Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nja, egentlig syns jeg faktisk at det er artig å være med dama når hun skal ha seg nye klær :)

Ja du må jo passe på at ingen synes klærne er for sexy, for hvis noen gir henne et kompliment for dem, så vil hun jo hoppe til køys med dem.......

Videoannonse
Annonse
Gjest kvinne62
Skrevet
Jeg har jevnt over det, så jeg ser ikke poenget med å spørre.

Du er jo ute etter å skape konflikter der hvor det ikke finnes noen.

Den man er sammen med blir helt naturlig høyest prioritert, men man tar seg tid til andre også. Det er ikke så fryktelig vanskelig, og jeg har aldri i mitt liv hatt et problem i et forhold med at han ikke føler jeg gir han nok eller noen dilemmaer i forbindelse med dette hvor jeg må avgjøre hvem som betyr mest for meg.

Det eneste som kan gjøre det vanskelig og skape dilemmaer er hvis man er sammen med en vrien og sjalu kranglefant som deg som føler seg nedprioritert hvis man tar en weekentur til Roma med mora si en helg.

Jepp, så sant som det er sagt. :)

Skrevet
Det der er så feigt! Jeg blir så forbanna når folk bruker "dumheten" sin som unnskyldning og legger det over på den andre så det er opp til h*n å gjøre noe med det. :kjefte:

"Jeg er så dum, så dette forstår jo ikke jeg. I stedet for å gå inn i meg selv og prøve å forstå hva du mener så får vi vel heller akseptere at vi er forskjellige da. :vetikke: "

Tja, jeg ville vel ikke gå fullt så langt å si at noen nødvendigvis er dum da men ;) hehe

Men jeg ser det altså ikke sånn. Et dødt forhold har ingen verdi lenger i mitt liv.

Skrevet
Det eneste som kan gjøre det vanskelig og skape dilemmaer er hvis man er sammen med en vrien og sjalu kranglefant som deg som føler seg nedprioritert hvis man tar en weekentur til Roma med mora si en helg.

Det er ikke noe problem før det gikk utover vår felles ferie.

Skrevet
Da avslutter man det forholdet og går videre i livet. Nytter ikke å leve i et forhold som ikke fungerer og hvor den ene ikke ønsker å jobbe for å få det bedre. Først avslutte, deretter ut og finne en annen hvis man ønsker det.

Men allikevel fortsetter mange i slike forhold.

Sikkert hovedsaklig pga barna og praktiske/økonomiske forhold.

Skrevet
Men jeg ser det altså ikke sånn. Et dødt forhold har ingen verdi lenger i mitt liv.

Det må tydelig ha en verdi, det er jo grunnet disse "døde" forholdene at dine sterke meninger kommer frem, og tydelig er farget av.

Skrevet
Ja du må jo passe på at ingen synes klærne er for sexy, for hvis noen gir henne et kompliment for dem, så vil hun jo hoppe til køys med dem.......

Ja, det er greit å være med så klærne blir anstendige vettu ;) hehe

Skrevet

Steinar på shopping med dama:

Dama: Se, Steinar. Denne kjolen sitter som et skudd. Tror jeg skal kjøpe denne, jeg.

Steinar: Kommer ikke på tale, du ser billig ut. Du må i såfall kjøpe den i to størrelser større sånn at man ikke kan se fasongen din under.

Dama: Men..

Steinar: Jeg vil ikke ha noe av at du ligger rundt med hele byen til helga, det forstår du vel.

Dama: Men det er jo bare en middag i forbindelse med jobben..

Steinar: Ta den av! Du ser ut som ei tøyte. Du skal låne en dress av meg i stedet.

Skrevet
Det må tydelig ha en verdi, det er jo grunnet disse "døde" forholdene at dine sterke meninger kommer frem, og tydelig er farget av.

Ja, det er vel ett igjen som ikke har blitt helt kaldt ennå.

Skrevet (endret)
Tja, jeg ville vel ikke gå fullt så langt å si at noen nødvendigvis er dum da men ;) hehe

Herre Jesus. :dåne:

Endret av Guriane
Skrevet
Steinar på shopping med dama:

Dama: Se, Steinar. Denne kjolen sitter som et skudd. Tror jeg skal kjøpe denne, jeg.

Steinar: Kommer ikke på tale, du ser billig ut. Du må i såfall kjøpe den i to størrelser større sånn at man ikke kan se fasongen din under.

Dama: Men..

Steinar: Jeg vil ikke ha noe av at du ligger rundt med hele byen til helga, det forstår du vel.

Dama: Men det er jo bare en middag i forbindelse med jobben..

Steinar: Ta den av! Du ser ut som ei tøyte. Du skal låne en dress av meg i stedet.

Artig :ler:

Men ei dame i dress er ikke noe fint altså.

Nei, kjole eller skjørt er fint :)

Skrevet
Ja, det er vel ett igjen som ikke har blitt helt kaldt ennå.

Legg det bak deg og prøv å få et normalt forhold til kvinner og tillit.

Skrevet
Men ei dame i dress er ikke noe fint altså.

Nei, kjole eller skjørt er fint :)

Nå var det vel ikke det som var poenget mitt... :filer:

Skrevet
Herre Jesus. :dåne:

Hva F*** skal jeg med ei dame jeg ikke har noen praktisk nytte av???

Skrevet
Legg det bak deg og prøv å få et normalt forhold til kvinner og tillit.

Jo takk, jeg jobber med saken.

Skrevet
Hva F*** skal jeg med ei dame jeg ikke har noen praktisk nytte av???

Hva f*** er det du tjatrer om?!!

Skrevet
Hva f*** er det du tjatrer om?!!

Poenget her var jo at man på død og liv skal samle på alle ekser fra tidenes begynnelse ...

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Nå var det vel ikke det som var poenget mitt... :filer:

Steinar har en magisk evne til å plukke ut en setning av innlegget ditt og svare noe irrelevant.

Jeg tror ikke han har tatt - og i hvert fall ikke svart på - ett eneste av poengene mine.. :forvirret:

Skrevet
Poenget her var jo at man på død og liv skal samle på alle ekser fra tidenes begynnelse ...

Hææææ??? Hva er det du snakker om!?

Skrevet
Steinar har en magisk evne til å plukke ut en setning av innlegget ditt og svare noe irrelevant.

Jeg tror ikke han har tatt - og i hvert fall ikke svart på - ett eneste av poengene mine.. :forvirret:

:sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...