Gjest KateW Skrevet 7. oktober 2009 #3281 Skrevet 7. oktober 2009 Uansett, jeg mener som jeg skrev over at det er rett og rimelig at noen mennesker beholder en plass i livet. Fordi man har delt mye av livet som Numi skriver, trenger de noe eller lignende, så stiller man opp. Om de bor i USA eller Norge.
Gjest KateW Skrevet 7. oktober 2009 #3282 Skrevet 7. oktober 2009 Jo, bare de ikke blir til et hår i suppa allikevel. For deg gjør de jo tydeligvis det. For meg gjør de det ikke. Får man en partner med barn fra før, må man alltid forholde seg til eksen, som et eksempel. Skal man nekte det, så er man ikke realist, rett og slett.
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3283 Skrevet 7. oktober 2009 For deg gjør de jo tydeligvis det. For meg gjør de det ikke. Får man en partner med barn fra før, må man alltid forholde seg til eksen, som et eksempel. Skal man nekte det, så er man ikke realist, rett og slett. Ja, selvfølgelig må man da det. Og like selvfølgelig er det at det er en utfordring for de fleste.
Gjest kvinne62 Skrevet 7. oktober 2009 #3284 Skrevet 7. oktober 2009 Oi...så har du gått glipp av en del :-D Og du mottar kun komplimenter for jobben du utfører, og ikke for utseende, smil, klesstil eller vesen? Det må du prøve! Menn og kvinner er ikke like. He he, jeg er så stygg skjønner du og eier ikke smak men er forbannet dyktig i jobben min. Jeg har jo så klart fått komplimenter opp i gjennom årene for både utseende og klær men jeg har ikke forstått at menn har gitt dem kun for å komme mellom beina på meg. Og fordeler enten på jobb eller ellers har jeg heller ikke skjønt at jeg ville fått gjennom blafring og flørting. På jobben foretrekker jeg å få fordeler gjennom måten jeg utfører jobben min på. Mann og kvinner er ikke like, har skjønt det lenge egentlig men jeg tror noen menn og kvinner tenker ganske likt til tider.
Gjest KateW Skrevet 7. oktober 2009 #3285 Skrevet 7. oktober 2009 Ja, selvfølgelig må man da det. Og like selvfølgelig er det at det er en utfordring for de fleste. Ikke enig. Med mindre man vil...
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3286 Skrevet 7. oktober 2009 Ikke enig. Med mindre man vil... Med mindre man vil hva da?
Guriane Skrevet 7. oktober 2009 #3287 Skrevet 7. oktober 2009 Gammelt nytt, Guri, gammelt nytt! Ikke si at du er "Steinar-siteter-noe-helt-annet-enn-det-han-svarer-på-og-sier-kvinner-ikke-forstår-ham-jomfru"?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. oktober 2009 #3288 Skrevet 7. oktober 2009 Noe du aldri kan vite med sikkerhet at de er. Man ikke vite med sikkerhet noe som helst av hva andre sier. Men man kan sannsynliggjøre at det er sant/hvor sant det er ut fra intuisjon, kjemi, tidligere erfaringer, analyse av personen som sier det og en total egenvurdering av situasjonen.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. oktober 2009 #3289 Skrevet 7. oktober 2009 He he, jeg er så stygg skjønner du og eier ikke smak men er forbannet dyktig i jobben min. Jeg har jo så klart fått komplimenter opp i gjennom årene for både utseende og klær men jeg har ikke forstått at menn har gitt dem kun for å komme mellom beina på meg. Og fordeler enten på jobb eller ellers har jeg heller ikke skjønt at jeg ville fått gjennom blafring og flørting. På jobben foretrekker jeg å få fordeler gjennom måten jeg utfører jobben min på. Mann og kvinner er ikke like, har skjønt det lenge egentlig men jeg tror noen menn og kvinner tenker ganske likt til tider. Beklager om jeg fornærmet deg. Jeg tolket bare ditt innlegg dithen at du var jernkvinnen i grått med høy genserhals som utilnærmelig avviste alle menn og som kun snakket om jobb og ikke noe annet. Det var nok en feilvurdering av meg! Da kan du jo få menn til å sjekke deg opp likevel da! Selv om man er seriøs i jobben sin synes nå jeg at det aldri er grenser for et lite smil eller en uskyldig flørt. Men det var bare meg.
Ella_Grey Skrevet 7. oktober 2009 #3290 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Selv om vi høffelig tar imot et kompliment, så hopper vi ikke i seng med dem. Jeg gir ofte hyggelige bemerkninger til venner og bekjente, som feks, så fin du er idag, men det har ingen baktanke. Det er lov å gi komplimenter bare for å være hyggelig og spre litt glede. Og jeg gir det til både kvinner og menn.Det mener jeg også. ... mens menn kun gjør det for å spre noen kvinnelige ben..jf. Steinar40 ... I hovedsak, ja hehe Så hvis en mann gir meg et kompliment, og jeg smiler og sier takk. Så kan han gå ut fra at det blir noe på han (jfr Steinar)??? Steinar, hvis du har sånne forventninger så kan jeg tenke meg at du går på noen smeller. Det er ikke sånn det funker Endret 7. oktober 2009 av Ella_Grey
Anglofil Skrevet 7. oktober 2009 #3291 Skrevet 7. oktober 2009 Forsåvidt, men jeg tror nå mitt allikevel På generell basis selvfølgelig Men da er det vel strengt tatt ingen vits å motsi deg. Jaja, i dag har jeg forresten vært på shopping. Det var kjæresten min som dro meg med - og det var jeg som helst ville dra før. Mvh Yvonne
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3292 Skrevet 7. oktober 2009 Man ikke vite med sikkerhet noe som helst av hva andre sier. Men man kan sannsynliggjøre at det er sant/hvor sant det er ut fra intuisjon, kjemi, tidligere erfaringer, analyse av personen som sier det og en total egenvurdering av situasjonen. En løgndetektor hadde faktisk vært veldig praktisk å ha i denne sammenhengen hehe
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3293 Skrevet 7. oktober 2009 Beklager om jeg fornærmet deg. Jeg tolket bare ditt innlegg dithen at du var jernkvinnen i grått med høy genserhals som utilnærmelig avviste alle menn og som kun snakket om jobb og ikke noe annet. Det var nok en feilvurdering av meg! Da kan du jo få menn til å sjekke deg opp likevel da! Selv om man er seriøs i jobben sin synes nå jeg at det aldri er grenser for et lite smil eller en uskyldig flørt. Men det var bare meg. kvinne62 er gift hun - kan ikke la seg sjekke opp lenger da vettu - for da bruker mannen å bli rimelig sur. Det hadde i hvert fall jeg blitt!
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3294 Skrevet 7. oktober 2009 Ser for meg et par krangler i et forhold med deg gitt
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3295 Skrevet 7. oktober 2009 Det mener jeg også. Så hvis en mann gir meg et kompliment, og jeg smiler og sier takk. Så kan han gå ut fra at det blir noe på han (jfr Steinar)??? Steinar, hvis du har sånne forventninger så kan jeg tenke meg at du går på noen smeller. Det er ikke sånn det funker Det er godt du opplyser meg her Hva skal til for å myke opp deg da?
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3296 Skrevet 7. oktober 2009 Men da er det vel strengt tatt ingen vits å motsi deg. Jaja, i dag har jeg forresten vært på shopping. Det var kjæresten min som dro meg med - og det var jeg som helst ville dra før. Mvh Yvonne Tja, selv om jeg forsåvidt allerede har mine tanker og meninger om det meste, så betyr ikke det at andres meninger aldri kan påvirke meg Ja, kvinner kan ha en dårlig innflytelse på oss stakkars menn
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3297 Skrevet 7. oktober 2009 Men jeg synes det er en selvfølge at hvis noen du skilles med som venner, som har hatt stor betydning i livet ditt i mange, mange år, så er det naturlig at de har en spesiell plass, og at man stiller opp for dem om de noen gang skulle trenge det. Nja, jeg vet ikke helt. Syns det virker jævla komplisert. Men er det gjensidig så kanskje. Det enkleste er imidlertid å ikke ha kontakt.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #3298 Skrevet 7. oktober 2009 herregud. Nå må jeg nesten le. Selvfølgelig er det fullt mulig at en mann og en kvinne er venner. Mesteparten av mine venner består av mannfolk faktisk, og har aldri gjort så mye som å kysse en eneste av dem. De er helt fantastiske venner, og får jeg velge, så velger jeg faktisk å være sammen med kompisene mine framfor venninner. stygt og si det, men mannfolk er så mye mindre kompliserte og lette og være sammen med. synes de er fantastiske å ha som venner jeg.
*Numi* Skrevet 7. oktober 2009 #3299 Skrevet 7. oktober 2009 Nja, jeg vet ikke helt. Syns det virker jævla komplisert. Men er det gjensidig så kanskje. Det enkleste er imidlertid å ikke ha kontakt. Komplisert? Du fikk med deg at det var minimal kontakt eller? Og bare hvis det var noe spesielt som den andre parten trengte hjelp med, etc,det er til og med gjerne ting som kan løses over nett. Det blir aldri mer komplisert enn man gjør det til. Vel, når jeg tenker etter - slik er det jo med det meste.
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3300 Skrevet 7. oktober 2009 Komplisert? Du fikk med deg at det var minimal kontakt eller? Og bare hvis det var noe spesielt som den andre parten trengte hjelp med, etc,det er til og med gjerne ting som kan løses over nett. Det blir aldri mer komplisert enn man gjør det til. Vel, når jeg tenker etter - slik er det jo med det meste. Ja, det som sikkert gjør det komplisert vanligvis, er når det er mindreårige barn med i bildet. Da har man jo som regel ikke noe valg om man vil ha kontakt eller ikke lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå