Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så nå er dere godt gifte snart? :)

Som sagt, mye mulig at du er et unntak her også - uten at jeg kan vite det. Men at mange kvinner ikke bruker sitt utseende (og sex) for å oppnå fordeler, må du ikke engang prøve på å innbille meg altså!

Snu litt på det, tror det er mange menn som gir ekstra fordeler fordi kvinner er pene, netopp i håp om å oppnå noe ekstra.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Snu litt på det, tror det er mange menn som gir ekstra fordeler fordi kvinner er pene, netopp i håp om å oppnå noe ekstra.

:jepp:

Det er vel også de verste kåtingene som mener vi løper rundt og blafrer med øyenvippene for å få det vi vil ha.

Andre dømmer oss ut fra hvordan vi er som person og menneske, ikke kjønn og utseende.

Gjest kvinne62
Skrevet
Og hvis du ikke hadde noen mann - eller forholdet deres skrantet?

Ville det ikke være lettere å manipulere deg med komplimenter da - hvis du tenker godt etter og er helt dønn ærlig? ;)

Hvis forholdet vårt hadde skrantet så hadde jeg prioritert å jobbe med det framfor å hoppe til køys med andre menn. Forholdet blir ikke noe bedre av at man er utro. Jeg faller ikke for komplimenter i seg selv, det må mer til.

Hadde jeg ikke hatt mann så hadde heller ikke komplimenter vært nok til å hoppe til køys med hvermansen, det må være noe mer der jeg tenner på. Har aldri vært noen ONS-tilhenger og har derfor ingen problemer med å "holde" meg til jeg finner en mann jeg blir forelsket i. Sånn er jeg. :)

Skrevet
Jeg er ikke grunn på noen som helst måte faktisk :)

Jo, det er utrolig grunt å si at en kjekk mann som gir meg et kompliment er nok til at jeg vil ha sex med ham.

Skrevet
Så nå er dere godt gifte snart? :)

Dette er lenge siden, og han bodde i et annet land. Vi prøvde, men det ble for vrient. Dog vil han alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt.

Skrevet
Og hvis du ikke hadde noen mann - eller forholdet deres skrantet?

Ville det ikke være lettere å manipulere deg med komplimenter da - hvis du tenker godt etter og er helt dønn ærlig? ;)

Grunnen til alt dette sjuke PUA opplegget, er fordi det gjelder å finne de rette (effektive) komplimentene og den rette innpakningen.

Mange kvinner er fullt i stand til å gjennomskue PUA, jeg tror at jeg er rimelig flink til det.

Selvfølgelig kommer det en mestermanipulatør av typen Derren Brown, så ville jeg nok blitt litt betatt. Men det betyr ikke at jeg ville endt opp med å ligge med han. Hvis jeg ikke hadde et ønske om det.

Altså, jeg ville ikke ligget med noen bare pga av komplimenter/ manipulering. Jeg har litt mer viljestyrke enn som så.

Skrevet
Nei takk, jeg hadde ikke gått på et shoppingsenter om jeg fikk premie.

Det hadde jeg :sjenert:

:fnise:

Gjest kvinne62
Skrevet
:ler:

Det er jo faktisk også et poeng at mange ikke liker kommentarer på utseende, folk raper "du er schexsy" inn i øret mitt hver eneste gang jeg er på byen og det er nok mer mange mannfolk sin akilleshæl at de tror komplimenter er alt som trengs.

Jeg tviler ikke på at kvinnen som Steinar skisserer opp kan finnes, men jeg tror også det er nettopp hun han tiltrekker seg med neandertaler-reglene sine. Igjen så hadde det kanskje vært en idé å få ei dame som har mannlige kompiser og bein i nesa og som ikke blir skjelven i trusekanten hver gang hun får et kompliment fra en av det motsatte kjønn.

Om man skal følge resonnementet om at alle menn vil pule alle damer de kjenner, så må jo vi som har mange mannlige kompiser være verdensmestere på å knipe sammen beina og slett ikke lette å manipulere.

Jeg tviler heller ikke på at det finnes den type kvinner som Steinar skisserer men jeg tviler på at alle kvinner er sånn.

Jeg har en venninne som elsker shopping, hun blir glad og i godt humør av å shoppe mens jeg må være i godt humør for å shoppe. Hun blir like overrasket hver gang jeg vil være med, for det er ikke ofte.

Hvordan er man forresten avhengig av utseendet sitt? Jeg har aldri vært flink til å blafre med øyenvippene og vrikke på rumpa for å oppnå noe fra en mann eller fordeler i en eller annen form, vet ikke om det hadde hjulpet om jeg hadde gjort det heller for den del.

Jeg er også best til å motta komplimenter i form av ros for den jobben jeg utfører, og jeg elsker jo å få komplimenter fra mannen min men de samme komplimentene fra en annen mann hadde virket rart. Jeg hadde nok takket men tenkt i mitt stille sinn "hva er det han er ute etter" - eller jeg kommer i hvert fall til å tenke det heretter etter å ha lest denne tråden. :ler:

Ble mye forskjellig her Angelina.... :)

Skrevet

Selvfølgelig. Men det betyr ikke at kvinner ta i mot.

Skrevet

Og vi er kvinner begge to?!!??? WTF???

OGSÅ TENKER VI FORSKJELLIG... :overrasket:

Skrevet

Og det tror du at kvinner ikke VET????

Skrevet
Jo, det er utrolig grunt å si at en kjekk mann som gir meg et kompliment er nok til at jeg vil ha sex med ham.

Jeg snakker ikke for deg. Selv om du kunne få det inntrykket.

Skrevet
Dette er lenge siden, og han bodde i et annet land. Vi prøvde, men det ble for vrient. Dog vil han alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt.

Merkelig innstilling. Jeg forstår det ikke.

Skrevet
Og vi er kvinner begge to?!!??? WTF???

OGSÅ TENKER VI FORSKJELLIG... :overrasket:

Jeg vet! :dåne:

Skrevet

Og du er ikke akkurat alene! :ler:

Skrevet
Jeg snakker ikke for deg. Selv om du kunne få det inntrykket.

SITER(KateW @ 07.10.2009 (10:53) )

Eller for slike som meg, som ikke er komfortabel med utseende-komplimenter: "Du var jammen dyktig til å gå over gulvet, skal vi pule?"

Hvis du syns han var kjekk i tillegg så er det jo ikke sikkert det skulle mer til faktisk

Hva er det i det jeg siterer som tilsier at jeg misforstår når jeg mener dette handler om meg?

Skrevet
Merkelig innstilling. Jeg forstår det ikke.

Å forklare blir vel som å kaste svin for perler, men:

Noen mennesker har man kjemi med, opplever kjærlighet til og mottar kjærlighet fra. Så skjer det av og til at omstendighetene gjør at et forhold ikke fungerer, samme hvor gjerne man vil.

Et slikt menneske vil ha en god plass, og en spesiell plass i hjertet, fordi det er gode minner, gode tanker, gode ønsker. Man ønsker det mennesket det beste i livet, selv om livet ikke ble oss.

Skrevet

Selv om vi høffelig tar imot et kompliment, så hopper vi ikke i seng med dem.

Jeg gir ofte hyggelige bemerkninger til venner og bekjente, som feks, så fin du er idag, men det har ingen baktanke. Det er lov å gi komplimenter bare for å være hyggelig og spre litt glede. Og jeg gir det til både kvinner og menn.

Gjest kvinne62
Skrevet
Selv om vi høffelig tar imot et kompliment, så hopper vi ikke i seng med dem.

Jeg gir ofte hyggelige bemerkninger til venner og bekjente, som feks, så fin du er idag, men det har ingen baktanke. Det er lov å gi komplimenter bare for å være hyggelig og spre litt glede. Og jeg gir det til både kvinner og menn.

... mens menn kun gjør det for å spre noen kvinnelige ben..jf. Steinar40 :fnise:

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet
Å forklare blir vel som å kaste svin for perler, men:

Jeg tror det blir mer som å kaste bål på bensinen :ler:

Steinar har vel allerede gjort det rimelig klart at han absolutt ikke begriper at det går an å kjenne noe som helst følelse av kjærlighet for andre av motsatt kjønn enn den man har et romantisk forhold med.

Jeg tipper han tror det går an å elske familie, og det var vel noe med at det går an med homofile siden de ikke har libido, men jeg tipper at hans drømmekvinne værsågod skal donere hele sitt hjerte til han og ikke ha noen plass til andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...