer et annet menneske. Og det er den ultimate måten å vise kjærlighet på. Tettheten og intimiteten man opplever når man ligger tett sammen og har orgasme sammen er for meg det vakreste to mennesker som er glad i hverandre kan oppleve fysisk. Jada, slapp av Men jeg mener som sagt at kos og nærhet utenom selve orgasmen også er minst like viktig. Folk er forskjellige *bastant påstand* hehe
Gjest KateW Skrevet 13. oktober 2009 #3606 Skrevet 13. oktober 2009 Da er vi forskjellige. For meg er sex samleie, og i samleie er orgasmen viktigst. Sex og kos er for meg to forskjellige ting, begge er utrolig viktige. Men den ultimate nærheten opplever man for meg med sex og orgasme sammen.
*Numi* Skrevet 13. oktober 2009 #3607 Skrevet 13. oktober 2009 Jada, slapp av Men jeg mener som sagt at kos og nærhet utenom selve orgasmen også er minst like viktig. Folk er forskjellige *bastant påstand* hehe Sex uten kos og nærhet i tillegg er ikke ønskelig (for min del), mens sex er gjerne en naturlig konsekvens av kos og nærhet mellom to parter i en kjærlighetsrelasjon. Kos og nærhet alene vil allikevel ikke tilfredsstille mitt behov uten at selv akten blir utfør i ny og ne. Mye kos og nærhet kan ikke erstatte følelsen av å få bekreftet at partneren min tenner på meg. Og det er det bare sex som kan bekrefte.
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3608 Skrevet 13. oktober 2009 Da er vi forskjellige. For meg er sex samleie, og i samleie er orgasmen viktigst. Sex og kos er for meg to forskjellige ting, begge er utrolig viktige. Men den ultimate nærheten opplever man for meg med sex og orgasme sammen. Ja, det er vel ikke noe feil med det egentlig.
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3609 Skrevet 13. oktober 2009 Sex uten kos og nærhet i tillegg er ikke ønskelig (for min del), mens sex er gjerne en naturlig konsekvens av kos og nærhet mellom to parter i en kjærlighetsrelasjon. Kos og nærhet alene vil allikevel ikke tilfredsstille mitt behov uten at selv akten blir utfør i ny og ne. Mye kos og nærhet kan ikke erstatte følelsen av å få bekreftet at partneren min tenner på meg. Og det er det bare sex som kan bekrefte. Så du tenker at han ikke er glad i deg hvis han ikke tenner på deg da?
Gjest KateW Skrevet 13. oktober 2009 #3610 Skrevet 13. oktober 2009 Forstår godt hva Numi mener, jeg. Tenning skiller kompiser fra kjærester, ferdig snakka. Jeg kan være glad i kompiser, men tenner ikke på dem. Derfor er vi ikke kjærester heller.
Lotta35 Skrevet 13. oktober 2009 #3611 Skrevet 13. oktober 2009 Så du tenker at han ikke er glad i deg hvis han ikke tenner på deg da? Skriver du slike ting, kun for å kverulere? Eller er det bare veldig vanskelig å forstå hva andre mener.
Guriane Skrevet 13. oktober 2009 #3612 Skrevet 13. oktober 2009 Ser for meg et par krangler i et forhold med deg gitt Jeg kommenterte jo faktisk noe KateW sa da, men når dét er sagt så tror jeg du kan ha rett i det. Deg og meg i et forhold? Ikke for å være uhøflig altså, men jeg gifter meg heller med en ape.
Guriane Skrevet 13. oktober 2009 #3613 Skrevet 13. oktober 2009 Man er borte i 5 dager og tråden er blitt 20 sider lenger...
Guriane Skrevet 13. oktober 2009 #3614 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Hva går diskusjonen i nå da? Hvorvidt Steinar synes det er viktig at dama spør han om lov til å ha sex med han? Endret 13. oktober 2009 av Guriane
*Numi* Skrevet 13. oktober 2009 #3615 Skrevet 13. oktober 2009 Så du tenker at han ikke er glad i deg hvis han ikke tenner på deg da? Nei, og det var heller ikke det jeg sa. Forstår godt hva Numi mener, jeg. Tenning skiller kompiser fra kjærester, ferdig snakka. Jeg kan være glad i kompiser, men tenner ikke på dem. Derfor er vi ikke kjærester heller. Takk, KateW! Det er jo nettopp det jeg mener. Tenner vi ikke hverandre lenger har vi mistet det som skiller oss fra gode venner. Jeg vil være bestevenn med kjæresten min, men oppfører vi oss ikke som kjærester lenger, da hjelper det lite hvor gode venner vi er.
*Numi* Skrevet 13. oktober 2009 #3616 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kommenterte jo faktisk noe KateW sa da, men når dét er sagt så tror jeg du kan ha rett i det. Deg og meg i et forhold? Ikke for å være uhøflig altså, men jeg gifter meg heller med en ape.
Gjest KateW Skrevet 13. oktober 2009 #3617 Skrevet 13. oktober 2009 Nei nei nei! Nå har du misforstått. Nå handler det om at Steinar ikke vil ha ei dame som er for glad i sex, for sex er ikke det viktigste i et forhold. Ei dame som liker sex vil fort gå utenfor forholdet å være utro, og så kravstore damer vil man ikke ha. I tilleg er kvinner som liker sex maskuline. Men det er vel likestillingen som har gjort oss sånn, egentlig. Samme gamle cowboy-visa med andre ord, melodi kommer i posten.
Lotta35 Skrevet 13. oktober 2009 #3618 Skrevet 13. oktober 2009 Hva går diskusjonen i nå da? Hvorvidt Steinar synes det er viktig at dama spør han om lov til å ha sex med han? Hun trenger ikke spørre om lov, tegnet til Steinar er å gi henne et kompliment, det er jo ensbetydende med at vi damer hopper i senga.........
Gjest kvinne62 Skrevet 13. oktober 2009 #3619 Skrevet 13. oktober 2009 Hun trenger ikke spørre om lov, tegnet til Steinar er å gi henne et kompliment, det er jo ensbetydende med at vi damer hopper i senga......... Og siden hun ikke bør være for glad i sex pga faren for utroskap så blir det nok ikke mange komplimenter å få fra den kanten....
Lotta35 Skrevet 13. oktober 2009 #3620 Skrevet 13. oktober 2009 Og siden hun ikke bør være for glad i sex pga faren for utroskap så blir det nok ikke mange komplimenter å få fra den kanten....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå