Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja ja, men det er ikke det jeg snakker om. :fnise:

Har du noen gang tenkt positivt, Steinar?

Eller tenker du igjennom alt det verste som kan skje, også tenker du, ja, det var det jeg visste, kommer aldri til å gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja ja, men det er ikke det jeg snakker om. :fnise:

Har du noen gang tenkt positivt, Steinar?

Eller tenker du igjennom alt det verste som kan skje, også tenker du, ja, det var det jeg visste, kommer aldri til å gå?

Jeg tenker på og igjennom alt i livet :smoke:

Er det noe du lurer på så kan jeg sikkert svare ;)

Men før eller senere kommer alle forhold inn i dårlige perioder og da er risken som størst. Dette kan man altså ikke leve med. Problemer må løses der og da med en gang :)

Mulig man kan kalle meg litt problemorientert kanskje da men ;) hehe

Skrevet
Vel, jeg tror som sagt problemet blir relativt stort når ei kvinne (eller en mann for den sakens skyld) føler at h*n lever i et dårlig forhold. Ergo er det ikke smart å leve med og i et dårlig forhold.

Men det sier jo seg selv at det ikke er bra å leve i et dårlig forhold? Uansett om det er mulighet for at en av partene er utro eller ikke på grunn av det, så er det ikke det som gjør det lite lurt å leve i et dårlig forhold.

Skrevet
Men det sier jo seg selv at det ikke er bra å leve i et dårlig forhold? Uansett om det er mulighet for at en av partene er utro eller ikke på grunn av det, så er det ikke det som gjør det lite lurt å leve i et dårlig forhold.

Ja, jeg vet at dette er en selvsagt sannhet. Problemet er bare at veldig mange lever i det de selv føler er et dårlig forhold allikevel - uten å gjøre noe som helst fornuftig med det. Da må det bli problemer, ikke sant?

Skrevet (endret)
Ja, jeg vet at dette er en selvsagt sannhet. Problemet er bare at veldig mange lever i det de selv føler er et dårlig forhold allikevel - uten å gjøre noe som helst fornuftig med det. Da må det bli problemer, ikke sant?

Ja, det er sant. Men du kan jo ikke bare anta at om du finner en dame du kunne tenke deg å se om du passer sammen med, at dere kommer til å få et dårlig forhold? Du kan ikke jobbe med et forhold du ikke har, tenker jeg. Det er ikke den rekkefølgen ting kommer i.

Det har ingen hensikt å tenke at: "Nei, sånn og slik bør vi unngå, for det kan føre til problemer i forholdet" før du allerede har et forhold. Du har nemlig ingen som helst forutsetning for å finne ut hvordan ditt eventuelle forhold vil fungere før du har vært i det/har det.

Endret av *Numi*
Skrevet
Ja, det er sant. Men du kan jo ikke bare anta at om du finner en dame du kunne tenke deg å se om du passer sammen med, at dere kommer til å få et dårlig forhold? Du kan ikke jobbe med et forhold du ikke har, tenker jeg. Det er ikke den rekkefølgen ting kommer i.

Det har ingen hensikt å tenke at: "Nei, sånn og slik bør vi unngå, for det kan føre til problemer i forholdet" før du allerede har et forhold. Du har nemlig ingen som helst forutsetning for å finne ut hvordan ditt eventuelle forhold vil fungere før du har vært i det/har det.

Ja, det har du også rett i - forholdet først og deretter problemene :) Blir jo litt merkelige slike diskusjoner på et singelforum selvfølgelig.

På den annen side er det viktig å ikke prøve å få til et forhold som det bare kan og vil bli problemer i.

Et annet problem er hvor opphengte veldig mange damer her er i selve forelskelsen - og at den må komme først. Den vil aldri vare uansett.

Skrevet
Denne tråden utvikler seg i en enorm hastighet! Sist jeg var her handlet dette om kjoler - nå er vi over i badevann og dødsstraffer! :sjokkert:

:fnise:

Skrevet
Jeg tenker på og igjennom alt i livet :smoke:

Men før eller senere kommer alle forhold inn i dårlige perioder og da er risken som størst. Dette kan man altså ikke leve med. Problemer må løses der og da med en gang :)

Mulig man kan kalle meg litt problemorientert kanskje da men ;) hehe

You don't say... :roll:

Skrevet (endret)
You don't say... :roll:

Knis... :fnise:

Endret av KateW
Skrevet
Ja, det har du også rett i - forholdet først og deretter problemene :) Blir jo litt merkelige slike diskusjoner på et singelforum selvfølgelig.

På den annen side er det viktig å ikke prøve å få til et forhold som det bare kan og vil bli problemer i.

Et annet problem er hvor opphengte veldig mange damer her er i selve forelskelsen - og at den må komme først. Den vil aldri vare uansett.

Men det sier seg vel selv? De fleste leter jo ikke etter den personen som det kan bli mest problemer med!

Ja.. vi må vel innom den diskusjonen også.. :filer:

Skrevet

Det er fullstendig mulig :)

Bestevennen min er mann :)

Skrevet

Men det går vel ikke an?? :hakeslepp: Han er jo nødt til å være homofil eller så er han bare ute etter én ting! :fnise:

Vedder 50 øre på at det er det Steinar tenker når han leser det :fnise:

Skrevet (endret)
Numi, :applaus:

Oi! *takker og bukker* :enig:

:ler: @ Guriane - det tror jeg også han tenker!

Endret av *Numi*
Skrevet
Men det går vel ikke an?? :hakeslepp: Han er jo nødt til å være homofil eller så er han bare ute etter én ting! :fnise:

Vedder 50 øre på at det er det Steinar tenker når han leser det :fnise:

Neida, vi er begge hetro, og deler sladder om menn jeg snakker med og damer han er med :)

Skrevet

Donald Duck da eller? ;) hehe

Skrevet
Donald Duck da eller? ;) hehe

Hehe, jo det hadde vært noe ;)

Skrevet

Det funker bare til du skal inn i et seriøst parforhold.

Bestevennen din må da være mannen din.

Skrevet
Men det sier seg vel selv? De fleste leter jo ikke etter den personen som det kan bli mest problemer med!

Ja.. vi må vel innom den diskusjonen også.. :filer:

Jeg har mere lyst akkurat nå til å diskutere hvem her som er så naive (dumme) at de virkelig tror at de skal bli forelsket av å gå på "date" med et vilt fremmendt menneske???

Skrevet
Oi! *takker og bukker* :enig:

:ler: @ Guriane - det tror jeg også han tenker!

Jeg tror at han vil oppi det gode og varme badevannet ;) hehe

Og jeg skuffer aldri! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...